Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
o kuom skirias besvinis benzinas apart aplinkos bei katalizatoriaus tarsos?
Skiriasi tuo, kad besvinis benzinas neturi svino priedu, kurie sutepa ismetimo voztuvu lizdus ir saugo juos nuo isdegimo. Senesniu varikliu voztuvu lizdai pagaminti is tokio pat metalo kaip ir galvute (paprastai ketaus). Voztuvai yra is kieto lydinio. Degant kurui susidaro auksta temperatura. Ismetimo metu vostuvas smarkiai ikaista ir jam uzsidarius jis "prilimpa" prie lizdo. Sekanti karta atsidarydamas jis isplesia mikroskopines galvutes metalo daleles... Svino priedai si lizdu "deginimo" efekta sumazina.
Naujuose varikliuose ismetimo (arba visu) voztuvu lizdai gaminami is kieto lydinio ir ipresuojami i galvute. Ju erozija praktiskai nebeveikia net naudojant brnzina be svino.
Seno tipo galvuciu pritaikymo besviniam benzinui esme tokia: isfrezuojami seni lizdai ir i ju vieta ipresuojamos kieto metalo ivores, kurioms priduodama buvusio lizdo forma...
Nu aš pvz. perku kalio priedus, kuriuos įpili į bešvinį benziną - ir jau tipo gerai ))
jeigu kaip orginalas turi buti voztuvu dangtelis ir oro filtras nudazyti masinos spalva ir ant filtro virsaus turi buti lipdukas. as apakes kaip jus ''viska zinot'' :o
saulenas rašė:jeigu kaip orginalas turi buti voztuvu dangtelis ir oro filtras nudazyti masinos spalva ir ant filtro virsaus turi buti lipdukas. as apakes kaip jus ''viska zinot'' :o
Netiesa. Lipdukas tai taip, bet iš kur jį gaut? Oro filtras tri būt juodas, o vožtuvų dangtelis - mėlynas. Vėliau atrodo buvo juodi.
saulenas rašė:jeigu kaip orginalas turi buti voztuvu dangtelis ir oro filtras nudazyti masinos spalva ir ant filtro virsaus turi buti lipdukas. as apakes kaip jus ''viska zinot'' :o
vožtuvų dangtelis ir oro filtras mašinos spalva? Visiška nesamonė. Kas čia gaunasi: mėlyna mašina - mėlynas oro filtras? Pilka mašina - pilkas oro filtras? brr...
Lipdukas (lygtai raudonas) tai taip. Ant Pobedos oro filtro tai tikrai buvo didokas raudonas lipdukas.
saulenas rašė:jeigu kaip orginalas turi buti voztuvu dangtelis ir oro filtras nudazyti masinos spalva ir ant filtro virsaus turi buti lipdukas. as apakes kaip jus ''viska zinot'' :o
Sauliau - labai abejoju, maniskis filtras buvo juodas ir (jei pameni) ant jo dar islikusi gamykline lentele, tai vadinasi perdazytas nebuvo
dabar suzinojau tiksliai oro filtras buvo juodas ir ant jo buvo lipdukas o voztuvo dangtelis buvo melinos spalvos cia 100procentu. sako tais laikais nebuvo lipduku tai netiesa...nes po kapotu ant priekines paneles.buvo lipdukas cia tikrai tik neatsimenu kas ant jo parasyta.
ryt nuvaziuosiu pas viena pazystama jis turi volga.dar nieko nedaryta,turiu omeni viskas orginalas.tada tiksliai parasysiu gal pavyks nuotrauka padaryti.tada zinosiu tiksliai,kas kaip dazosi ir kas kaip turi buti.