Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

1975 Eldorado variklis "nenoriai užgęsta"

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
pvm
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 122
Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 13:04
Miestas: Kaunas

1975 Eldorado variklis "nenoriai užgęsta"

Standartinė pvm »

Sveiki,
1975 Cadillac Eldorado išjungus degimą variklis dar keletą kartų "pasitampo" prieš užgęsdamas. Šiaip simptomas būtų kaip ir per mažo oktano benzinas, kuris užsidega nuo suspaudimo be kibirkšties - detonacija. Bet tų metų Cadillacai buvo "low kompression" tai neįtikima, kad pavyktų rast jiems per žemo oktano šiais laikais. Kas dar galėtų būt???
Ačiū už visas idėjas.

Prašau pataisyti temos pavadinimą pagal forumo taisyklių reikalavimus. Per parą nepataisius tema bus užrakinta.
Moderatorius
Paskutinį kartą redagavo pvm 10 Geg 2010, 16:15, redaguota 1 kartą(us).
http://www.technoklasika.lt - aukščiausios kokybės įrankiai ir įranga.
1975 Cadillac Eldorado
1991 Ford E-350 7,3D greitukė su žiburiukais ir triūbom.
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

gali but netinkamos zvakes.
shvinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 51
Užsiregistravo: 22 Lie 2009, 18:47
Miestas: Jonava - Kaunas - Prienai

Standartinė shvinas »

prie ko čia tos žvakės... Gi gesina variklį.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

shvinas rašė:prie ko čia tos žvakės... Gi gesina variklį.
Prie to, kad žvakės kaitrumas galbūt netinkamas. Jei ji perkaista gali vykti tai, kas vadinama kaitriniu užsidegimu t.y. mišinys užsidega ne nuo kibirkšties, o įkaitusios žvakės. Kas galbūt dabar ir vyksta.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Taip pat reiktų pasitikrinti mišinį ir degimo kampą, būna ir dėl to. Betkuriuo atveju nepakenks
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Kaitrinis užsidegimas (kaip yra šiuo atveju) neturi nieko bendro su detonacija. Nepainiokit sąvokų.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
pvm
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 122
Užsiregistravo: 14 Rgs 2007, 13:04
Miestas: Kaunas

Standartinė pvm »

Dėkuj už mintis. Na aš nesu inžinierius ir negaliu įvertint, ar tai detonacija ar kaitrinis užsidegimas. Dėl žvakių verta pabandyt.
O amerikonai forume patarė radikalų dalyką. Jų nuomone tai greičiausiai yra dėl nuodegų ant stumoklio ir degimo kameros, kai jų yra gana daug- gaunasi padidėjusio suspaudimo laipsnio efektas ir variklis jau pradeda "dyzeliuoti". Labai radikalų būdą pasiūlė - dirbančiam varikliui purkšti vandenį į karbą, o jis patekęs į degimo kamerątampa karštais garais kurie tas nuodegas įveikia. Bet toks radikalus variantas manęs visai nežavi - truputį per daug ir op hidrosmūgis.
Gal kas galit patart kokios chemijos į benziną tuo tikslu.
http://www.technoklasika.lt - aukščiausios kokybės įrankiai ir įranga.
1975 Cadillac Eldorado
1991 Ford E-350 7,3D greitukė su žiburiukais ir triūbom.
virgas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2131
Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
Miestas: Alytus

Standartinė virgas »

Vandens ipurskimas i degimo kamera nera naujas dalykas ir visai ne radikalus. Tas daroma siekiant atausint misini ir sumazint detonacija. Tik as nesuprantu, kodel jis turetu paveikti priedegas...
Jei tai tikrai priedegos, vargu ar cia pades chemija ir "abra kadabra". Geriausia imt galvas ir valyt kameras ir stumoklius mechaniskai.
suinteresuotas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
Miestas: rajonas

Standartinė suinteresuotas »

nežinau ar reiktu savanoriskai pilti vandeni per karbiuratoriu, bet tikriausiai ne vienas sutiks, kad kai pro nesandaria galvos tarpine i degimo kamera patenka ausinimo skyscio tai net nedaug padirbus varikliui tame cilindre viskas tarsi isvalyta.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Esu bandęs valymo su vandeniu metodą, bet kiek jis gero davė pasakyti neina, būtų labai subjektyvu, juolab tai profilaktiškai dariau. Teoriškai turėtų būti veiksminga, sako, kad ir praktiškai (kaip ir paminėtu leidžiančios aušinimo sistemos atveju). Veikiančiam kiek padidintom apsukom, karštam (krentant temperatūrai pristabdydavau vandenį) motorui su lašeline sulašinau gal 5l vandens į įsiurbimo kolektorių. Suprantama variklis benzininis. Per išmetimą garavo visai neblogai. Po visko keičiau iškart tepalą. Senokai buvo tai visų subtilybių nepamenu. Persistengus galima apturėti ir hidrosmūgį bei sugadinti motorą, jei kažkam kils noras taip eksperimentuoti išsiaiškinkit iki galo.