Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Nuo zilo kompresoriaus iki rimto projekto...

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
mindeeee
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 147
Užsiregistravo: 31 Kov 2009, 20:37
Miestas: Utena->Vilnius

Standartinė mindeeee »

Laimius rašė:Viena mintis tai jau aiski ,kad ausinimas butu nepriekaistingas su skysciu :roll:
Aušinimo sistemos latakai vistiek yra,tai norint eksperimentui greitai padaryt,galima prijungt vandentiekį prie vandens įėjimo, o išėjimo šlangą iškelt aukščiau ir palikt lėtai bėgt vandeniui ir manau užtektų.
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Laimius rašė:Manau ir as kad geriau palikti paskirstymo velenely ,nes su silpnesnem spyruoklem kaskaip atrodo gali nesigauti .
O kodėl gali nesigaut? Atbulinio vožtuvo principas - ir pasižiūrėk , įdomumo dėlei, kokio storumo/galingumo spyruoklės stovi santechniniuose vožtuvuose :-)
Vartotojo avataras
Laimius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 808
Užsiregistravo: 08 Gru 2009, 10:25
Miestas: Marijampole

Standartinė Laimius »

Del variklio tai faktas kad jo reiks nesilpno ,bet esme tame ,kad dar suzaisti skriemuliais galima ,didelis su mazu .O paleidziant varikly ,stumoliai du kils aukstyt du leisis zemyn ,tai praktiskai principas kaip kompresoriaus galvos ,tik cia stovi po viena stumokly ir 1 leidzias zemyn 2 kyla aukstyn.
Nu logisku atitikimu juk yra ,gal cia ir gautusi kas :D
Vartotojo avataras
mindeeee
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 147
Užsiregistravo: 31 Kov 2009, 20:37
Miestas: Utena->Vilnius

Standartinė mindeeee »

Įtempėjo škyvelį pastačius vietoj išmetimo velenėlio, galima įtempt diržą ir nereiktų zulint nieko....
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Dar viena mintis - velenėlio neliesti, bet sudėti silpnas vožtuvų spyruokles (visų vožtuvų), kad sprogimo/uždegimo takte stūmokliai nesunkiai nugalėtų jas. Tokiu atveju viskas turėtų veikti be priekaištų.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

_Valdas_ rašė: ...
Skirstymo velenėlį - lauk, išmetimo vožtuvus palikt kaip yra, įsiurbimo vožtuvam - silpnas spyruokles(kad stumokliui einant žemyn pajėgtų atsidaryti), vietoj žvakių - oro surinkimo vamzdis į resiverį.
Na, kad jau taip pasisuko tema ... Manyčiau prasminga eksperimentuoti nebent su kokiu sąlyginai nedideliu ir geriau, oru aušinamu varikliu. Atkrenta problemos - papildomas žarnynas, pažeidžiamas ir gremėzdškas radiatorius ir t.t.

Proporcija dėl galios tikriausiai, kad tiesiogiai nepriklausys nuo tūrio. Vertėtų pasidomėti mobiliais (kaip automobilinė priekaba) kompresoriais, koks juose kompresoriaus darbinis tūris. Sukantys varikliai tai nuo kokių 10 iki kelių šimtų kilovatų.

Dėl našumo skaičiavimo oras juk suspaudžiamas tai atiduodamas tūris bus mažesnis už įsiurbtą ir priklauso nuo slėgio.

Žvakių angos gana mažos, o tai irgi papildomas paspriešinimas.
Vartotojo avataras
imantas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 16 Spa 2009, 02:06

Standartinė imantas »

Pakurstysiu diskusijas truputėli 88888)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Black rašė:Raimi, jeigu pažiūrėti, kaip dirba keturtaktis variklis tai matysime, kad mišinio sprogimo takte visi vožtuvai užsidarę ir, stūmokliui slenkant žemyn, jam reikėtų nugalėti vožtuvų spyruokles. Įsiurbimo takte velenėlis, be abejo vožtuvą(įsiurbimo) atidarytų. Išmetus velenėlį ir sudėjus silpnesnes spyruokles viskas veiktų kaip elementariame kompresoriuje. Aš vis dar taip galvoju :lol:
Supratau. Norite išnaudoti kiekvieną veleno sūkį, t. y. kompresorius turi dirbti dvitkakčiu ciklu, o ne keturtakčiu.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Standartinė _Valdas_ »

Imantas parodė mano/mūsų viziją gyvai :shock: :lol:

Tik šitas agregatas sukamas panašu, kad traktoriaus darbinio veleno - anam kilovatai lengvai 'pasiduoda" :lol:

Npn paliekame bloke vandens pompą, užsandarinam vamzdžius/kanalus kurių nereik ir turime tik pora šlangų į ir iš radiatoriaus. Pritaikome sovietinių automobilių principą - nuolatinis priverstinis aušinimas(sparnuotė kad ir ant tos pačios vandens pumpos skriemulio) ir turėtų mano galva viskas krutėti. Dabar radiatoriai gi nėra dideli. Na dar pritaikom nuo senų šildymo katilų mechaninį temp. daviklį - dėl viso pikto, temperatūrai stebėti :wink:
Paskutinį kartą redagavo _Valdas_ 07 Sau 2010, 00:24, redaguota 1 kartą(us).
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Laimius rašė:Del variklio tai faktas kad jo reiks nesilpno ,bet esme tame ,kad dar suzaisti skriemuliais galima ,didelis su mazu...
Žaisdamas su skriemuliais arba laimėsi jėgos (slėgio) prarasdamas greitį (našumą), arba atvirkščiai. Su per silpnu motoru, norėdamas jo neperkrauti turėsi mažinti jo skriemulį arba didinti kompresoriaus, reiškia mažės kompresoriaus apsukos, reiškia turėsi mažesnį našumą. Kitu atveju prie tam tikro slėgio neužteks galios ir nebeprasuks, jeigu nesudegs iki to. + Turi įvertinti, kad variklis sukasi fiksuotu greičiu, o ir kompresorius turi savo intervalą (minimalų pvz apribos tepalo slėgis).