Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

MB coupe - reikalinga pagalba dėl vibracijos pašalinimo

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Erikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 200
Užsiregistravo: 08 Lie 2004, 22:23
Miestas: Alytus

MB coupe - reikalinga pagalba dėl vibracijos pašalinimo

Standartinė Erikas »

Gal kas esate susidūre su tokia problema:
prie mažesnių apsisukimų, kai varikliui reikia didesnės galios paspaudus akseleratorių atsiranda vibracija kuri persiduoda į kėbulą, pvz. važiuojant 40 km/h greičiu 3 bėgiu privažiavus kalniuką (ar pan. kai reikalinga daugiau galios) atsiranda ši vibracija. Jei prie šitokio greičio važiuotum didesniais apsisukimai (2 bėgiu) vibracijos nebūna. Nuo greičio tai nepriklauso, ta prasme, kad ta vibracija atsiranda ne tik prie 40, bet pvz. prie 80 važiuojant 4 bėgiu į kalniuką.
Dabar gal šiek tiek info, kad suprast kas prie ko - visa tai vyksta su MB coupe 123 kėbulu. Variklis pakeistas iš 2.8 benzino į 3.0 dk, pakeista pavarų dėžė iš automatinės į mechaninę, kadangi keistas variklis ir greičių dėžė reikėjo trumpinti ir balansuoti kardaną (su jo balansavimu atrodo viskas gerai), pakeistas galinis tiltas, spyruoklės, mortikai, reduktorius ir pusašiai. Variklio ir greičių dėžės pagalvės atrodo geros. Manau reikia paminėti tai, kad dedant mechaninę pavarų dėžę teko perdaryt traukes.
Kai pakeli ant keltuvo ratai sukasi lengvai ir nieko atrasti nepavyksta.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Re: MB coupe - reikalinga pagalba dėl vibracijos pašalinimo

Standartinė npn »

Erikas rašė:Gal kas esate susidūre su tokia problema:
prie mažesnių apsisukimų, kai varikliui reikia didesnės galios paspaudus akseleratorių atsiranda vibracija kuri persiduoda į kėbulą, pvz. važiuojant 40 km/h greičiu 3 bėgiu privažiavus kalniuką (ar pan. kai reikalinga daugiau galios) atsiranda ši vibracija. Jei prie šitokio greičio važiuotum didesniais apsisukimai (2 bėgiu) vibracijos nebūna. Nuo greičio tai nepriklauso, ta prasme, kad ta vibracija atsiranda ne tik prie 40, bet pvz. prie 80 važiuojant 4 bėgiu į kalniuką.
Dabar gal šiek tiek info, kad suprast kas prie ko - visa tai vyksta su MB coupe 123 kėbulu. Variklis pakeistas iš 2.8 benzino į 3.0 dk, pakeista pavarų dėžė iš automatinės į mechaninę, kadangi keistas variklis ir greičių dėžė reikėjo trumpinti ir balansuoti kardaną (su jo balansavimu atrodo viskas gerai), pakeistas galinis tiltas, spyruoklės, mortikai, reduktorius ir pusašiai. Variklio ir greičių dėžės pagalvės atrodo geros. Manau reikia paminėti tai, kad dedant mechaninę pavarų dėžę teko perdaryt traukes.
Kai pakeli ant keltuvo ratai sukasi lengvai ir nieko atrasti nepavyksta.


Liūdna dėl tokio lietuviško perdarymo, žinoma :cry: Po tokių darbų gali pasireikšti patys netipiškiausi gedimai ar problemos. Ar gumos tvarkingos, kuriomis kardanas jungiasi su reduktoriumi ir pavarų dėže (priekyje ji kitokia)? Pakabinamas guolis tvarkingas? Sankabos diskas ir diskatorius tikrai geri?
Vartotojo avataras
Erikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 200
Užsiregistravo: 08 Lie 2004, 22:23
Miestas: Alytus

Standartinė Erikas »

Visus tolimesnius pakeitimus išprovokavo ankstesnio savininko variklio pakeitimas, bet angal ženkt jau nelabai išdrįsčiau po visų investicijų, kurios buvo padarytos.
Taip, pirmąjam aprašyme nepaminėjau, kad pakabinamą guolį pakeitėm, iš turėtų kardanų atrinkom geras, teisingas gumas.
Dėl sankabos neesu tikras, tačiau greičių dėžė su sankaba buvo išimta iš donoro, kuris puikiai važiavo, meistrai keisdami jokių pastabų neturėjo, tačiau reikės pasitikrint.
grunge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 33
Užsiregistravo: 14 Spa 2008, 23:01

