dovanu gavau grunto body chromate free, kaip suprantu jis be cinko ir svino. ar toks tinkamas gruntavimui? ar geriau paeskot epogrunto.
beje, kur klaipedoje geriausia ieskoti gruntu, bei kitu priemoniu kebulo pavirsiams? autoaibej kazkaip kaip senukuose, nelabai kelia pasitikejima?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Reikia patarimo dėl gruntavimo
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 489
- Užsiregistravo: 30 Kov 2004, 02:05
- Miestas: klaipeda
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 336
- Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
- Miestas: Vilnius/Jūrė
Man keista, kad tamsta pats būdamas archaizmu, tapote VIP nariu.viktoras rašė:pabendravau as su aibe zmoniu antikorozines apsaugos tema ir supratau, kad kol pats neisbandysi, taip nieko konkreciai ir nesuzinosi. Bet pora naudingu momentu gal papasakosiu.
1/ rudziu surisejas, tas tarybinis, vadinamas buvanoliu, tikrai yra archaizmas. Jo pagrindu yra ortofosforo rugstis, kuri sureaguoja su rudimis, bet jei gerai nenuplaut tai gaunasi s... nes paskui pradeda rudyti su dviguba jega (isitikinau pats). Dabar yra zymiai geresniu dalyku, kurie pavarcia rudys neaktyviu cheminiu junginiu ir jo nereikia plauti, o galima is karto dazyti. Pazystamas minejo kaip gera Fertan firmos produkcija. Sake, kad apdorojo to Fertan'u, paskui padenge epoksidiniu dvikomponenciu gruntu ir paliko lauke porai menesiu. Sake, kad rudys niekur neislindo.
2/ antikoroziniai gruntai buna taip vadinami rugstiniai ir epoksidiniai. Rugstinius vadina wash primer. Jie lyg ir geri pirminiam padengimui, tinka transportavimui ar remonto metu naudojimui, bet grynai antikorozijai geriau naudoti epoksidini dvikomponenti (cia tokia informacija man Bialystoke pateike Novol atstovas)
Vienu zodziu, bandykit ir dalinkites patirtimi

Buvanolis-vienas geriausių rūdžių modifikatorių, jis ne tik rūdis suriša, bet dar ir fosfatuoja. Jei ponas nemokat dirbt, tai nekaltinkit kitų

-
- Forumietis
- Pranešimai: 568
- Užsiregistravo: 04 Sau 2009, 20:54
- Miestas: Vilnius
Re: Reikia patarimo dėl gruntavimo
vaidasvai rašė:Sveiki,noriu patarimo
Restauruoju IZH 56 1960m. Rėmą bei kitas dalis nušveičiau vieliniu šepetėliu ant drėlės. Bet galvoju kad vešiu dar kad švariai persmėliuotų. Po smėliavimo laukia gruntavimas. Taigi mano klausimas būtų kokį (kokios firmos, mano nuomone epoksidinį, o gal ir ne) gruntą naudoti? Kad geriausiai apsisaugoti nuo korozijos? Tada po grunto turbūt eitų špalkius vel gruntas ir dažai taip?
pirma sluoksni tik epoksidiniu dvikomponentiniu po to jau ka nori ISBANDYTA
-
- Forumietis
- Pranešimai: 103
- Užsiregistravo: 01 Lap 2008, 19:11
- Miestas: Kaunas
Galbūt kažką sudomins seminaras apie paruošima dažymui ir dažyma:
http://www.oldschoolauto.lt/viewtopic.php?f=18&t=2013
http://www.oldschoolauto.lt/viewtopic.php?f=18&t=2013
-
- Forumietis
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
Ant pakuotės didieji vadybinikai užklijavę neteisingai išverstą tekstąpulpitas rašė:Gal kas esate naudoję "Brunox" rūdžių surišėją? Pats įsigijau tokio Emolitoje Kaune (Aleksote). Jis ten pilstomas, pirkau 100ml 6,5lt. Deja kartu su juo instrukcijos negavau, sakė, kad jį reikia užtepti ant parūdijusios vietos ir leisti išdžiūti bent parą. Paskui dažyti ant jo. Šiaip jis gaminamas Šveicarijoje.
Ketinu juo ištepti parūdijusias veitas ant variklio bloko, paskui dažysiu.
Jei kas esat bandę jį gal galit pasidalinti patirtimi?

Bandžiau aiškintis kokios priežastys (Emolita) visą žinantys pardavėjai dievagojosi, kad mes patys naudojam šia priemonę, tepam kelis kartus ir gruntuojam ir viskas gerai.
Nesuprasdamas priežasčių klaidžiojau internete, o ten radau atsakymą, kad visuomet Brunox surišėją panaudojus (susidariusį sluoksnį) reikia kruopščiai nuvalyti tirpikliu arba acetonu.
Paskutinį kartą redagavo silvijus 26 Kov 2010, 09:25, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 103
- Užsiregistravo: 01 Lap 2008, 19:11
- Miestas: Kaunas
Kaune labiausiai pasižymėjus Emolita....iš blogosios pusės
Per jos dažus mane klientas net kokybės inspekcijai kažkada apskundė
Žodžiu pas juos tikrai atsargiai reikia pirkti,ypač tai,ką įmanoma pilstyti lietuvoj,kas bijo šalčio,kam yra galiojimo laikas.Na,kaladuka šveitimui tai tikrai gera ir patogų nusipirkau
Kitoje firmoje kolega buvo suklaidintas dėl cinko naudojimo,irgi glaistas atsilupo.O specialistai patarė...



