.mendoza. rašė:2105 rašė:
Visa kita - fantazijos, sugebejimu ir "google"

reikalas...
Taip paprastai su uždegimo sistema neišsisuksi. Kaip pavyzdį numatant ko reikia galima imti gamyklinę sistemą (schemoje senoviška Bosch sistema Mercedeso varikliui).
1. Variklio įpurškimo valdymo blokas (šiuo atveju neaktualu).
2. Protingas komutatorius su procesoriumi ir atmintimi, kurioje yra uždegimo "žemėlapis" su reikšmėmis skirtomis konkrečiam varikiui.
3. Uždegimo korektoriaus jungiklis (degimo kampo keitimui, priklausomai nuo degalų - nebūtina)
4. Vakuuminis vamzdelis iš kolektoriaus į komutatoriuje esantį MAP daviklį. Tai svarbu, nes išretėjimas kolektoriuje parodo kokia yra variklio apkrova ir tai būtina žinoti skaičiuojant uždegimo kampą. Jei to nebus sistema bus blogesnė už mechaninę, kurioje bent vakuuminis korektorius yra (irgi daro tą patį).
5. Uždegimo ritė. Na čia jau taikyti reikia, visokių būna pvz šiai sistemai netinka senesnio tranzistorinio uždegimo ritė.
6. Alkūninio veleno padėties daviklis, šiuo atveju indukcinis (galima ir holo, nors prie smagračio holo neteko matyti)
7. Skirstytuvas, su dvigubom ritėm nereikia.
8. Temperatūros daviklis, uždegimo kampas keičiamas ir nuo jo, pvz varikliui perkaistant kampas gali būti ankstinamas, kad sumažinti kaitimą.
9. Diagnostinė jungtis.
Pačiam nuo nulio tikrai užtruks visa tai sugalvoti ir ištobulinti, kad gerai veiktų ir svarbu patikimai. Juk parametrų lentelių nesurasi, programą irgi ne kiekvienas pasirašys, procesorių reikia užsiprogramuoti ir t.t. Geriau jau gal domėtis tuo kas yra sukurta ir nekartoti jau padarytų klaidų, kam rasi informaciją, pavyzdžius, "softą" ir t.t. tas pats mano minėtas megasquirt yra kuro ir uždegimo valdymo sistema. Galima ir atskirai tai naudoti.
P.S. autorius tikiuos nesupyks dėl tokios temos pakrypimo, bet niekas neverčia tai daryti, skaito ir kiti lankytojai, gal kažkam bus naudinga.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.