Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
Opozitu stumuokliu keitimas automobilinius
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
- 
				type4ozone2
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 271
 - Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
 - Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
 
Opozitu stumuokliu keitimas automobilinius
Kas esat susidure, mate savo akimis arba zinote, kokios vaz markes stumuokliai buvo dedami i ural ar dnepr motociklu variklius? Gal galit pasidalint patirtim?
			
			
									
						
										
						- 
				ArNaS^
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 95
 - Užsiregistravo: 18 Rgp 2004, 21:41
 - Miestas: Kaunas
 
- 
				Xottabich
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 282
 - Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
 - Miestas: Aussie
 
- 
				type4ozone2
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 271
 - Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
 - Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
 
- 
				Xottabich
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 282
 - Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
 - Miestas: Aussie
 
Kuo tiksliau tuo giliau į mišką (variklį 
 ) tuo tamsiau. Stūmokliai labai panašūs į originalius, tačiau 2-3mm trumpesni, žinoma žiedai, tepimo kanalai jau nebe primityvūs. Galima pasistengus padidinti eigą (panaudojant emkos veleno blynus ir uralo švaistiklius, bet tai jau kita kalba).Stūmoklių diametras 80.5-80,6. Pirštas tik kad nestandartinis (colinės sistemos) 20.3 ar kažkiek ten. Paprasčiausiai perki kur šrote su visu švaistikliu, turi ir pirštą ir nupjovęs švaistklio galą nuneši, kad ištekintų iš jo įvorę vietoj originalios bronzinės ir karštu būdu viską supresuoji. Kiek teko ieškoti, man šis variantas buvo priimtiniausias (neskaitant žigulinių ).
			
			
						Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
										
						- 
				type4ozone2
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 271
 - Užsiregistravo: 07 Vas 2008, 00:49
 - Miestas: Klaipėdos rajonas, Mažosios ir Didžiosios Lietuvos pasienis
 
- 
				arunas_307
 - Forumietis

 - Pranešimai: 128
 - Užsiregistravo: 14 Vas 2008, 13:09
 - Miestas: Vilnius
 
Oru aušinami varikliai gali įkaisti (normaliai) iki maždaug 130 laipsnių, o mašininiai tam nepritaikyti. Todėl girdėjau, kad pvz. ZAZ-ui klynydavo VAZ stūmokliai.
A.
			
			
									
						
										
						A.
Xottabich rašė:Kuo tiksliau tuo giliau į mišką (variklį) tuo tamsiau. Stūmokliai labai panašūs į originalius, tačiau 2-3mm trumpesni, žinoma žiedai, tepimo kanalai jau nebe primityvūs. Galima pasistengus padidinti eigą (panaudojant emkos veleno blynus ir uralo švaistiklius, bet tai jau kita kalba).Stūmoklių diametras 80.5-80,6. Pirštas tik kad nestandartinis (colinės sistemos) 20.3 ar kažkiek ten. Paprasčiausiai perki kur šrote su visu švaistikliu, turi ir pirštą ir nupjovęs švaistklio galą nuneši, kad ištekintų iš jo įvorę vietoj originalios bronzinės ir karštu būdu viską supresuoji. Kiek teko ieškoti, man šis variantas buvo priimtiniausias (neskaitant žigulinių ).
- 
				zazrali
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 568
 - Užsiregistravo: 04 Sau 2009, 20:54
 - Miestas: Vilnius
 
oru ausinami varikliai ikaista iki 240laipsniu pas mane zaze kazkada stovejo temperaturos matavimo prietaisas nuo lektuvo tai iki 240 daeidavo o siaip apie 160 budavo.labai geras prietaisas oru ausinamiems varikliams ,galesiu idet nuotrauka kazkur dar turiu ta prietaisaarunas_307 rašė:Oru aušinami varikliai gali įkaisti (normaliai) iki maždaug 130 laipsnių, o mašininiai tam nepritaikyti. Todėl girdėjau, kad pvz. ZAZ-ui klynydavo VAZ stūmokliai.
A.
Xottabich rašė:Kuo tiksliau tuo giliau į mišką (variklį) tuo tamsiau. Stūmokliai labai panašūs į originalius, tačiau 2-3mm trumpesni, žinoma žiedai, tepimo kanalai jau nebe primityvūs. Galima pasistengus padidinti eigą (panaudojant emkos veleno blynus ir uralo švaistiklius, bet tai jau kita kalba).Stūmoklių diametras 80.5-80,6. Pirštas tik kad nestandartinis (colinės sistemos) 20.3 ar kažkiek ten. Paprasčiausiai perki kur šrote su visu švaistikliu, turi ir pirštą ir nupjovęs švaistklio galą nuneši, kad ištekintų iš jo įvorę vietoj originalios bronzinės ir karštu būdu viską supresuoji. Kiek teko ieškoti, man šis variantas buvo priimtiniausias (neskaitant žigulinių ).
- 
				arunas_307
 - Forumietis

 - Pranešimai: 128
 - Užsiregistravo: 14 Vas 2008, 13:09
 - Miestas: Vilnius
 
Netikiu, kad automobiliniai/motocikliniai varikliai galėtų dirbti minėtose temperatūrose. Manau, prietaisas rodė neteisingai.
A.
			
			
									
						
										
						A.
zazrali rašė:oru ausinami varikliai ikaista iki 240laipsniu pas mane zaze kazkada stovejo temperaturos matavimo prietaisas nuo lektuvo tai iki 240 daeidavo o siaip apie 160 budavo.labai geras prietaisas oru ausinamiems varikliams ,galesiu idet nuotrauka kazkur dar turiu ta prietaisaarunas_307 rašė:Oru aušinami varikliai gali įkaisti (normaliai) iki maždaug 130 laipsnių, o mašininiai tam nepritaikyti. Todėl girdėjau, kad pvz. ZAZ-ui klynydavo VAZ stūmokliai.
A.
- 
				Vaidotas73
 - Forumo rėmėjas

 - Pranešimai: 736
 - Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
 - Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
 
Oru aušinamam varikliui 240 laipsnių yra normali ribinė temperatūra. Trumpa laiką gali užkaisti ir daugiau. Normali apie 200.
			
			
									
						
							Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
			
						Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com