Kitoje firmoje kolega buvo suklaidintas dėl cinko naudojimo,irgi glaistas atsilupo.O specialistai patarė...
-
- Forumietis
- Pranešimai: 551
- Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 21:47
- Miestas: Kaunas
dėkui dabar žinosiu (nors variklio bloką jau nudažiau ant Brunox'o sluoksnio...silvijus rašė:Ant pakuotės didieji vadybinikai užklijavę neteisingai išverstą tekstąpulpitas rašė:Gal kas esate naudoję "Brunox" rūdžių surišėją? Pats įsigijau tokio Emolitoje Kaune (Aleksote). Jis ten pilstomas, pirkau 100ml 6,5lt. Deja kartu su juo instrukcijos negavau, sakė, kad jį reikia užtepti ant parūdijusios vietos ir leisti išdžiūti bent parą. Paskui dažyti ant jo. Šiaip jis gaminamas Šveicarijoje.
Ketinu juo ištepti parūdijusias veitas ant variklio bloko, paskui dažysiu.
Jei kas esat bandę jį gal galit pasidalinti patirtimi?, kuris mane labai suklaidino. Rudžių suryšėją tepiau kelis kartus (kaip ir buvo parašyta) po to užpurškiau epoksidiniu gruntu. Epoksidinis gruntas kartu su glaistu nuo detalių predėjo luptis.
Bandžiau aiškintis kokios priežastys (Emolita) visą žinantys pardavėjai dievagojosi, kad mes patys naudojam šia priemonę, tepam kelis kartus ir gruntuojam ir viskas gerai.
Nesuprasdamas priežasčių klaidžiojau internete, o ten radau atsakymą, kad visuomet Brunox suryšėją panaudojus (susidariusį sluoksnį) reikia kruopščiai nuvalyti tirpikliu arba acetonu.
kitas klausimas - po kiek laiko jau galima nuvalyti Brunox'ą su tirpikliu ar acetonu?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
-
- Forumietis
- Pranešimai: 983
- Užsiregistravo: 10 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
Tiesa sakant biski nustebino ta informacija. Kiek as landziojau, niekur nieko tokio neaptikau. Be to, kaip cia aiskino musu forumo chemikai, esme tu suriseju yra ta, kad reaguodami su rudim jie apvelka metala fosfato plevele, kuri ir saugo nuo rudyjimo. Tiesa paciam neteko dar eksperimentuoti su Brunoxu... Ir klausimas, ar Lietuvoje yra kur pirkti Brunoxo?silvijus rašė:Ant pakuotės didieji vadybinikai užklijavę neteisingai išverstą tekstąpulpitas rašė:Gal kas esate naudoję "Brunox" rūdžių surišėją? Pats įsigijau tokio Emolitoje Kaune (Aleksote). Jis ten pilstomas, pirkau 100ml 6,5lt. Deja kartu su juo instrukcijos negavau, sakė, kad jį reikia užtepti ant parūdijusios vietos ir leisti išdžiūti bent parą. Paskui dažyti ant jo. Šiaip jis gaminamas Šveicarijoje.
Ketinu juo ištepti parūdijusias veitas ant variklio bloko, paskui dažysiu.
Jei kas esat bandę jį gal galit pasidalinti patirtimi?, kuris mane labai suklaidino. Rudžių surišėją tepiau kelis kartus (kaip ir buvo parašyta) po to užpurškiau epoksidiniu gruntu. Epoksidinis gruntas kartu su glaistu nuo detalių pradėjo luptis.
Bandžiau aiškintis kokios priežastys (Emolita) visą žinantys pardavėjai dievagojosi, kad mes patys naudojam šia priemonę, tepam kelis kartus ir gruntuojam ir viskas gerai.
Nesuprasdamas priežasčių klaidžiojau internete, o ten radau atsakymą, kad visuomet Brunox surišėją panaudojus (susidariusį sluoksnį) reikia kruopščiai nuvalyti tirpikliu arba acetonu.
Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 16 Rgp 2006, 09:16
- Miestas: KAUNAS
Epoxy Brunox galima įsigyti UAB "Emolita" Kaunas Veiverių ir Europos prosperto sankirtoje, bet jie gan didelį antkainį užsidėję, pigiausia pirkti internetu.
Informaciją apie tai, kad reikia nuvalyti surišėję radau vienam iš automobilių restauravimo tinklalapių taip pat paskaityk ir išsiversk naudojimosi instrukciją ant pakuotės. Jei surišėję tepi keletą sluoksniu tai detalė pasidengia plona plevele, kuri šiaušiant veliasi, o dažai kartu su ja lupasi
Informaciją apie tai, kad reikia nuvalyti surišėję radau vienam iš automobilių restauravimo tinklalapių taip pat paskaityk ir išsiversk naudojimosi instrukciją ant pakuotės. Jei surišėję tepi keletą sluoksniu tai detalė pasidengia plona plevele, kuri šiaušiant veliasi, o dažai kartu su ja lupasi