Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Viena restauravimo istorija: Willys MB

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Liudvikas
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 18 Bir 2008, 22:35
Miestas: Panevezys

Standartinė Liudvikas »

Šiandien perskaičiau visą darbų eigą. Sveikinu tokį sėkmingą projektą atlikus. Tikrai šaunus darbas. :wink:
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Liudvikas rašė:Šiandien perskaičiau visą darbų eigą. Sveikinu tokį sėkmingą projektą atlikus. Tikrai šaunus darbas. :wink:
Dekui kolega.
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

O ką pasiūlytumėte daryti su šiuo kaiščio fiksatoriumi: kaip atstatyti jo veikimą?
Atsiprašau už foto kokybę.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Dodis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 80
Užsiregistravo: 08 Bal 2005, 22:26
Miestas: Vilnius

Standartinė Dodis »

Sakyčiau nieko čia naujo išradinėti nereikia :-) Su tinkamo dydžio grąžteliu pravalius kanalėlį, parinkus naują spyruoklę viską sudėti į vietą ir paėmus aštrų, apvalų "kerniką", padaryti juo 3 ar 4 simetriskus stuktelėjimus palei skylutės kraštą :-) Persistengti aišku nereiktų stuksenant...kad neužspaustų to šratuko :-) Prieš darydamas beabejo pasitreniruočiau šiaip ant kokio nereikalingo daikto...
DK
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

rcepa rašė:O ką pasiūlytumėte daryti su šiuo kaiščio fiksatoriumi: kaip atstatyti jo veikimą?
Atsiprašau už foto kokybę.
O gal reiketu istekinti nauja detale, pragrezti skylute, paliekant nedidelius krastelius, kad sratukas laikytusi. Tada istatyti sratuka su spyruokle, ir viska uzvirinti is tos puses, kur spyrkuole istatote. Pabaigai, slifuojame uzvirinta vieta, kad nieko nesimatytu. Ir vat idomu, kaip tokio tipo detales gamykloje buvo gaminamos?
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2068
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Terkšlėse (įrankis) sukimo galvutės prilaikymo šaratas užpresuojamas atitinkamai didesnio už skylutę diametro strypu. Tiesa, šaratas ten didelio skersmens. Siauresnis, kaip čia, tokiu atveju, gali pakankamai neišsikišti.
Vartotojo avataras
Fon
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4030
Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Fon »

kitoks rašė: O gal reiketu istekinti nauja detale, pragrezti skylute, paliekant nedidelius krastelius, kad sratukas laikytusi. Tada istatyti sratuka su spyruokle, ir viska uzvirinti is tos puses, kur spyrkuole istatote. Pabaigai, slifuojame uzvirinta vieta, kad nieko nesimatytu. Ir vat idomu, kaip tokio tipo detales gamykloje buvo gaminamos?
Nebloga idėja , tik yra rizika privirint spyruoklę , arba ją atkaitint virinant ...
spyrkuolę - neblogai :wink: :lol:
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Dodis rašė:Sakyčiau nieko čia naujo išradinėti nereikia :-) Su tinkamo dydžio grąžteliu pravalius kanalėlį, parinkus naują spyruoklę viską sudėti į vietą ir paėmus aštrų, apvalų "kerniką", padaryti juo 3 ar 4 simetriskus stuktelėjimus palei skylutės kraštą :-) Persistengti aišku nereiktų stuksenant...kad neužspaustų to šratuko :-) Prieš darydamas beabejo pasitreniruočiau šiaip ant kokio nereikalingo daikto...
Pabandžiau, bet karo meto amerikietiškas metalas ypač ,,kietas" ir užspausti su aštriu tarybiniu žymekliu nesiseka - jie pagal metalo struktūrą labai jau panašūs.
kitoks
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2019
Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
Miestas: Vilnius

Standartinė kitoks »

rcepa rašė:Pabandžiau, bet karo meto amerikietiškas metalas ypač ,,kietas" ir užspausti su aštriu tarybiniu žymekliu nesiseka - jie pagal metalo struktūrą labai jau panašūs.
O jeigu pabandyti spausti su 10t presu (skirtas spausti guoliams ir t.t.)?
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

kitoks rašė:
rcepa rašė:Pabandžiau, bet karo meto amerikietiškas metalas ypač ,,kietas" ir užspausti su aštriu tarybiniu žymekliu nesiseka - jie pagal metalo struktūrą labai jau panašūs.
O jeigu pabandyti spausti su 10t presu (skirtas spausti guoliams ir t.t.)?
Deja, tokio garaže neturiu.Rimtai - tekinsiu naują.