Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Nuo zilo kompresoriaus iki rimto projekto...
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 543
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:O kaip su vandens pompa? Juk daug kur ji taip pat sukama nuo pagrindinio?
Mano minėtam Forde buvo sukama paskirstymo dirželio. Galbūt galima parinkti trumpą krumpliuotą diržą (būna jų pirkti berods guolių parduotuvėse, jei tik žingsnis tiktų).
O pavyzdžiui Mercedes varikliuose vandens pompa sukama kartu su periferine (ventiliatorius, generatorius, vairo stiprintuvas, kondicionieriaus siurblys ir pan.) įranga. Matyt todėl, kad visi su grandinėmis dujų skirstymo mechanizmui sukti.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
- Miestas: Degučių k.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 238
- Užsiregistravo: 20 Gru 2009, 10:41
- Miestas: Kaunas
npn rašė:mindeeee rašė:koks automobilių varikliuose cilindre būna suspaudimo slėgis? Nes nežinau... tai va,paimkit starterio galingumą ir išskaičiuokit kokio reiks variklio, tik kažkodėl visi praleido kaip rašiau tai... Aš neturiu galimybių to padaryt, pasižiūrėkit kas koks galingumas starterio, kiek dantukų ant jo ir ant vainiko kurį suka ir sužinosit kokio galingumo reikia jūsų varikliui paleist, bus bent kiek akivaizdu kokio variklio reikia...
Lengvojo auto starteris ~ 1- 2kW, bet suka tai mažu greičiu ir ne ilgalaikiu režimu.
starterio greitis didelis. betsuka jis smagrati ir tai jau reduktoriaus principas.
padidinti žvakių skylės ir jose įrengti atbulinius vožtuvus?
koks tikslas didinti zvakiu skyles?
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...
-
- Forumietis
- Pranešimai: 147
- Užsiregistravo: 31 Kov 2009, 20:37
- Miestas: Utena->Vilnius
o jeigu dedant vienodo didumo skriemulius ant alkūninio ir ant oro padavimo velenėlio,tai sakykim suderinus sukius gautume, jog kai leidžiasi į apačią cilindras,tai atidaro vožtuvą ir paduoda orą,o keliant į viršų uždaro vožtuvą ir oras išstumiamas,ar tai neįmanoma? Juk jei vienas prie vieno dedant,tai gautūs kaip dvitakčio ir užsidarytų darbiniu metu?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 147
- Užsiregistravo: 31 Kov 2009, 20:37
- Miestas: Utena->Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
-
- Forumietis
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
- Miestas: Degučių k.
mindeeee rašė:variklio alkūninio guoliai yra hidrodinaminiai, o jiems pakanka 1000rpm,kad jie atlaikytų spaudimą? Juk jei neatitiks,tai tada ilgai "nevažiuosi"
A ką tu į tai, kad vakarietiškų automobilių laisva eiga yra +-850 sūk/min? ir tepimo pakanka. Čia suktųsi maždaug apie 1000 sūk/min, tepimo būtų daugiau nei norma. Teisingai Black sako apie N.V. kompresorių tepimą, ten iš viso tik taškymo principu tepami švaistiklio guoliai.
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
Iž Planeta 5
RIGA 13
-
- Naujokas
- Pranešimai: 15
- Užsiregistravo: 26 Lap 2009, 18:55
Naujosios vilnios kompresoriuose alkūninio veleno tepimas turetų vykti per tuščiavidurią adatą švaistiklių dangteliuose. alkūniniame velene yra kanalai sujungti su alsiuokiu ir atsiveriantys švaistiklių sukimosi vietose, taigi vykstant kompresoriaus darbo ciklui, kompresoriuje susidarantis teigiamas - neigiamas oro slėgis varineja tepalą per adatą į alkūninį veleną
-
- Naujokas
- Pranešimai: 15
- Užsiregistravo: 26 Lap 2009, 18:55
Kas liečia kompresoriaus isiurbiamo oro kiekį ir našumą tai paskaičiavau to pačio vilnios kompresoriaus isiurbimą ir našumą:
vieno cilindro darbinis tūris 0.406 l
per vieną kompresoriaus apsisukimą sudirba abu cilindrai taigi kompresoriaus darbinis tūris 0.812 l
per minutę kompresorius apsisuka 1020 kartų taigi įsiurbimo tūris turėtų būti 828 l/min
gamintojo deklaruojamas kompresoriaus našumas esant 6atm - 500 l/min
taigi įsiurbimo/našumo santykis 5/3
naudoti duomenys iš:
http://colour.tj/?Ustanovki%2C_agregaty ... nyi_SO-45A
vieno cilindro darbinis tūris 0.406 l
per vieną kompresoriaus apsisukimą sudirba abu cilindrai taigi kompresoriaus darbinis tūris 0.812 l
per minutę kompresorius apsisuka 1020 kartų taigi įsiurbimo tūris turėtų būti 828 l/min
gamintojo deklaruojamas kompresoriaus našumas esant 6atm - 500 l/min
taigi įsiurbimo/našumo santykis 5/3
naudoti duomenys iš:
http://colour.tj/?Ustanovki%2C_agregaty ... nyi_SO-45A