Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

M403 orginali išvaizda

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 723
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

M403 orginali išvaizda

Standartinė Geodezininkas »

Noriu paklausti gal kas esate domėjesi ir žinot kokios spalvos priekinis ženkliukas priklauso 403 modeliui. Šiaip į rankas yra pakliuvę keli mėlyno fono, bet internete mačiau kad būna raudonam fone. Ir kapoto pailgas blizgutis kur su vėlevėle ar jis ant 403 turi būti be jos (vien tik metalinis) ar galėjo būti ir taip ir taip. Taip pat domina ar 403 modelis ėjo tik be ilčių ant bamperio ar galėjo būti kažkiek pagaminta ir su jomis nes man atrodo kažkur skaičiau kad neiškart iltys buvo pamestos.
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Mano žiniomis- buferiai tik be ilčių, variklio dangčio skiauterė metalinė (be vėliavėlės). Dėl ženkliuko spalvų gal Ledūklis tiksliau žinos.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Standartinė Ledūklis »

402 ženkliuko žvaigždė sidabrinė ir plokščia, vėlesnių modelių reljefinė ir raudona, rečiau auksinė. Kremlius sidabrinis, rečiau auksinis, dangus gali būt įvairių spalvų, kažkur girdėjau kad ant tam tikros spalvos mašinos buvo tam tikra spalva. Pvz. ant pilkų - su raudonu dangum. Bet nežinau ar tai tikrai taip, manau galejo būt primaišyta...
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Standartinė Ledūklis »

Dėl ilčių. Manau kad kaiptik priešingai, kiek atsimenu 1963 metų M-407 kataloge jau be ilčių. Bet matyt bus patys paskutiniai. Nes pvz. pas mane '63 407 dar su iltim.
Vartotojo avataras
Maskvekas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 169
Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
Miestas: Alytus

Standartinė Maskvekas »

Idomu gal kas zinot del ko modelio numeris ejo ne is eiles 403 o po jo 407, paskui 408 ir t.t. , o 403 buvo pereinantis modelis po 407 modelio.
M-2140 76m. export
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 723
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Standartinė Geodezininkas »

ne taip, pirma buvo 402 po to 407 ir tik po to 403
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 723
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Standartinė Geodezininkas »

o kodėl taip tai galima būtų spėti, kad po 407 jau buvo kuriamas būsimas 408, o kadangi sugalvojo seną modelį apdovanuoti kaikuriom naujovėm, tai tarp 407 ir 408 nebeliko skaičiaus :)
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Vartotojo avataras
408
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 548
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 21:44
Miestas: Klaipeda

M 403

Standartinė 408 »

Gamykloje isleidžiant modelį 407 buvo konstruojamas naujos kartos variklis ir važiuoklė,kuriuos montavo į 403 modelį .Taip gavosi pereinamasis modelis.Sukūrus naują kėbulą M408 ,išbandyti agregatai buvo montuojami į M 408.Taip ir gavosi eilės tvarka 407-403-408
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 723
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Standartinė Geodezininkas »

kad vairo kolonėlė su bėgių perjungėju 403 ir 408 yra vienodos jau išsiaiškinau, o kažin 402 ar 407 bėgių mechanizmas turi bendrų dalių?
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Ankstyvųjų M407 (su 3 pavarų dėže) jungimo mechanizmai identiški M402. Vėlesnių (su 4 pavarų dėže)- jau kitokie.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!