As planuoju pakeisti standartine VAZ 2103 pakaba i pneumatine, su reguliuojamu vaziuokles auksciu. Dar galvoju atlikti visiska kebulo perdazyma, bet cia jau kitas porjektas. Norejau paklausti gal kas nors turit ar zinot spyruokliu, amortizatoriu ir ju itvritinimu matmenis, gal turit kas nors vaziuokles, amortizatoriu ir spiruokliu isdestymo nuotrauku (kad ir kaip keistai tai skambetu) ? As pats su mielu noru, isokciau i duobe ir pats viska issimatuociau, bet siuo momentu esu uz poros tukstanciu kilometru, ir greitu metu negalesiu to atliki. Buciau labai dekingas uz pagalba
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
VAZ 2103
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
Jaska
- Naujokas

- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 24 Lap 2009, 23:41
- Miestas: Klaipeda
VAZ 2103
Sveiki,
As planuoju pakeisti standartine VAZ 2103 pakaba i pneumatine, su reguliuojamu vaziuokles auksciu. Dar galvoju atlikti visiska kebulo perdazyma, bet cia jau kitas porjektas. Norejau paklausti gal kas nors turit ar zinot spyruokliu, amortizatoriu ir ju itvritinimu matmenis, gal turit kas nors vaziuokles, amortizatoriu ir spiruokliu isdestymo nuotrauku (kad ir kaip keistai tai skambetu) ? As pats su mielu noru, isokciau i duobe ir pats viska issimatuociau, bet siuo momentu esu uz poros tukstanciu kilometru, ir greitu metu negalesiu to atliki. Buciau labai dekingas uz pagalba
As planuoju pakeisti standartine VAZ 2103 pakaba i pneumatine, su reguliuojamu vaziuokles auksciu. Dar galvoju atlikti visiska kebulo perdazyma, bet cia jau kitas porjektas. Norejau paklausti gal kas nors turit ar zinot spyruokliu, amortizatoriu ir ju itvritinimu matmenis, gal turit kas nors vaziuokles, amortizatoriu ir spiruokliu isdestymo nuotrauku (kad ir kaip keistai tai skambetu) ? As pats su mielu noru, isokciau i duobe ir pats viska issimatuociau, bet siuo momentu esu uz poros tukstanciu kilometru, ir greitu metu negalesiu to atliki. Buciau labai dekingas uz pagalba
-
kitoks
- Forumietis

- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
Re: VAZ 2103
Na, labai labai idomu... Kas per konstrukcija numatoma? Taikysi nuo kokio automobilio, ar kazka konstruosi is atskiru daliu? Idedu vaizdeliu: gal paaiskinsi, kur priekyje amortizatorius desi, kai pagalves istatysi?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Jaska
- Naujokas

- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 24 Lap 2009, 23:41
- Miestas: Klaipeda
Visu pirma dekoju uz nuotraukas. Sistema bus sukonstruota naudojant kai kurias detales is kitu automobiliu pakabu (oro pagalves, zarneles ir t.t.). Didziausias galvos skausmas gali buti valdymo pultas, kuri gali tekti uzsisakyti. Priekyje, oro pagalve desis vietoje amortizatoriu. Statysis metaliniai cilindrai kad visas aukstis butu toks pat kaip ir standartines vaziuokles.
-
mariussta
- Forumietis

- Pranešimai: 1609
- Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
- Miestas: Kaunas
Ar esi tikras dėl pasirinkto automobilio modelio būsimam projektui? Pinigų ir laiko bus išleista daug, o turėsi viso labo varganą trečiuką.Jaska rašė:Visu pirma dekoju uz nuotraukas. Sistema bus sukonstruota naudojant kai kurias detales is kitu automobiliu pakabu (oro pagalves, zarneles ir t.t.). Didziausias galvos skausmas gali buti valdymo pultas, kuri gali tekti uzsisakyti. Priekyje, oro pagalve desis vietoje amortizatoriu. Statysis metaliniai cilindrai kad visas aukstis butu toks pat kaip ir standartines vaziuokles.
Mėgstu remontuoti automobilius, senus automobilius
-
zydrunas dumcius
- Forumietis

- Pranešimai: 239
- Užsiregistravo: 02 Geg 2006, 19:21
- Miestas: KEDAINIAI
-
wuzimu
- Forumietis

- Pranešimai: 70
- Užsiregistravo: 06 Spa 2008, 08:12
- Miestas: Vilnius
-
Volgistas
- Forumietis

- Pranešimai: 102
- Užsiregistravo: 24 Sau 2009, 22:17
-
Jaska
- Naujokas

- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 24 Lap 2009, 23:41
- Miestas: Klaipeda
Ideja yra ta, kad bus trys vaziuokles auksciai, kuriuos galima bus kaitalioti. Kiekvienas kampas gales buti skirtingame aukstyje, aisku istrizai kaitalioti vaziuokles aukscio niekas neketina, nes taip galima kebula sukraipyti. Pats keitimas bus aiskiai matomas, ir staigus (zinoma proto ribose, kad masina i visiskai nuo zemes neatsiplestu) As tai darau nes treciukas gerai atrodo, gerai islaikytas, ir siaip norisi issiskirti, nes pastaruoju metu pastebejau kad padaugejo treciu ziguliu, kuriu vairuotojai iki 25 metu 
-
wuzimu
- Forumietis

- Pranešimai: 70
- Užsiregistravo: 06 Spa 2008, 08:12
- Miestas: Vilnius
Kai buvo kilus man tokia mintis tai... galima buvo imt amortikus su pagalvem ir visa sistema is sunkvezimio kabinos ten jie ner griozdiski ir tiesiog perdarai/pritaikai tvirtinimus savo automobiliui, kazkur pastatai kompresoriu ir kazka su valdymu padarai. Ir kazkaip negalvojau apie ten pirma lygi, antra ir t.t. Galetum nuleist ant pacio dugno, o poto kiek pusi tiek pakelsi nu ir aisku kazkokia max riba.
Siaip idomus projektas laukia, kaip viskas gausis ir t.t. Tikiuosi kai prasides praktiniai darbai seks ir nuotraukos.
Siaip idomus projektas laukia, kaip viskas gausis ir t.t. Tikiuosi kai prasides praktiniai darbai seks ir nuotraukos.
-
kitoks
- Forumietis

- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
Kokiu automobiliu to dalys? Klausineju, nes man tikrai idomu (siuo metu turiu LR RR, tai beveik viska apie jo pakaba zinau). Beje, o gal reikia ne orine, o hidrauline pakaba daryti? Oras nera labai jau greitas...Jaska rašė:Ideja yra ta, kad bus trys vaziuokles auksciai, kuriuos galima bus kaitalioti. Kiekvienas kampas gales buti skirtingame aukstyje, aisku istrizai kaitalioti vaziuokles aukscio niekas neketina, nes taip galima kebula sukraipyti. Pats keitimas bus aiskiai matomas, ir staigus (zinoma proto ribose, kad masina i visiskai nuo zemes neatsiplestu) As tai darau nes treciukas gerai atrodo, gerai islaikytas, ir siaip norisi issiskirti, nes pastaruoju metu pastebejau kad padaugejo treciu ziguliu, kuriu vairuotojai iki 25 metu