Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
boolidas rašė:Sveiki.Galbut kasnors galetu palyginimui imesti foto ir pakomentuoti,kuo skyresi k750m ir Dnepr reduktoriai.Buciau labai dekngas.
K750m ir Dnepr tokie patys,gal norėjai paklaust kuo skiriasi K750 ir K750m reduktoriai?
K750 ir K750M zinau kuo skiriasi,O del K750M ir Dnepr neaisku,nes siaip kiek as girdejau skiriasi varztu matmenys.Tik kuriu varztu,ir koks skirtumas nežinau.
boolidas rašė:K750 ir K750M zinau kuo skiriasi,O del K750M ir Dnepr neaisku,nes siaip kiek as girdejau skiriasi varztu matmenys.Tik kuriu varztu,ir koks skirtumas nežinau.
Turiu naują K750m diferencialą,tai ten ''špilkos'' originalios ant jo m6 o Dnepre berots m8.
galiu tik pasakyt,kad ant mano mt10 yra reduktorius su mazesnem, R8 (redaguota)"spilkom",originaliai,nes reme skyle mazos. Zinoma,jei cia apie tvirtinimo varztus prie remo kalbama
Paskutinį kartą redagavo arwis 11 Sau 2010, 22:05, redaguota 1 kartą(us).
+37063949315
Visada domina automobiliu valstybiniai numeriai.
dalius-nsu rašė:Nu jo... K-750 diferencialas laikosi ant M6 špilkų , vat to tai tikrai neteko matyt .M8 smeigės jau blogai laikydavo ,o ka čia apie M6 šnekėt...
Tai už tad jas ir keisdavo tvirtesniomis m8 nes neatlaikydavo,kodėl originale tokios mažos neturiu žalio supratimo.
Kalvis rašė:RPM, arwis, už slankmačių ir marš į garažą "špilkų" matuoti.