Vyrai cia bedos nebutu jai netas 90 laispniu kampas ,o tai tiesiaus jo neymanoma gauti ?Kazin y masininius duju balionus ka jie ten montuoja per voztuvus gal ju reikia klausti ,nes voztuva tai labai noriu ydeti ,o del to nusnypstimo tai tiesa ,gali buti blogai jai voztuvas uzdarys o oras vistiek liks vamzdely suspaustas .
duju irangu montuotojai vargu ar ka pasiulys. Ten diametrai visai kitokie (6-8mm). Man tai pat gana aktuali "resyveriu" tema, nes turiu gal keturis automobilinius duju balionus ir kiniska kompresoriu. Noreciau juos sujungti i viena sistema, taciau nemanau kad dujiniai vamzdeliai ir originalus pajungimai tinka. Duju irangos balionui "in" yra 8mm vamzdelis, "out" yra 6mm vamzdelis. Ju pralaidumas yra maziau nei pakankamas normaliam darbui.
as virinuosi pats sriegius kokiu man reikia y savo resivery tai problem su tuo neturiu Cia dar sena foto ,jau esu uzdejas kompresoriaus galva ant resiveriu ,ir dabar dar tekina skyva el variklio ,kad suktusi sita galva tiek kiek raso knyguteje ,jau ysivirinau kareivukui pajungti stucery y resivery , tai kaip jau turesiu skyva galesiu ydeti daugiau foto kaip kur kas padaryta
Paskutinį kartą redagavo Laimius 16 Sau 2010, 10:25, redaguota 1 kartą(us).
Laimius rašė:as virinuosi pats sriegius kokiu man reikia y savo resivery tai problem su tuo neturiu ...
Nesvarbu, kad pats viriniesi (nekalbant apie tą resiverį), bet dujų įrangose naudojamos dalys čia netinkamos vien dėl savo diametrų ir pralaidumų. Kas iš to, kad pasijungsi per 6 ar 8mm Ø vamzdelį? Čia gi kaip gaisrą gesint per kokteilių šiaudelio diametro žarną.
na nelaikyk jau mane tokiu dunduku ,suprantu kad per duju vamzdelius ten nesigaus niekas ,bet as dedu santehninius sriegius ir pralaidumas liux bus ,15 movos stoves yvirintos ,o jau poto suki kas patogu ,rytoi aplankysiu viena kita parduotuve ,ieskosiu to atbulinio voztuvo ,ir povaliai judet bandysiu link finiso noriu paziureti kaip dirbs manasis kompresorius ,dar apkatke teks padaryti ,30 min leisti laisva eiga kad prasidirbtu .