Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

mb variklio atpazinimas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

Nepamenu, kaip beje, nepamenu kas tuo metu buvo ir Lietuvos uzsienio reikalu ministras. Bet kuriuo atveju, jis (Dietrichas) negincytinai itakojo automobilizmo Lietuvoje raida :D
Direktorius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 631
Užsiregistravo: 16 Rgs 2004, 18:29
Miestas: Šiauliai

Standartinė Direktorius »

Seip, ir man idomu kaip atskirti MB benzinius variklius. Ir kuo skiresi 1956 MB190 " Ponton" 2l variklis nuo 1981 MB "agurko " 2l variklis? Is pirmo zvilgsnio tai jie vienodi.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Direktorius rašė:Seip, ir man idomu kaip atskirti MB benzinius variklius. Ir kuo skiresi 1956 MB190 " Ponton" 2l variklis nuo 1981 MB "agurko " 2l variklis? Is pirmo zvilgsnio tai jie vienodi.
Nesu kompetetingas "Ponton" laikmečio Mercedesuose, kad išsamiai pakomentuoti, bet pagal turimą info juose ir w123 skirtingi varikliai. Iš pirmo žvilgsnio dažnas netik mb variklis, bet automobilis atrodo taip pat, nepriklausomai ar išleistas to modelio gamybos pradžioje, ar pabaigoje, bet pasigilinus kartais atsiranda tų skirtumų daugiau nei galima tikėtis.

w120 1958.08 - 1959.07 190D ir 1959.06 - 1961.09 190Db montuoti varikliai OM621.910
50Ag prie 4000aps/min. max. sukimo momentras 110Nm prie 2200aps./min
cilindro diametras/eiga 85 x 83,6 mm
suspaudimo laipsnis 21
tepalo kiekis 4 litrai

w123 1975.07/1976.02 - 1985.04 200D varikliai OM615.940
55Ag prie 4200aps/min. max. sukimo momentras 113Nm. prie 2400aps.min
cilindro diametras/eiga 87,0 x 83,6
suspaudimo laipsnis 21,5
tepalo kiekis 5 litrai
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Pražiūrėjau "benzininius" ir iš inercijos aprašiau dyzelius... Na gal nieko tokio.
Benzininiai tai labai skiriasi.
Pontone (w120 190) 1956.03 - 1959.08
M121.920
Suspaudimo laipsnis 7,5
75 Ag esant 4600 aps./min. ir max. sukimo momentas 139 Nm esant 2800 aps/min

(w120 190b)
M121.920 (irgi nors parametrai skiriasi)
Suspaudimo laipsnis 8,5
80 Ag esant 4800 aps./min. ir max. sukimo momentas 142 esant 2800 aps/min

w123`ame 1979.10/1980.08 - 1985.11 Pradėtas naudoti jau visai naujas (tarpe dar m115 buvo) m102 motoras, kuris montuotas ir į kitus (w201, 124, w460) modelius iki kokių 1993 metų. Jis net vizualiai gerokai skiriasi.
Suspaudimo laipsnis 9
109 Ag esant 5200 aps./min. ir max. sukimo momentas 170 esant 3000 aps/min
Vartotojo avataras
Zymis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 54
Užsiregistravo: 17 Vas 2008, 21:04
Miestas: klaipeda

:)

Standartinė Zymis »

Aciu labai , suradau vieta kurioje randasi kodas , taip forumas profesionalus , bet sirdyja jauciu , kad tikriausiai netu zmoniu apsuptas esu ,kad zargonas butu kaskas baisaus juolab kaip auto (agurkas) baigiam diskusija aciu darkart
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Re: :)

Standartinė npn »

Zymis rašė:Aciu labai , suradau vieta kurioje randasi kodas , taip forumas profesionalus , bet sirdyja jauciu , kad tikriausiai netu zmoniu apsuptas esu ,kad zargonas butu kaskas baisaus juolab kaip auto (agurkas) baigiam diskusija aciu darkart
Na čia kiekvieno žmogaus reikalas ką jam pasirinkti. Galima nesistengti ir nesigilinti tai, žinoma, patogesnė pozicija ir atleidimas savęs nuo betkokios atsakomybės. Tik nežinia kur nuveda toks kelias, kada ribos pasibaigia "agurkais", "griuvenomis", norima girdėti tik tai kas įprasta nuo seno ir tik tokiu pavidalu kaip kalbama aplink. Nuo to tik blogiau pačiam (šiuo atveju tau reikėjo informacijos, ir nepaisant visko ją gavai), nenorėdamas toleruoti to kas nepatinka tik apribosi savo akiratį. Juk ne vien varžtuose esmė. Yra daug kitokių forumų, kur pravardės ir žargonas(kai kada sunku išvengti, nevisi atitikmenys tokie jau tobuli bei aiškūs ir žinomi) gal net būtų labai normalu, bet nebūtina orientuotis į tai, net jei jų ir būtų dauguma.