TVR rašė:O Jus bent bandete kada koki renginį suorganizuoti, kad taip rašote? Pagrindinė problema yra juodas darbas, kurio dažniausiai visi kratosi, o nori tik dalyvauti. Kaip organizuoti darbų pasiskirstymą, kai keli klubai daro vieną didelį renginį? Vistiek gausis, kad dirbs tik vienas... Kitas klausimas finansai... Ar prisidės kiti klubai finansiškai jei viena didelį sąskrydį nuo iki organizuos vienas klubas? Abejoju, nes visi suinteresuoti, kad dominuotų jo klubo pavadinimas. Tai taip ir gaunasi pas mus Lietuvoje, kad kiekvienas "kaldrą" tempia į savo pusę, o bendro rezultato jokio...
Citata:
Lietuvos ISTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ GERBĖJŲ ORGANIZACIJŲ
VADOVŲ SUEIGA
2010 metų kovo 5 dieną Kaune, jau antrą kartą šalies istorijoje į bendrą priešsezoninį pasitarimą susirinko Lietuvoje veikiančių istorinių transporto priemonių gerbėjų visuomeninių organizacijų atstovai.
Susirinkimo metu buvo svarstomi aktualūs šio judėjimo klausimai bei žinoma vyko artėjančio 2010 metų sezono aptarimas.
Norėtumėme pasidžiaugti, jog Lietuvoje veikiančios istorinių transporto priemonių gerbėjų organizacijos puikiai suvokia bendradarbiavimo svarbą, ko pasekoje visi draugiškai susitiko, kupini pasiūlymų, pageidavimų, kvietimų dalyvauti jų organizuojamuose renginiuose.
Į susirinkimą atvyko šių klubų atstovai: Senų vežimų klubas, Dzūkijos senovinės technikos klubas, Lietuvos senovinės automototechnikos mėgėjų klubas, VŠĮ „Klasika“, klubas „Auto era“, Lietuvos istorinių transporto priemonių išsaugojimo asociacija „Retromobile“. Prieš susirinkimą taip pat savo nuomonę raštu išreiškė Klaipėdos apskrities senovinių automobilių ir motociklų klubas „Diližanas“. Susirinkimo dalyviai išklausė „Aštuonratės važiuoklės draugijos“ pirmininko Leono Tamulevičiaus prisistatymo.
Viliamės, jog visų Lietuvoje veikiančių istorinių transporto priemonių gerbėjų organizacijų, jų narių pagalba sugebėsime pasiekti užsibrėžtų tikslų, bei toliau sėkmingai puoselėsime savo tėvų ir senelių techninį-mechaninį palikimą. Citata baigiasi.
Ko jie ten renkasi?