Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Karterio 'sandarinimas'
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 29 Rgs 2009, 21:30
Karterio 'sandarinimas'
Sveiki, žmogus turi Jawą (nežinau tiksliai kokią), bet esmės modelis nekeičia. Esmė tame, kad per karterį šiek tiek varva tepalai. Ir jis nenori skirt variklio, prašė paklausti, ar yra kažkoks būdas iš vidaus ar išorės užsandarinti (kaip kad radiatoriams skystis) ?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 173
- Užsiregistravo: 26 Spa 2005, 16:20
-
- Forumietis
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 29 Rgs 2009, 21:30
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Jeigu moderatoriai leis, pratęsiu temą su savo problema.
Įkėliau atgal variklį į remontuojamą Dneprą, pastebėjau, kad tepalas sunkiasi lyg ir pro tarpą tarp variklio ir karterio dangčio.
Forumiečiai padėtų pasakydami, ar čia dažna problema. Gal yra problemiškesnių vietų pro kur tepalai varo
jei ten karteris problema turiu kelis kl. Dovanokit už kvailus klausimus jei ką:
1. Kokia ten tarpinė turi dėtis? Guminė ar kokia nors paranitinė, gal reikia dar kokiu nors hermetiku tą siūlę ištept?
2. Ar galima tą tarpinę pakeist tik nuėmus karterio dangtį, kai variklis stovi motocikle? (išleidus tepalus, aišku prieš tai)
3. Ar karterio dangtį reikia būtinai dažyt karščiui atspariais dažais?
Ačiū
Įkėliau atgal variklį į remontuojamą Dneprą, pastebėjau, kad tepalas sunkiasi lyg ir pro tarpą tarp variklio ir karterio dangčio.
Forumiečiai padėtų pasakydami, ar čia dažna problema. Gal yra problemiškesnių vietų pro kur tepalai varo
jei ten karteris problema turiu kelis kl. Dovanokit už kvailus klausimus jei ką:
1. Kokia ten tarpinė turi dėtis? Guminė ar kokia nors paranitinė, gal reikia dar kokiu nors hermetiku tą siūlę ištept?
2. Ar galima tą tarpinę pakeist tik nuėmus karterio dangtį, kai variklis stovi motocikle? (išleidus tepalus, aišku prieš tai)
3. Ar karterio dangtį reikia būtinai dažyt karščiui atspariais dažais?
Ačiū
-
- Forumietis
- Pranešimai: 298
- Užsiregistravo: 15 Sau 2008, 18:30
- Miestas: Alytus
Ta pati problema su tepalo bėgimu buvo ir man, taip yra dėl to, nes karteris pagamintas iš plono metalo, todėl veržiant varžtus išsispaudžia kalniukai apie skyles. Aš dariau taip: Paėmiau kokių 2-3 mm. storio juostos išsidildinau iki tiek kad lystų aplink į tą grovelio pusę iš kurios dedasi varžtai ir privirinau (aišku reikia virint ne ištisai o tik vietom prikabinant siūle kokių 2 cm. ilgio, nes kitaip nuo karščio virinant išsikraipys karteris). Tada išgręžiau skyles ir sudėjus dar ir po šiai dienai joks tepalas nebėga. Karterį galima nuimt ir neišimant variklio, tik reikės nemažai pagulėt
. Tarpinė po karteriu geriausia daryt iš tepalui atsparios gumos, juk ten vistiek aukštos temperatūros nebūna, tai niekas nepasidarys tai tarpinei. Karterio dangtis originaliai nebūdavo dažomas jokiais dažais, bet jeigu vistiek dažai tai gali dažyt ir paprastais dažais.

Paskutinį kartą redagavo dauksas 16 Geg 2010, 23:12, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Papildau,
po nakties kitos randu ir tepalo toj apibrauktoj vietoj, tiesiai po greičių dėže. Labai nedaug, bet vistiek randu pribėgusio. Bijau, kad čia ne karterio, o rimtesnė bėda.
(Nuotrauką, beje, paėmiau kažkur iš kitos temos, moderatoriai gal atleis)
po nakties kitos randu ir tepalo toj apibrauktoj vietoj, tiesiai po greičių dėže. Labai nedaug, bet vistiek randu pribėgusio. Bijau, kad čia ne karterio, o rimtesnė bėda.
(Nuotrauką, beje, paėmiau kažkur iš kitos temos, moderatoriai gal atleis)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 298
- Užsiregistravo: 15 Sau 2008, 18:30
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 298
- Užsiregistravo: 15 Sau 2008, 18:30
- Miestas: Alytus