Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Bekontaktis degimas į M412

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Bekontaktis degimas į M412

Standartinė kisa »

Iškilo klausimas, dėl kurio norėčiau pasikonsultuot su jau dariusiais šį darbą:planuoju dėt VW bekontaktį degimą į moskvičių, Esmė tame, kad m412 trampliorius sukasi į vieną pusę, o vw-į kitą. Klausimas- ar neišsiderins man ciklas ir negrybaus Holo daviklis, sukant VW į kitą pusę. Aš taip sumaąsčiau, kad Holo daviklio laidus irgi priešingai jungt reiktų :roll:
Dėkui už nuomones
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija

867075925
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Re: Bekontaktis degimas į M412

Standartinė npn »

kisa rašė:Iškilo klausimas, dėl kurio norėčiau pasikonsultuot su jau dariusiais šį darbą:planuoju dėt VW bekontaktį degimą į moskvičių, Esmė tame, kad m412 trampliorius sukasi į vieną pusę, o vw-į kitą. Klausimas- ar neišsiderins man ciklas ir negrybaus Holo daviklis, sukant VW į kitą pusę. Aš taip sumaąsčiau, kad Holo daviklio laidus irgi priešingai jungt reiktų :roll:
Dėkui už nuomones

Davikliai būna dviejų tipų 1. Indukciniai (ritė). 2. Holo (puslaidininkis). Kartais klaidingai įvardinama, kad visi su holo. Neišmanau VW, ar tikrai ten su holo davikliu? Turėtų nuo metų priklausyti, jei po kokių 1985 tai gali ir holo būti.
Indukcinio atveju problemų gal ir gali būti, nes jame generuojama kintama įtampa. Tokiu atveju gal ir reiktų apsukti laidus. Holo daviklio atveju taip daryti negalima. Jis jungiamas trimis laidais, nes tai puslaidininkis prietaisas kuriem reikalingas maitinimas todėl ateina pliusas (turbūt +5V) , minusas ir signalinis laidas kurio perduodami stačiakampiai impulsai iš daviklio (išėjime tikriausiai tranzistorius su atviru kolektorium). Jei apversi maitinimą sugadinsi daviklį. Ir galų gale nėra reikalo tai daryti, nes jam visiškai vienodai į kurią pusę sukasi.
Visa tai galima susijungti ant stalo ir išsibandyti.
Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Standartinė kisa »

VW su holo davikliu. Bet ar ciklas nesikeis sukantis priešingai? Ne pats taip sugalvojau, pažįstamas meistriukas išmąstė, tai ir nutariau pasidomėt kaip kas.
Beje, VW jau po 84 m sėkmingai su Holu dirbo
O kaip tu ant stalo bandysi, juk tada matavimo prietaisų reik kažkokių?
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija

867075925
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

kisa rašė:VW su holo davikliu. Bet ar ciklas nesikeis sukantis priešingai? Ne pats taip sugalvojau, pažįstamas meistriukas išmąstė, tai ir nutariau pasidomėt kaip kas.
Beje, VW jau po 84 m sėkmingai su Holu dirbo
O kaip tu ant stalo bandysi, juk tada matavimo prietaisų reik kažkokių?
Ten bukas daiktas, kuris negali suprasti sukimosi krypties, o tik yra magnetinis laukas ar jo nėra. Kiek pamenu ten konstrukcija yra tokia: magnetas, tarpas ir tada holo daviklis. Tame tarpe sukasi plieninis rotorius su išpjovomis. Tarkim atsisuko išpjova (tuščias tarpas = magnetinis laukas silpnas) tada signalas +5v, rotoriaus dantis (magnetinis laukas stiprus) tada signalas 0v. Ar iš kairės į dešinę ar iš dešinės į kairę vistiek tas pats, magnetas neapsivers, o daviklio signalo be papildomos elektronikos pagalbos net ir neivertuosi. Prijungęs atbulai jį nužudysi, nes signalo minusas yra bendras su maitinimo minusu.
Prietaisai tai voltmetras arba oscilografas, kad akivaizdžiai pasižiūrėti, kas išėjime. Kažkur lyg turėjau kelis skirstytuvus reiks patyrinėt :-)
Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Standartinė kisa »

DIDŽIAI DĖKINGAS :wink:
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija

867075925
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

kisa rašė:DIDŽIAI DĖKINGAS :wink:
Kad tik padėtų :-) O bandymą galima daryti tokiu principu kaip paveiksliuke (tik jis ne vw skirtas (Info šaltinis>>) , gali būti skirtumų pavyzdžiui kita maitinimo įtampa, čia jau pagal komutatorių reikia žiūrėti, kad neiškepti). Pilku rėmeliu apvesta tai kas yra pačiame holo daviklyje.

O signalas iš holo daviklio kaip antroje foto (info iš nuoroda>>) Megasquirt beje universali įpurškimo/uždegimo valdymo sistema (gal kils minčių apie rimtesnius patobulinimus/modernizaciją).
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Standartinė kisa »

Besidomėdamas savo turimais VW tramplioriais, išsiaiškinau dalyką, kas gali būt naudinga kitiems forumo dalyviams:
Kai kurie tramplioriai turi ekscentrinį ankstinimą, tai kad sukant kiton pusėn, degimas vėlinamas. Reikia imt be ankstinimo. Atskirt labai paprasta: reik žiūrėt ašies storį: jei skriejiko skylė ašiai didelė, vadinasi su ekscentriku, ir netinka, reik imt kur ašis 10-12 mm storio
Dėkoju visiems padėjusiems :wink:
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija

867075925
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

kisa rašė:Besidomėdamas savo turimais VW tramplioriais, išsiaiškinau dalyką, kas gali būt naudinga kitiems forumo dalyviams:
Kai kurie tramplioriai turi ekscentrinį ankstinimą, tai kad sukant kiton pusėn, degimas vėlinamas. Reikia imt be ankstinimo. Atskirt labai paprasta: reik žiūrėt ašies storį: jei skriejiko skylė ašiai didelė, vadinasi su ekscentriku, ir netinka, reik imt kur ašis 10-12 mm storio
Dėkoju visiems padėjusiems :wink:
Tai ir vakuuminis korektorius turėtų veikti atbulai. Normaliai sukantis vakuuminis (priklausomai nuo variklio apkrovos) ankstina, o išcentrinis vėlina (pagal sūkių dažnį). Būna ir visai be korektorių - tik daviklis ir skirstytuvas, bet ten jau reikia, kad uždegimo sistema būtų protinga.
Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Standartinė kisa »

turiu ir tokį :wink: nuo Mitsubishi
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija

867075925
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Re: Bekontaktis degimas į M412

Standartinė Sergej »

kisa rašė:Iškilo klausimas, dėl kurio norėčiau pasikonsultuot su jau dariusiais šį darbą:planuoju dėt VW bekontaktį degimą į moskvičių, Esmė tame, kad m412 trampliorius sukasi į vieną pusę, o vw-į kitą. Klausimas- ar neišsiderins man ciklas ir negrybaus Holo daviklis, sukant VW į kitą pusę. Aš taip sumaąsčiau, kad Holo daviklio laidus irgi priešingai jungt reiktų :roll:
Dėkui už nuomones
tai gal jau geriau visa ipurskima nuo fordo (kazkur tai forume yr foto), arba nuo kokio civico 1.6i, nieko ten ner baisaus, tik su laidais reiketu pazaist, ir trampliorius sukasi i reikiama puse, jai desi ant zvaigzdutes, ir turis beiveik tas pat.