Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Sovietinių opozitų skirtumai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
moniks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 214
Užsiregistravo: 15 Vas 2007, 01:05
Miestas: Vilnius

Standartinė moniks »

Uralo ratu skirtumai:

1. Pirmas variantas, ratlankis naudotas kaip M - 72 su įkirtimais, stebulėj yra tepimo ertmė, didelė guoliavietė su veržle kaip M - 72.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
moniks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 214
Užsiregistravo: 15 Vas 2007, 01:05
Miestas: Vilnius

Standartinė moniks »

2. Antra laida, paprastas ratlankis, dar vis likusios skylės stebulės perimetre, sumažinta guoliavietė ir jos veržlė kitos formos.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
moniks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 214
Užsiregistravo: 15 Vas 2007, 01:05
Miestas: Vilnius

Standartinė moniks »

kažkoks tarpinis variantas, viskas kaip antram variante, bet veržlė panaši į M - 72
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
moniks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 214
Užsiregistravo: 15 Vas 2007, 01:05
Miestas: Vilnius

Standartinė moniks »

3. Paskutinė trečia laida, stebulei nėra perimetro skiliu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
piccolo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 541
Užsiregistravo: 07 Vas 2007, 18:42
Miestas: Stungiai

Standartinė piccolo »

moniks rašė:Uralo ratu skirtumai:

1. Pirmas variantas, ratlankis naudotas kaip M - 72 su įkirtimais, stebulėj yra tepimo ertmė, didelė guoliavietė su veržle kaip M - 72.


Joks čia ne M-72 ratas, nėra ko klaidinti žmones :wink:
Dideliais guoliais ratai buvo naudojami M-72M ir M-61 modeliams. Tai yra Irbito gamyklos motociklams, (M-72 Irbito gamybos irgi neturėjo tokių ratų, tik M-72M) M-72 Kijevo gamyklos, ratų tokių tikrai neturėjo.
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Standartinė Rudge »

piccolo rašė:
moniks rašė:Uralo ratu skirtumai:

1. Pirmas variantas, ratlankis naudotas kaip M - 72 su įkirtimais, stebulėj yra tepimo ertmė, didelė guoliavietė su veržle kaip M - 72.


Joks čia ne M-72 ratas, nėra ko klaidinti žmones :wink:
Dideliais guoliais ratai buvo naudojami M-72M ir M-61 modeliams. Tai yra Irbito gamyklos motociklams, (M-72 Irbito gamybos irgi neturėjo tokių ratų, tik M-72M) M-72 Kijevo gamyklos, ratų tokių tikrai neturėjo.

Dar kartą paskaityk neskubėdamas. Apie M72 ratus čia nieks ir nešneka.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Vartotojo avataras
piccolo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 541
Užsiregistravo: 07 Vas 2007, 18:42
Miestas: Stungiai

Standartinė piccolo »

Ryte skaičiau, matyt dar akys traškanotos buvo :wink:
Nu bet manau nepamaišys tas tekstas kurį parašiau...
Atsiprašau už nepastabumą :meldziuosi: :wink:
Vartotojo avataras
Wital
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 203
Užsiregistravo: 04 Rgp 2008, 20:22
Miestas: Vilnius

opozitų skirtumai

Standartinė Wital »

Sveiki, turiu klausimėlį, ar vairo guoliai gali skirtis tarp K-750 ir M-72 laidų? O gal visų diametras vienodas?
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Standartinė milzinas »

Gal kas galetumet pasakyti kuom skiresi K750 ir K750M lopsiai?
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Vartotojo avataras
piccolo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 541
Užsiregistravo: 07 Vas 2007, 18:42
Miestas: Stungiai

Standartinė piccolo »

Pirmųjų laidų K-750 lopšelis toks kaip M-72, vėlesnių toks pat kaip K-750M.