Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
_Valdas_ rašė:Nukrypsiu nuo Grozo temos, gal labai nesupyks
Kodėl mūsų auksarankiai vietoj kompresoriaus nepanaudoja mašinos variklio?
Pliusai: geras ir apskaičiuotas aušinimas ir tepimas.
Minusai: reikėtų pagaminti kompresorines galvas veitoj aliuminės variklio galvotės su vožtuvais.
Bet litražas apie pora litrų(tarkime), nauda didelė, gal bėda, kad reikėtų gana galingo elektros variklio.
Ką manot apie tai? Ar tai tiesiog nepasiteisinantis dalykas, todėl niekas tokiu mazochizmu neužsiima?
Dar kartą atsiprašau apie nukreiptą temą
Tai kainuos kaip geras turbūt ir dar kiek vargo Aušinimas gerai jei aušinamas oru, kitu atveju bėdų dar daugiau.
Tas zil kompresorius tik 0,2 litro ir jam reikalingas 2,1kw galingumas (ne elektrinis), tai kiek reikėtų 2 litrų kompresoriui? Čia gi monstras būtų.
Na jei 0,2l 2.1kW tai 2l tada apie 21kW...daugoka..tiksliau labai daug...
Grozai netvarkius cilindrų pakeisti žiedus - kaip nabašnikui kompresas..
Čia domėjimasis ne iš praktinės pusės, gal labiau link sportinio intereso būtų... arba kaip kurie sako: jaunuoliškas užsidegimas arba kaip liaudis sako triznapautiškumas...
ne... mane pati mintis sudomino. ziedus pakeitus kompresija pakyla ne vienam tukstanciui kilometru. ir nebutina fantazuot apie dvilitri. pakaktu eksperimentui ir kokio 0.9 is seno polo.
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...
Apie kompresoriaus gamybą iš automobilinio variklio man kažkada buvo kilusi mintis, bet brolis "nugesino" mane sakydamas, kad oras vaikščios iš cilindro į cilindrą. Turiu vieną gimusią bet niekuo neparemtą idėją - užaklinti išmetimo angas, žvakių vietoje sudėti atbulinius vožtuvus ir sujungti jų išėjimus į vieną vamzdį. Tokiu būdu nebereikėtų jokių kompresorinių galvų.
P.S. Jeigu nusišnekėjau - sudirbkit mane, bet man viskas atrodo logiška
va apie isputima per zvakiu skyles buvau pagalvojes.
ir aklint nereikia. tiesiog atjungt nuo skirstymo veleno voztuvus.
ir tarkim net tiesiogai sukant 3000aps/min alkunini ,
apkrovimo variklis nelabai jaustu.
idomu koks butu nasumas tarkim litrinio variklio dirbancio 3000aps/min?
ir kokios galios elektros variklio reiktu sukt tokiam tokiam agregatui?
Paskutinį kartą redagavo grozas 06 Sau 2010, 22:26, redaguota 1 kartą(us).
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...
Klysti Grozai, apkrova bus visą laiką , nes dirbs paeiliui visi cilindrai. Atmink, kad išmetimo angas reikės užaklinti.
Sakykim , kad variklis 1,2 litro 4 cilindrų - ar teisingai galvoju, kad per kiekvieną alk. veleno apsisukimą visi keturi cilindrai suveiks po vieną kartą (turint omeny, kad išmetimas užaklintas, stūmokliai išstums orą tiek išmetimo, tiek suspaudimo/uždegimo taktuose? Galima nesunkiai paskaičiuoti produktyvumą - 1rpm = 1,2 litro įsiurbto oro. Taigi, atidavimas apytiksliai 1 litras oro... Aš vis dar galvoju, kad mane tuoj sudirbs
Paskutinį kartą redagavo Black 06 Sau 2010, 22:38, redaguota 1 kartą(us).
kalbedamas apie apkrova turiu omeny optimalu jo darba.
tai kad jis nebutu prievartaujamas. tarkim 1.2 variklis prie 3000aps/min
ikveps apie 600ltr/min. ar klystu?
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...
Nes nėra stovint oro srauto. Statyt ventiliatorių nuo to pat radiatoriaus, papildomas 12v maitinimas reikalingas.
Dėl tų kilovatų nebūk toks tikras, aš ne fizikas, bet manau, kad labai daug kas priklauso nuo stumoklio eigos ir diametro. Ten vienas cilindras 0,2, čia būtų tarkim 4 x 0,5, tai irgi kitas reikalas. Nebus čia tiesinė proporcija