Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
gerai cia pasakiai ,ir ciabatus nuautu nuo koju oro srautas
uz tiek lt gal ir apsimoka sakyciau ,tik kaskaip nedrysciau tokio pirkti monstro , va dar viena ymetu toky panasu
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Dar tikriausiai nieks nepaminėjo, kad paėmus dviejų velenėlių variklį, galima būtų sustatyt velenus taip, kad ir įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai dirbtų oro isiurbimui. Tereiktų išmetimo velenėlį pasukt 90 laips. į priekį (tikriausiai). Per vieną apsisukimą atsidarytų įsiurbimo, per kitą išmetimo. Taip ir išmetimo kolektoriaus nereiktų sandarint, ir variklis dirbtų dvitakčiame režime.
pastebėjau šią temą ir paskutines parašytas žinutes apie fotografijoje parodytą kompresorių. Jo savininkas gyvena Papilėje. Parodžiau jam Jūsų pasirašymus, atsakymas buvo gautas toks:
FieroGT sako: apie nasuma, tai spaudziam iki 12-14 atmosferu (gali ir gerokai daugiau) resyveris apie 500 litru berods.
privaro per nepilnas 6 minutes jei iki 12 atmosferu.
Oro filtras toks uzdetas kad dulkiu neprisitrauktu.
Tekstas originalus, netaisytas, labai nepykite
pats kompresorius buvęs pramoninis (na ta galva) tik nepamenu ar SSRS ar Vokiškas, o daugiau viskas daryta pačių, naudojant tai, kas turėta... dabar dar perdarytas ir patobulintas, pajėgumo užtenka darbuojantis prie automobiliu, visus orinius įrankius "įveža", veikia be problemų... kai grįšiu į gimtine padarysiu naujausias nuotraukas
imantas rašė:koks galėtu būti tokio kompresoriaus našumas ? kažkur buvau radęs tą galvą, sakau gal reiktu grįžti ir priglausti ją.
Taigi jau sakė našumą. Pagal pateiktus duomenis gaunasi ~1000ltr/min.
Na našumas neskaičiuojamas " gal, kažkur, berots " sakau gal kas rimčiau esate susidūrę, su pačia galva. Gabaritais panaši i NV, bet, kad toks didelis našumo skirtumas...