Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
M403 orginali išvaizda
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Su Moskvičių modeliais ir nedideliais skirtumais tarp jų labai daug niuansų. Visko įsiminti net neįmanoma. Susidūrus su konkrečia detale ar agregatu tenka kapstytis literatūroje. Šiuo atveju labai praverčia kokretiems modeliams skirtos remonto knygos. Be to yra labai gera knyga apie detalių pakeičiamumą (tikslų pavadinimą parašysiu vakare). Taip pat galėsiu parašyti, kuo M407D variklis skiriasi nuo M407.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- Forumietis
- Pranešimai: 723
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
būt gerai kuo skiriasi 407d nuo 408 , nes aš tuos 408 tris turiu, ir vienas važiuojantis buvo. Tai dar nelabai sugalvoju dėl savo būsimo moskvičiaus kiek to orginalumo sieksiu. Beje Raimi kas tau darė variklio kapitalinį? Ar brangiai atsiėjo ir kaip sekės su remontinėm dalim?
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 723
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Kapitalinį remontą darė Stasys Ivašauskas. Jo dirbtuvės yra Venciūnuose, Alytaus rajone. Kainos tikrai neatsimenu. Dėl remontinių dalių irgi didelių bėdų nebuvo, kai ką turėjau, kai ką meistras gavo arba pritaikė.Geodezininkas rašė:būt gerai kuo skiriasi 407d nuo 408 , nes aš tuos 408 tris turiu, ir vienas važiuojantis buvo. Tai dar nelabai sugalvoju dėl savo būsimo moskvičiaus kiek to orginalumo sieksiu. Beje Raimi kas tau darė variklio kapitalinį? Ar brangiai atsiėjo ir kaip sekės su remontinėm dalim?
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Pasverti ir mokėti metalo kainą. Brangiau tikrai neverta, metalas dabar brangus.Geodezininkas rašė:Kaip manot kiek galima mokėt už tokį variklį kur nuotraukose? Kaip minėjau stovis visiškai neaiškus, šeimininkui jis buvo atitemtas nevažiuojantis tai manau gali būt su juo belekas. O gal žinot kur geresnio stovio būtų galima rast?
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Knyga vadinasi "Взаимозаменяемость агрегатов и деталей автомобилей "Москвич".
Joje parašyta, kad variklis 407D buvo montuojamas į automobilius M403, gamintus iki 1964 metų. Nuo 407 modelio skyrėsi tik 15 mm pastumtomis variklio tvirtinimo vietomis ir hidrauline sankabos pavara.
Nuo 1964 m. M403 buvo gaminami su M407D1 varikliais. Šis variklis jau daug labiau panašus į 408, negu į 407.
Skirtumai tarp 407D1 ir 408:
1. Įsiurbimo kolektorius, karbiuratorius ir oro filtras.
2. Smulkaus valymo filtras (407D1- prie variklio, 408- prie automobilio kėbulo).
3. Indukcinė ritė (407D1- prie kėbulo, M408- prie variklio).
Joje parašyta, kad variklis 407D buvo montuojamas į automobilius M403, gamintus iki 1964 metų. Nuo 407 modelio skyrėsi tik 15 mm pastumtomis variklio tvirtinimo vietomis ir hidrauline sankabos pavara.
Nuo 1964 m. M403 buvo gaminami su M407D1 varikliais. Šis variklis jau daug labiau panašus į 408, negu į 407.
Skirtumai tarp 407D1 ir 408:
1. Įsiurbimo kolektorius, karbiuratorius ir oro filtras.
2. Smulkaus valymo filtras (407D1- prie variklio, 408- prie automobilio kėbulo).
3. Indukcinė ritė (407D1- prie kėbulo, M408- prie variklio).
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- Forumietis
- Pranešimai: 723
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 723
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas
Taigi pasiskaičiau knygutę ir ten tikrai 407D1 nuo 64 metų mažai tesiskiria nuo 408. (Ten jei kas nors paimta ir pakabinta kitoj vietoj tai net neskaitau skirtumu, galima lengvai perkabinti). Yra netgi aprašymas kaip vietoj 403 variklio pastatyti 408 perdedant 407 karbiuratorių su įsiurbimo vamzdžiais, vožtuvų dangteliu, tepalo filtrą su šlangom, vandens pompą su šlangom. Man toks variantas visai patinka kaip nesiekiančio 100 procentinio originalumo.
Tik va gaila niekur knygose neturiu to 407D1 variklio pabraižyto, knygas kurias turiu yra ankstesnės nei 1964. Būt gerai rasti dėl įdomumo. Tik kažkodėl knygutėje nerašė apie 407D1 ir 408 skirtumą kad 408 pečiuko šlanga įeina į variklį kitoj vietoj.
Dar turėčiau tokį klausimėlį. Kažkodėl rašo kad perdedant tas visas dalis nuo 407 reikia degimo paskirstytoją П107 (nuo 408) pakeisti į kažkokį П107Г. Kaip jis atrodo? Nes pas 403 tai buvo P35, kodėl negalima jo jau pastatyti?
Ir dar vienas klausimas kas per daiktas ir kokią funkciją atlieka "редуктор привода стеклоочистителя" ? Jis 407 varikly šalia grubaus valymo tepalo filtro randas.
Tik va gaila niekur knygose neturiu to 407D1 variklio pabraižyto, knygas kurias turiu yra ankstesnės nei 1964. Būt gerai rasti dėl įdomumo. Tik kažkodėl knygutėje nerašė apie 407D1 ir 408 skirtumą kad 408 pečiuko šlanga įeina į variklį kitoj vietoj.
Dar turėčiau tokį klausimėlį. Kažkodėl rašo kad perdedant tas visas dalis nuo 407 reikia degimo paskirstytoją П107 (nuo 408) pakeisti į kažkokį П107Г. Kaip jis atrodo? Nes pas 403 tai buvo P35, kodėl negalima jo jau pastatyti?
Ir dar vienas klausimas kas per daiktas ir kokią funkciją atlieka "редуктор привода стеклоочистителя" ? Jis 407 varikly šalia grubaus valymo tepalo filtro randas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 723
- Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
- Miestas: Kaunas