Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Kaip patikrinti generatorių G414?

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Starterių ir generatorių remontas Alytuje, Žuvėdrų g. Savininkas Valdas, tel. 8-687-30278. Paskambinkit, manau, kad galėtų sutvarkyti.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Bulldog
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 187
Užsiregistravo: 21 Sau 2009, 23:10
Miestas: Kaunas

Standartinė Bulldog »

Raimis rašė:Starterių ir generatorių remontas Alytuje, Žuvėdrų g. Savininkas Valdas, tel. 8-687-30278. Paskambinkit, manau, kad galėtų sutvarkyti.
Apvaziuotos visos didesnes ir mazesnes remonto imones Kaune, bei pakeliui pasitaike garazai. Bandysiu ryt paskambinti.
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Standartinė boolidas »

Raimis rašė:
boolidas rašė:As kiek girdejau tikrina zmones taip: pliusa prie "Ш", o minusa prie korpuso.
Taigi, kad tik girdėjai. Pabandyk pats- nesisuks.
Nebuciau pats bandes tikrai neteigciau :wink:
868338514
Vartotojo avataras
arturas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 29 Kov 2004, 16:23
Miestas: Kaunas

Standartinė arturas »

Kaip tiksliai patikrinti nuolatinės srovės generatorių nepasakysiu, bet kai aš paleidinėju krovimo sistemą ar ieškau problemų darau sekančiai:
1. Patikrini relę reguliatorių, ar nėra svilimo požymių ir pan. Pravalai relės reguliatorius kontaktus. Geriausia pravalyti plona nagų dilde, nes valant švitriniu, lieka smulkių grūdelių ant kontaktų, kas nėra gerai.
2. Išsiardai generatorių, patikrini šepetėlius ar viskas tvarkinga. Surenki.
3. Toliau seka svarbi procedūra - generatoriaus permagnetinimas norima kryptimi. Forume šnekėta apie nuolatinės srovės generatoriaus permagnetinimą, bet pasikartosiu. Tarkim nori, kad masėje būtų "-". Tada akumuliatoriaus "+" jungi į masę (rėmą), "-" tada gaunasi į relės reguliatoriaus kontaktą "Б". Babinos "+" jungi prie degimo, "-" iš spynelės. Užkuri motociklą. Dirbant ant laisvų apsukų sujungi (užtrumpini) relės reguliatoriaus kontaktą "Б" su "Ш" ir palaikai kokias 3 sekundes. Atleidus trumpiklį generatoriaus lemputė pradeda ryškiai šviesti (krovimo nėra). Tada kaip buvo norima akumuliatoriaus "-" paduodi į masę (rėmą), o "+" į relės reguliatoriaus kontaktą "Б". Savaime suprantama sukeiti vietomis ir babinos laidus. Užkuri ir jeigu generatorius ir rėlė geri - VUALIAAA! Šią procedūrą darau nepriklausomai ar generatorius senas ar naujas, tiesiog jeigu jis bus įmagnetintas netinkamai - jis neveiks, nors ir bus geras.
P.s. permagnetinimas daromas tik nuolatinės srovės generatoriams.

Sėkmės, gal pravers.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Labai sudėtinga ši permagnetinimo procedūra. Galima daug paprasčiau.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
arturas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 29 Kov 2004, 16:23
Miestas: Kaunas

Standartinė arturas »

aprašiau tai, ką tikrai žinau, ką esu ne kartą išbandęs.
Mielai susipažinčiau ir su paprastesne (nors ji, mano nuomone, nėra sudėtinga, tiesiog viską aprašiau detaliai - "step by step") gal aprašytumėt, Raimi...?
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

arturas rašė:aprašiau tai, ką tikrai žinau, ką esu ne kartą išbandęs.
Mielai susipažinčiau ir su paprastesne (nors ji, mano nuomone, nėra sudėtinga, tiesiog viską aprašiau detaliai - "step by step") gal aprašytumėt, Raimi...?
Jokių problemų. Taip pat kelis kartus pats naudojau. Tik ši metodika paimta iš automobilių srities ir ją naudojau taip pat automobilių generatoriams. Tačiau motociklų nuolatinės srovės generatoriai tikriausiai pagal konstrukciją yra analogiški. Jei ne- atsiprašau, pataisykite.
Taigi pati metodika tėra tik trumpas (2-3 sekundėms) rėlės- reguliatoriaus gnybtų „Б“ ir „Ш“ sujungimas. Tokiu būdu sužadinimo apvijos trumpam sujungiamos su akumuliatoriaus poliumi, kuris nėra „masė“. Viskas daroma neužvedus variklio.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
arturas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 29 Kov 2004, 16:23
Miestas: Kaunas

Standartinė arturas »

Na ši metodika analogiška manajai, tik skirtumas toks, kad variklis neužvedamas. Mano atveju (užvedus variklį) generatorius įsimagnetina priešinga kryptimi, todėl reikia sukeist akumuliatoriaus ir tuo pačiu babinos laidus. Be abejo, jūsų metodika paprastesnė, kad tik viskas veiktų...
simtas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 12
Užsiregistravo: 11 Bir 2009, 16:49

Standartinė simtas »

Ačiū visiems. Informacijos gavau pakankamai.
Vartotojo avataras
Šlitsas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 07 Bal 2006, 17:07
Miestas: Šilalė

Re: Kaip patikrinti generatorių G414?

Standartinė Šlitsas »

Truputi ne į tema, pas mane dniepr'as 12v, nuėmiau generatoriu , ant jo kokios 6 kartonines tarpinės tokios pairusios, tai padariau nauja atrodo gan stora, tai dabar zirzia generatorius, atleidus varžtus nutyla, norėjau sužinot kokio storumo tarpinė turi dėtis po generatoriumi, ar reikia dėt po kelias ir tikrint?