Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
MOSKVICH 408/412 panašumai ir skirtumai
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 205
- Užsiregistravo: 06 Geg 2010, 18:54
- Miestas: Utena
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus
Teisingai. Kiek žinau, paskutiniai Maskvos 412, kaip ir sakai buvo su 2140 spidometru, bet pati panelė dar 412. Jei galit, patvitrtinkit dakumentaliai kasnors.Lukas. rašė:Kiek man zinoma, 412 turejo 3 skirtingus spidometrus, pas darinux spidometras pereinamas iš 412 į 2140, pas Leduklį berods paskutiniųjų iževsko 412, o pas spartak toks kaip senujų pirmųjų 412. Tiksliai nežinau, jei klystu pataisykite.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 169
- Užsiregistravo: 18 Bir 2004, 19:27
- Miestas: Alytus
MZMA (1964—69) AZLK (1969—76) Moskvich 408 gamyba 1964-1976m, variklis 408, vaziuokle ir kebulas 408 (1964-1969); 412 (1969-1976), lempos priekyje apvalios 2 arba 4-exporto, vertikalios galines lempos iki 1969m; raudonos spalvos visi galiniai zibintai (isskyrus atbulinio) iki 1967m, vientisa priekines sedynes sedimoji dalis iki 1968m, pavaru perjungimo svirtis prie vairo iki 1973m.
MZMA AZLK Moskvich 412 gamyba 1967-1976m, variklis 412, vaziuokle ir kebulas 408 (1967-1969); 412 (1969-1976), lempos priekyje keturkampes, horizontalios galines lempos; trikampiai galiniai posukio zibintai, atskiros priekines sedynes, pavaru perjungimo svirtis prie vairo iki 1968m.
IŽ Moskvich 408 gamyba 1966-1967m, variklis 408, vaziuokle ir kebulas 408
IŽ Moskvich 412 gamyba 1967-1976 m, variklis 412, vaziuokle tikriausiai keitesi kaip ir AZLK Moskviciu nuo 1969m, ejo 412 vaziuokle o kebulas taip pat...Gal kas zinot tiksliau?
MZMA AZLK Moskvich 412 gamyba 1967-1976m, variklis 412, vaziuokle ir kebulas 408 (1967-1969); 412 (1969-1976), lempos priekyje keturkampes, horizontalios galines lempos; trikampiai galiniai posukio zibintai, atskiros priekines sedynes, pavaru perjungimo svirtis prie vairo iki 1968m.
IŽ Moskvich 408 gamyba 1966-1967m, variklis 408, vaziuokle ir kebulas 408
IŽ Moskvich 412 gamyba 1967-1976 m, variklis 412, vaziuokle tikriausiai keitesi kaip ir AZLK Moskviciu nuo 1969m, ejo 412 vaziuokle o kebulas taip pat...Gal kas zinot tiksliau?
M-2140 76m. export
-
- Forumietis
- Pranešimai: 548
- Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 21:44
- Miestas: Klaipeda
M 408/412
Maskvekas atsakė mums į dalį klausimų dėl gamybos metų moskvičių modeliams.Prietaisų skydelis M408 su greičio riba 140km, o nuo 1967m pradėjus gamyba M412 su galingesniu varikliu [75 aj] buvo montuojamas prietaisų skydelis su 160 km riba. Spartako moskvičiuje variklis nuo 408, tačiau pats kėbulas 412 modelio. Įdomu kaip nurodyta mašinos tex. pase ? Pilnai tikėtina kad gamykloje dėl kokių tai priežasčių buvo išleidžiamos mašinos su skirtinga kėbulo ir variklio komplektacija.Juk pagrindinis dokumentas nurodantis modelį buvo gamyklos lydraštis ,kurio pagrindu buvo išrašomas tex. pasas.Juose griežtai turėjo atitikti visi kėbulo, važiuoklės ir variklio numeriai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo 408 21 Lap 2013, 20:43, redaguota 1 kartą(us).
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
-
- Forumietis
- Pranešimai: 80
- Užsiregistravo: 08 Bal 2005, 22:26
- Miestas: Vilnius
Neverta pamiršti ir apie galimas "mišraines" . Prisiminkime apie įvairaus kompletiškumo naujus kėbulus, tiekiamus kaip atsargines dalis. Automobilio modelis tecniniame pase išlikdavo originalus, bet realiai neatitinkantis esamo. O besikeičiant tech. pasams, valst. numeriams, įrašas apie keitimus dingdavo. O kai dingdavo, gamybos metai kartais išlikdavo originalūs automobilio, o kartais kėbulo keitimo. Tai matyt nuo keičiančio dokumentus pareigūno supratimo ir nuotaikos priklausydavo . Kai kuriais atvejais būtent taip galima paaiškinti pernelyg gerą kėbulo stovį, atsižvelgiant į pagaminimo datą.
