Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
dnepr degimas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 50
- Užsiregistravo: 31 Sau 2009, 12:42
- Miestas: utena-vilnius
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Degimas PM 302 tas naujesnis yra be paskirstytojo, prie šio degimo jungiama viena indukcinė ritė su dviem aukštos įtampos išėjimais. Tokioje sistemoje kibirkštis į abu cilindrus paduodama vienu metu (2 kartus dažniau negu reikia).
Senesnis degimas PM 05 yra su paskirstytoju, todėl indukcinė ritė yra su vienu išėjimu. Šioje sistemoje kibirkštis duodama kiekvienam cilindrui savo laiku.
Senesnis degimas PM 05 yra su paskirstytoju, todėl indukcinė ritė yra su vienu išėjimu. Šioje sistemoje kibirkštis duodama kiekvienam cilindrui savo laiku.
-
- JUODA ZONA
- Pranešimai: 68
- Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 23:12
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58
Aš taip esu pasidaręs. Ėmiau dvi moskvičiaus 412 babinas, sujungiau nuosekliai ir dar varžą, kuri ten būna vieną nuosekliai įjungiau. Paėmiau kondiką didesnei įtampai (lygtais 1000V), kuris vietoj senos babinos tilpo. Tokia sistema jau 10 metų veikia ant Dnepro ir per tą laiką jokių reguliavimų degimui nereikėjo daryt. Abi babinos vienu metu duoda kibirkštį.andrius324 rašė:teoriškai veiktu tas pirmasis degimas be paskirstitojo(skriejiko,dangtelio)jei pajunktum ta rite priklausancia antrajam degimui,arba lygegreciai pajunktum dvi babinas.bet nebutu paankstinimo,gal kas yra taip dare?
Tiesa, per tą laiką tik 4000 km nuvažiavau.
Zhiniukas su K650
Zhiniukas
K-650, '70
K-650, '70
-
- JUODA ZONA
- Pranešimai: 68
- Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 23:12
-
- Forumietis
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 18 Bir 2009, 18:12
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
senasis degimas (su trim laidais ir babina), yra identiškas BMW degimui. Jį matyt bus pasigaminę pagal vokiečių brėžinius ar kažką. ŽR nuotrauka apačioj. Jis duoda kiekvienam cilindrui po atskirą kibirkštį reikiamu laiku. Naujesni degimai veikia pagal "iššvaistytos kibirkšties" metodą - ten kibirkštis duodama abiem cilindrams vienu metu, du kartus daugiau nei reikia, kažkaip taip
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- JUODA ZONA
- Pranešimai: 68
- Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 23:12
o ka vokečiai deda ir ant naujesniu moto tuos degimus kad jie tokie geri?juk ne,vokečiai sugalvojo tai nereiškia kad jie geriausi visais laikais,geri tik seniem netobuliem neapsukingiem,varikliams kaip emkom ir t.t..dnepr jau arčiau šiulaikiniu varikliu,panaši sandara kaip ir gant nauju bmw opozitu,o degimas tai geras ir toks kur kibirkšti daugiau kartu duoda,pažiurekit koks degimas yra ant4cilindru vienaeiliu (britvikiu)varikliu,stovi dvi babinos kiekvienoi po 2 žvaklaidzius ir nera jokio paskirstitojo,daugelije.yra net ir iscentrinis paankstinimas ir paprastas kontaktas ,ant kaikuriu senesniu britvikiu,kaip ir ant dnepr.dabar elektronika visur stovi
-
- Forumietis
- Pranešimai: 50
- Užsiregistravo: 31 Sau 2009, 12:42
- Miestas: utena-vilnius
Zhynys rašė:Aš taip esu pasidaręs. Ėmiau dvi moskvičiaus 412 babinas, sujungiau nuosekliai ir dar varžą, kuri ten būna vieną nuosekliai įjungiau. Paėmiau kondiką didesnei įtampai (lygtais 1000V), kuris vietoj senos babinos tilpo. Tokia sistema jau 10 metų veikia ant Dnepro ir per tą laiką jokių reguliavimų degimui nereikėjo daryt. Abi babinos vienu metu duoda kibirkštį.andrius324 rašė:teoriškai veiktu tas pirmasis degimas be paskirstitojo(skriejiko,dangtelio)jei pajunktum ta rite priklausancia antrajam degimui,arba lygegreciai pajunktum dvi babinas.bet nebutu paankstinimo,gal kas yra taip dare?
Tiesa, per tą laiką tik 4000 km nuvažiavau.
Zhiniukas su K650
bet tai jai tas degimas yra senesnis ir jo paankstintojas yra su trosu, tai nuemus ta paskirstitoja ir prijungus naujasne babima nejaugi dingsta paankstintojas?