Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Vėl iškilo klausimų. Noriu išsiaiškinti:
1. kam reikalinga išpjova ant guolio?
2. dėl kokių priežasčių ištrupėjo dantratis?
3. kodėl variklio vidus toks juodas kaip ta aliumininė detalė, ar taip ir turi būti?
Kiek atsimenu, ardant pirmą syki variklį toks lyg ir nebuvo
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
O kokiu atveju reikalinga? Pas mane M 72.
Pats suskaldyt kaip ir negalėjau, nuėmiau su sjomniku, surenkant variklį rinkausi detales, tai nebent koks mikro įtrūkimas buvo. Toj vietoj buvo padaryta skylutė ir įkalta ar įpresuota strypelis panasus į adatinį guolį.
O dėl tepalo tai nežinau, jau nepamenu markės, rinkausi rusišką pilstoma degalinėj. Kokį tepalą naudojat Jus?
Nekreipk dėmesio į tą griovelį.Būna įrengimai kuriuose nėra atramos guoliui, guoliavietė pratekinta kiaurai, tada į tą griovelį dedamas fiksacinis žiedas ir gaunasi atrama.Tavo atveju tai visai nesvarbu yra griovelis ar ne.
Nuotrauka permaža, iškarto nesupratau, bet Vaidotas teisus, išlūžęs alsuoklio sklendės strypelis, žiūrėk ar neužstrigusi sklendė.
[quote="boolidas"][quote="dauksas"]Geriausia naudot 10w40 pusiau sintetinę variklinę alyvą [/quote]
O vasarai ji neperskysta?[/quote]
neturėtų būt per skysta, bent jau aš pravažinėjau visą vasarą su ja ir jokių problemų nebuvo
Kalvis rašė:Nekreipk dėmesio į tą griovelį.Būna įrengimai kuriuose nėra atramos guoliui, guoliavietė pratekinta kiaurai, tada į tą griovelį dedamas fiksacinis žiedas ir gaunasi atrama.Tavo atveju tai visai nesvarbu yra griovelis ar ne.
Nuotrauka permaža, iškarto nesupratau, bet Vaidotas teisus, išlūžęs alsuoklio sklendės strypelis, žiūrėk ar neužstrigusi sklendė.
Taip ir buvo. Sklendę sukant ranka, tai tarsi varžtas užsiveržia. Pakeitus kitą sklendę viskas gerai, bent kolkas. Įdomu kodėl taip atsitiko. Ir dar, kokius naudojate guolius alkuniniam velenui. Po ranka pakliuvo vienas rusiškas, ar patarsit kokius rimtesnius. Juk buvo manyta kad rusiški tai rimti guoliai, ar ne?