Standartinė grunge »

galine kryzme paziurek dar atsijunges kardana ir banadyk perstatyt i kita vieta jai iseina ta prasme pasukti ja
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Erikas rašė:Visus tolimesnius pakeitimus išprovokavo ankstesnio savininko variklio pakeitimas, bet angal ženkt jau nelabai išdrįsčiau po visų investicijų, kurios buvo padarytos.
Taip, pirmąjam aprašyme nepaminėjau, kad pakabinamą guolį pakeitėm, iš turėtų kardanų atrinkom geras, teisingas gumas.
Dėl sankabos neesu tikras, tačiau greičių dėžė su sankaba buvo išimta iš donoro, kuris puikiai važiavo, meistrai keisdami jokių pastabų neturėjo, tačiau reikės pasitikrint.


Pas mane w201`ame pavyzdžiui buvo vibracija (net veidrodėlyje vaizdas liedavosi) 4 pavara važiuojant apie 50-60km/h kai švelniai spaudi gazą. Pakeitus diskatorių (o maniau disko problema) dingo. Tiesa kitais greičiais buvo viskas tvarkoje. Pats diskatorius netgi neatrodė kažkaip įtartinai ir buvo keičiamas, nes kartais nepilnai sankaba išsijungdavo (nudilusi vieta kur išminamasis guolis prisispaudžia).
Guma prie dėžės su balansyru? Sunkoka dabar orientuotis instrukcijoje kai keli modeliai viename...
Na dėl perdarymo yra kaip yra, bet ateityje galimybių atstatyti išvis praktiškai nebeliks.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

grunge rašė:galine kryzme paziurek dar atsijunges kardana ir banadyk perstatyt i kita vieta jai iseina ta prasme pasukti ja


Tai jeigu tikrai gerai subalansuotas, kokie dar sukinėjimai? Kad blogiau būtų? Kardanas tikriausiai bus 2 dalių, tad kryžmė tik viena.
Vartotojo avataras
Erikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 200
Užsiregistravo: 08 Lie 2004, 22:23
Miestas: Alytus

Standartinė Erikas »

Taip, kardanas iš dviejų dalių ir galas sutvarkytas tikrai gerai.
Kur kas įtikinamiau skamba versija apie sankabą, o ir dabar kažkas menasi, kad ne visą laiką ji suveikdavo sklandžiai, gal tai ir dėl to, kad norėčiau tikėti tuo ir galiausiai išspręst ir pamirš šią bėdą. Na, jei nepavyks su šia versija grįšim prie galo.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Erikas rašė:Taip, kardanas iš dviejų dalių ir galas sutvarkytas tikrai gerai.
Kur kas įtikinamiau skamba versija apie sankabą, o ir dabar kažkas menasi, kad ne visą laiką ji suveikdavo sklandžiai, gal tai ir dėl to, kad norėčiau tikėti tuo ir galiausiai išspręst ir pamirš šią bėdą. Na, jei nepavyks su šia versija grįšim prie galo.


Kaip pasireikšdavo nesklandumas? Man kartais būdavo, kad po ilgesnio stovėjimo atleidžiant sankabą sutrūkčiodavo, ypač iš vietos pajudant. Kaip su kokiu gaz sunkvežimiu.
Vartotojo avataras
Erikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 200
Užsiregistravo: 08 Lie 2004, 22:23
Miestas: Alytus

Standartinė Erikas »

npn rašė:
Erikas rašė:Taip, kardanas iš dviejų dalių ir galas sutvarkytas tikrai gerai.
Kur kas įtikinamiau skamba versija apie sankabą, o ir dabar kažkas menasi, kad ne visą laiką ji suveikdavo sklandžiai, gal tai ir dėl to, kad norėčiau tikėti tuo ir galiausiai išspręst ir pamirš šią bėdą. Na, jei nepavyks su šia versija grįšim prie galo.


Kaip pasireikšdavo nesklandumas? Man kartais būdavo, kad po ilgesnio stovėjimo atleidžiant sankabą sutrūkčiodavo, ypač iš vietos pajudant. Kaip su kokiu gaz sunkvežimiu.


Taip, pradedant važiuot, kai paleidinėji sankabą pačiam viršui būdavo, kad patrukčioja. Kadangi automobilis daugiau stovi, nei ekspoatuojamas tai sunku pasakyt ar tai išnyktų po ilgesnės eksploatacijos.
grunge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 33
Užsiregistravo: 14 Spa 2008, 23:01

Standartinė grunge »

na is darbo patirties sakau kad kryzme gali buti spinteriu ltuskiu ir tt dazna problema :)

o pabandyk kai pradead vibruoti isminti sankaba jai vibracija dingo viskas aisku saknaba viskas prosta