Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Nuo zilo kompresoriaus iki rimto projekto...

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Standartinė _Valdas_ »

Na apie seną, sugyventą motorą gal jau nekalbėkim - naudos iš jo nedaug :wink:

Rotoriniui arba sraigtiniui kompresoriui varikliai eina 5 - 15kW. Čia kažkas turbūt panašaus būtų.. :?
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
Vartotojo avataras
grozas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 238
Užsiregistravo: 20 Gru 2009, 10:41
Miestas: Kaunas

Standartinė grozas »

o kodel manai kad naudos nedaug? alkunini netvarkyt,galva vistiek kelsi,ziedus pakeist nesunku.
klausimas kaip voztuvus perdaryt
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

_Valdas_ rašė:Nukrypsiu nuo Grozo temos, gal labai nesupyks :oops:

Kodėl mūsų auksarankiai vietoj kompresoriaus nepanaudoja mašinos variklio?

Pliusai: geras ir apskaičiuotas aušinimas ir tepimas.
Minusai: reikėtų pagaminti kompresorines galvas veitoj aliuminės variklio galvotės su vožtuvais.

Bet litražas apie pora litrų(tarkime), nauda didelė, gal bėda, kad reikėtų gana galingo elektros variklio.

Ką manot apie tai? Ar tai tiesiog nepasiteisinantis dalykas, todėl niekas tokiu mazochizmu neužsiima?

Dar kartą atsiprašau apie nukreiptą temą :oops: :wink:
Tai kainuos kaip geras turbūt ir dar kiek vargo :shock: Aušinimas gerai jei aušinamas oru, kitu atveju bėdų dar daugiau.
Tas zil kompresorius tik 0,2 litro ir jam reikalingas 2,1kw galingumas (ne elektrinis), tai kiek reikėtų 2 litrų kompresoriui? Čia gi monstras būtų.
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Standartinė _Valdas_ »

Kodėl bėdos su vandeniniu aušinimu? :roll:

Na jei 0,2l 2.1kW tai 2l tada apie 21kW...daugoka..tiksliau labai daug... :oops:

Grozai netvarkius cilindrų pakeisti žiedus - kaip nabašnikui kompresas.. :?

Čia domėjimasis ne iš praktinės pusės, gal labiau link sportinio intereso būtų... :oops: arba kaip kurie sako: jaunuoliškas užsidegimas arba kaip liaudis sako triznapautiškumas... :D
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
Vartotojo avataras
grozas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 238
Užsiregistravo: 20 Gru 2009, 10:41
Miestas: Kaunas

Standartinė grozas »

ne... mane pati mintis sudomino. ziedus pakeitus kompresija pakyla ne vienam tukstanciui kilometru. ir nebutina fantazuot apie dvilitri. pakaktu eksperimentui ir kokio 0.9 is seno polo.
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Apie kompresoriaus gamybą iš automobilinio variklio man kažkada buvo kilusi mintis, bet brolis "nugesino" mane sakydamas, kad oras vaikščios iš cilindro į cilindrą. Turiu vieną gimusią bet niekuo neparemtą idėją - užaklinti išmetimo angas, žvakių vietoje sudėti atbulinius vožtuvus ir sujungti jų išėjimus į vieną vamzdį. Tokiu būdu nebereikėtų jokių kompresorinių galvų.
P.S. Jeigu nusišnekėjau - sudirbkit mane, bet man viskas atrodo logiška :roll:
Vartotojo avataras
grozas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 238
Užsiregistravo: 20 Gru 2009, 10:41
Miestas: Kaunas

Standartinė grozas »

va apie isputima per zvakiu skyles buvau pagalvojes.
ir aklint nereikia. tiesiog atjungt nuo skirstymo veleno voztuvus.
ir tarkim net tiesiogai sukant 3000aps/min alkunini ,
apkrovimo variklis nelabai jaustu.
idomu koks butu nasumas tarkim litrinio variklio dirbancio 3000aps/min?
ir kokios galios elektros variklio reiktu sukt tokiam tokiam agregatui?
Paskutinį kartą redagavo grozas 06 Sau 2010, 22:26, redaguota 1 kartą(us).
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Klysti Grozai, apkrova bus visą laiką :-) , nes dirbs paeiliui visi cilindrai. Atmink, kad išmetimo angas reikės užaklinti.
Sakykim , kad variklis 1,2 litro 4 cilindrų - ar teisingai galvoju, kad per kiekvieną alk. veleno apsisukimą visi keturi cilindrai suveiks po vieną kartą (turint omeny, kad išmetimas užaklintas, stūmokliai išstums orą tiek išmetimo, tiek suspaudimo/uždegimo taktuose? :roll: Galima nesunkiai paskaičiuoti produktyvumą - 1rpm = 1,2 litro įsiurbto oro. Taigi, atidavimas apytiksliai 1 litras oro... Aš vis dar galvoju, kad mane tuoj sudirbs :roll:
Paskutinį kartą redagavo Black 06 Sau 2010, 22:38, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
grozas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 238
Užsiregistravo: 20 Gru 2009, 10:41
Miestas: Kaunas

Standartinė grozas »

kalbedamas apie apkrova turiu omeny optimalu jo darba.
tai kad jis nebutu prievartaujamas. tarkim 1.2 variklis prie 3000aps/min
ikveps apie 600ltr/min. ar klystu?
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Nes nėra stovint oro srauto. Statyt ventiliatorių nuo to pat radiatoriaus, papildomas 12v maitinimas reikalingas.
Dėl tų kilovatų nebūk toks tikras, aš ne fizikas, bet manau, kad labai daug kas priklauso nuo stumoklio eigos ir diametro. Ten vienas cilindras 0,2, čia būtų tarkim 4 x 0,5, tai irgi kitas reikalas. Nebus čia tiesinė proporcija