Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Algis rašė:Tam tavo eiguliui reikėjo vazinėt su ta mašina kur dviejų bėgių nooo ir trrrr,aš jaunistėj su zaz visus Karpatus išvazinėjau ir nieko.
o as, o va mano tevas...
senuju gaz modeliu stabziu kaladeles yra reguliuojamos rankiniu budu. velniskai sudetingas ir visai nedekingas darbas, bet jeigu ta daryti reguliariai ir kruopsciai, bei nepamirsti apie stabdymo ipatumus, jokiu problemu nebuna.
Galiu pasakyti kad nieko nera sudetingo pareguliuoti stabdzius Gaz 69,ta prasme pakelti kalades,bet jei reika pareguliuoti štoka pagrindinio cilindro tai ten jau sudetingiau....
Andrius rašė:Galiu pasakyti kad nieko nera sudetingo pareguliuoti stabdzius Gaz 69,ta prasme pakelti kalades,bet jei reika pareguliuoti štoka pagrindinio cilindro tai ten jau sudetingiau....
Reikia labai tiksliai sureguliuoti laisva eiga. Bus per maža laisvoji eiga,, suspaus kalades, per didele išvis gali nestabdyti.As nesakau kad labai sudėtinga, bet tam reikia turėti patirties, ir žinoti kur ir kaip.
Der Steppenwolf rašė:o kuo skiriasi Gaz 69 ir Uaz469 stabdziu cilindriukai?
Pas Uaz būna trijų rusiu stabdžiu cilindriukai.Yra vienapusiai su vienu stūmokliuku,ir spaudžia tik viena kalade,kurie naudojami priekiniuose stabdžiuose,be to viršutiniai ir apatiniai skyrėsi,ir yra dvipusiai kurie spaudžia dvi kalades, naudojami galiniuose stabdžiuose.Tik va skaičių dabar nepamenu ,bet būna didesni ir mažesni .Didesni cilindriukai naudojami pas Uaz be vakuuminio stiprintuvo ,o mažesni su stiprintuvu.
Taip kad Gaz 69 tinka nuo Uaz galiniai didesni stabdžiu cilindriukai