Mano darbovietėje, Moskvičiaus kėbulo keitimo "operacija" daryta jau nepriklausomos Lietuvos laikais. Turėjome stipriai "suvalgytą korozvabalių" 2140, Gudijoje radom naują pirmo komplektiškumo 412e kėbulą. Atsivežėm, sudejom naujus tiltus, senajį variklį ir oficialiai įforminom visą šią mišrainę (beabejo su visomis muitinės procedūromis). Ir valio, nauja mašina
Kas finale buvo įrašyta tech. pase nebepamenu, bet manau galėčiau pakelt archyvą pažiūrėt, jei kam įdomu būtų.
Mano darbovietėje, Moskvičiaus kėbulo keitimo "operacija" daryta jau nepriklausomos Lietuvos laikais. Turėjome stipriai "suvalgytą korozvabalių" 2140, Gudijoje radom naują pirmo komplektiškumo 412e kėbulą. Atsivežėm, sudejom naujus tiltus, senajį variklį ir oficialiai įforminom visą šią mišrainę (beabejo su visomis muitinės procedūromis). Ir valio, nauja mašina

DK
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 205
- Užsiregistravo: 06 Geg 2010, 18:54
- Miestas: Utena
Būtų labai įdomu sužinoti.Dodis rašė:Neverta pamiršti ir apie galimas "mišraines" . Prisiminkime apie įvairaus kompletiškumo naujus kėbulus, tiekiamus kaip atsargines dalis. Automobilio modelis tecniniame pase išlikdavo originalus, bet realiai neatitinkantis esamo. O besikeičiant tech. pasams, valst. numeriams, įrašas apie keitimus dingdavo. O kai dingdavo, gamybos metai kartais išlikdavo originalūs automobilio, o kartais kėbulo keitimo. Tai matyt nuo keičiančio dokumentus pareigūno supratimo ir nuotaikos priklausydavo . Kai kuriais atvejais būtent taip galima paaiškinti pernelyg gerą kėbulo stovį, atsižvelgiant į pagaminimo datą.
Mano darbovietėje, Moskvičiaus kėbulo keitimo "operacija" daryta jau nepriklausomos Lietuvos laikais. Turėjome stipriai "suvalgytą korozvabalių" 2140, Gudijoje radom naują pirmo komplektiškumo 412e kėbulą. Atsivežėm, sudejom naujus tiltus, senajį variklį ir oficialiai įforminom visą šią mišrainę (beabejo su visomis muitinės procedūromis). Ir valio, nauja mašinaKas finale buvo įrašyta tech. pase nebepamenu, bet manau galėčiau pakelt archyvą pažiūrėt, jei kam įdomu būtų.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
Gal cia apie 408 kalbeta buvo? 412 lyg ir neturejo apvaliu lempu.Maskvekas rašė:...
412 (1969-1976), lempos priekyje apvalios 2 arba 4-exporto, ...
Neprisimenu dabar tiksliai nuo kuriu metu (bent jau IZ'o gaminamieji 412) turejo priekinius diskinius stabdzius. Kazkurioje is knygu informacija esu mates.
Gal gi dabar sugriausiu viena mita del eksportiniu 408 modeliu... Pateikiu nuotraukas is AVTOEXPORT brosiuros.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo kitoks 23 Bir 2010, 20:00, redaguota 2 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 205
- Užsiregistravo: 06 Geg 2010, 18:54
- Miestas: Utena
Senieji 412 turėjo apvalias lempas, bent jau iževsko kiek žinau, tik dėl 4 lempu priekyje labai abejoju..kitoks rašė:Gal cia apie 408 kalbeta buvo? 412 lyg ir neturejo apvaliu lempu.Maskvekas rašė:...
412 (1969-1976), lempos priekyje apvalios 2 arba 4-exporto, ...
Neprisimenu dabar tiksliai nuo kuriu metu (bent jau IZ'o gaminamieji 412) turejo priekinius diskinius stabdzius. Kazkurioje is knygu informacija esu mates.
Gak gi dabar sugriausiu viena mita del eksportiniu 408 modeliu... Pateikiu nuotraukas is AVTOEXPORT brosiuros.
Taip, tie paskutinieji, IZH gaminami 412 turėjo diskinius stabdžius, ėję maždaug 9 dešimtmety. Pasidomėsiu metais konkrečiau.