Klaipėdoje labai panašus stovigansas rašė:Prie Kauno geležinkelio tunelio.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Garvežiai, traukiniai, siaurukas
Moderatoriai: TVR, Shumeras, Moderatoriai
-
VytasBMW
- Forumietis

- Pranešimai: 31
- Užsiregistravo: 31 Geg 2009, 22:28
- Miestas: Klaipėda
-
Narkoze
- Forumietis

- Pranešimai: 99
- Užsiregistravo: 14 Bir 2009, 16:08
Nelabai tikėtina,kad lokomotyvai būdavo sustatomi tiesiog stotyse.Jie simtaprocentiniskai stovėdavo depuose,kuriuose buvo visa įranga tam vandeniui užpildyti.Na,o stotyje galėjo stovėti nebent "aklakeliuose",kad netrugdytų eismui.SMG rašė:Taip. Vanduo būdavo išleidžiamas. Nemanau, kad tai yra didelė bėda ar sudėtingas dalykas. Tuo labiau, kad ir važiuoti kažkur nereikėdavo, nes traukiniai būdavo sustatomi stotyje.minde rašė:Iškilo klausimas – ką darydavo garvežiams, kad žiemą neužšaltų? Negi išleidinėdavo vandenį kiekvieną kartą ugnį užgesinę? O kaip tada ryte vėl iki vandens krano nuvažiuot?
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
vaidasv
- Forumietis

- Pranešimai: 70
- Užsiregistravo: 06 Bal 2005, 21:55
- Miestas: Kaunas
-
___
- Forumietis

- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 07 Sau 2009, 14:28
- Miestas: Kaunas
-
Quattro'
- Forumietis

- Pranešimai: 64
- Užsiregistravo: 25 Rgs 2009, 21:04
- Miestas: Mažeikiai
Ale pagalvok,jeigu tas garvežys būtų veikiantis,tai koks reikalas LG būtų jį statyti dėl grožio?Tai tas pats,kaip Siemens ER20CF pastatyti kaip kokį paminklą...Kažkaip nerimtai atrodo teiginys,kad jis pats atvažiavo.vaidasv rašė:Kas įdomiausia ne pastatė,o pats atvažiavoRaimis rašė:O iš nuotraukos atrodo, kad ant bėgių jį pastatė...Ramzis rašė: Jo, pastatė ant dienų - įspūdingai atrodoir dar du vagonus atitempė! buvau nustebintas
gaila nebuvo galimybių foto padaryti.
-
zhniugis
- Forumietis

- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 17 Lap 2007, 21:47
- Miestas: Kaunas
Būtent, jį atstūmė motorvežio pagalba. Kaip tik tą dieną kai stūmė garvežį dirbom netoli tunelio. Tas procesas atrodė tikrai įspūdingai! Jei niekas nesupyks įdėsiu kelias nuotraukas su bėgiais ir pabėgiais ant kurių dabar stovi Kauno garvežys. Vienoje iš jų matosi ant geležinio pabėgio yra iškalti pabėgio pagaminimo metai, tai 1936.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Minsk M-106
