Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Nuo zilo kompresoriaus iki rimto projekto...
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 213
- Užsiregistravo: 03 Sau 2009, 12:36
-
- Forumietis
- Pranešimai: 455
- Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
Kalba eina apie keturių taktų paskirstymo velenų sukimą dvigubu dvitakčiu greičiu – vienodai su alkūniniu. Nieko nedarant gausis taip: pusę takto (90 laipsnių) atdaras įsiurbimo vožtuvas (buvęs įsiurbimo taktas), dukart po 90 laipsnių visi vožtuvai uždari (buvę suspaudimo ir darbinis taktai) ir likusius 90 laipsnių atdaras išmetimo vožtuvas. Gaunasi, kad užteks įsiurbimo veleną pasukti 90 laipsnių atgal (kad vožtuvo atsidarymo fazė pasistumtų į priekį), o dėl išmetimo veleno suklydau – jį paliekam, kaip buvo – išmetimo fazė atsiduria ten kur ir reikia – išmetimo takto pabaigoj.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 15
- Užsiregistravo: 26 Lap 2009, 18:55
-
- Forumietis
- Pranešimai: 455
- Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
Tiksliai. Manometro 0 reiškia atmosferos slėgį, t.y., absoliutų 1 atm slėgį. Manometro 6 atm yra absoliutus 7 atm slėgis. Slėgių skirtumas – 7 - 1 = 6 atm, tūrių skirtumas 700 - 100 = 600 l.senoji_mokykla rašė:Taip, balione jau yra 100 litrų oro ,bet manometras atmosferos slegio gi nerodo, rodo 0.
Kad pakelti slėgį viena atmosfera reikia pripompuoti į rinktuvą 100 litrų oro ir tada turesime jau vienos atmosferos slėgį rinktuve, ar taip suprantu?
Tada, kad pasiekti 6 atmosferų slegį reikės 600 litrų oro
-
- Forumietis
- Pranešimai: 213
- Užsiregistravo: 03 Sau 2009, 12:36
Visiškai teisingaisenoji_mokykla rašė:Taip, balione jau yra 100 litrų oro ,bet manometras atmosferos slegio gi nerodo, rodo 0.
Kad pakelti slėgį viena atmosfera reikia pripompuoti į rinktuvą 100 litrų oro ir tada turesime jau vienos atmosferos slėgį rinktuve, ar taip suprantu?
Tada, kad pasiekti 6 atmosferų slegį reikės 600 litrų oro
-
- Naujokas
- Pranešimai: 15
- Užsiregistravo: 26 Lap 2009, 18:55
-
- Forumietis
- Pranešimai: 357
- Užsiregistravo: 16 Spa 2009, 02:06
Vadinasi, jog niekas nedaro tokių nesąmonių.
Ar yra kas nusipirkęs "tarkim' automobilį , kuris būtų ant 30proc galingesnis negu deklaruoja gamintojas ? tai vietoj 100ag turėtumėm 130ag. jeigu pirktumėt 100ag o iš tikrųjų rastumėte tik 80ag.... tai manyčiau čia yra normalu, jog į minusą, o ne i pliusą viskas.
Man rodos pas jus resiverio tūris blogai apskaičiuotas, jai taip "gerai" viskas gaunasi jums.
Ar yra kas nusipirkęs "tarkim' automobilį , kuris būtų ant 30proc galingesnis negu deklaruoja gamintojas ? tai vietoj 100ag turėtumėm 130ag. jeigu pirktumėt 100ag o iš tikrųjų rastumėte tik 80ag.... tai manyčiau čia yra normalu, jog į minusą, o ne i pliusą viskas.

Man rodos pas jus resiverio tūris blogai apskaičiuotas, jai taip "gerai" viskas gaunasi jums.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 455
- Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1625
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40
Vis užmetu akį į šią temą ir džiaugiuosi, kad atsiranda žmonių, kurie gali netgi matematiškai tiksliai apskaičiuoti kompresoriaus našumą ir t.t., ko aš, deja, nesugebu
.
Šiai dienai esu užsisakęs 3-jų litrų darbinio tūrio Dodge benzininį variklį ir, jeigu leis mano resursai (sveikatos, pinigų, laiko), darysiu bandymą. Mano skaičiavimai labai primityvūs. Jeigu iš 3-litrio variklio, prie 1000 aps/min ir smėliavimo antgalio skylės skersmeniui esant esant 5mm, galės išspausti srautą, prie kurio slėgis sistemoje būtų apie 5 - 6 atm(bar)(jei mažiau - perki antrą N.V. kompresorių ir baigtas kriukis), tuomet apsimoka į tai investuoti. Įdėjimai tikrai gaunasi minimalūs(sąlyginai).
Dabartinis mano N.V. kompresorius, su truputį padidintu variklio skriemuliu, darbo metu palaiko 2,5 atm(bar). Dirbti galima, bet akivaizdžiai trūksta jėgos.
Jeigu viskas pavyks tai agregatas bus daromas mobilus ir be resiverio - tik su apsaugos vožtuvu. Jungi prie smėliabačkės ir valiai
.

Šiai dienai esu užsisakęs 3-jų litrų darbinio tūrio Dodge benzininį variklį ir, jeigu leis mano resursai (sveikatos, pinigų, laiko), darysiu bandymą. Mano skaičiavimai labai primityvūs. Jeigu iš 3-litrio variklio, prie 1000 aps/min ir smėliavimo antgalio skylės skersmeniui esant esant 5mm, galės išspausti srautą, prie kurio slėgis sistemoje būtų apie 5 - 6 atm(bar)(jei mažiau - perki antrą N.V. kompresorių ir baigtas kriukis), tuomet apsimoka į tai investuoti. Įdėjimai tikrai gaunasi minimalūs(sąlyginai).
Dabartinis mano N.V. kompresorius, su truputį padidintu variklio skriemuliu, darbo metu palaiko 2,5 atm(bar). Dirbti galima, bet akivaizdžiai trūksta jėgos.
Jeigu viskas pavyks tai agregatas bus daromas mobilus ir be resiverio - tik su apsaugos vožtuvu. Jungi prie smėliabačkės ir valiai

-
- Forumietis
- Pranešimai: 35
- Užsiregistravo: 14 Lie 2009, 21:42
- Miestas: Pasvalys
na ar kas daro ši projektą? labai idomu pasidarė
galvoju, kad reiketu pasidaryti is dizelinio variklio kanors. Mąstau, jog galva pasidarisiu pats iš storesnio aliuminio laksto ir kompresoriaus galvucių(kur traukia ora ir istumia, tikslaus pavadinimo nežinau). O kaip sužinoti koki el. variklį pritaikiti? kaip apskaičiuoti?
