Nu, sveiki,
kukliai atsakau - nuotraukoje „BA3-2101“ modernizacija.
Jau 1971m. pagal Volgos automobilių gamyklos vyr. konstruktoriaus Solovjovo nurodymu, pradėti darbai ties „pirmuko“ išvaizdos modernizavimu. Toljačio dizaineriai ilgai eksperimentavo su optikos keitimu ir radiatoriaus grotelėmis: bandė panaudoti FIAT-125 tipo posūkio žibintus su standartiniais „BA3-2101“ žibintais, naudoti „trejetuko“ pažibinčius, sumontuotus po bamperiu, ir netgi bandė į „BA3-2101“ siluetą „įpiešti“ stačiakampius „Moskvich-412“ žibintus, kombinuojant juos su „BA3-2103“ pažibinčiais.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
#26 Masiniuxs Atsakyta: 1971 VAZ 2101
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
Masiniuxs
- Forumietis

- Pranešimai: 313
- Užsiregistravo: 28 Bal 2010, 10:29
- Miestas: Kaunas
TaipDieCasteris rašė:Nu, sveiki,
kukliai atsakau - nuotraukoje „BA3-2101“ modernizacija.
Jau 1971m. pagal Volgos automobilių gamyklos vyr. konstruktoriaus Solovjovo nurodymu, pradėti darbai ties „pirmuko“ išvaizdos modernizavimu. Toljačio dizaineriai ilgai eksperimentavo su optikos keitimu ir radiatoriaus grotelėmis: bandė panaudoti FIAT-125 tipo posūkio žibintus su standartiniais „BA3-2101“ žibintais, naudoti „trejetuko“ pažibinčius, sumontuotus po bamperiu, ir netgi bandė į „BA3-2101“ siluetą „įpiešti“ stačiakampius „Moskvich-412“ žibintus, kombinuojant juos su „BA3-2103“ pažibinčiais.
Jaunasis senos technikos gerbejas
-
Masiniuxs
- Forumietis

- Pranešimai: 313
- Užsiregistravo: 28 Bal 2010, 10:29
- Miestas: Kaunas
-
DieCasteris
- Forumietis

- Pranešimai: 47
- Užsiregistravo: 05 Rgs 2010, 20:40
- Miestas: Vilnius
Atsakyme juk metai yra... Turėkim omeny, kad FIAT-124 buvo pripažintas 1966 m. geriausiu Europos automobiliu , o ir kontraktas tarp FIAT koncerno ir TSRS automobilių pramonės ministerijos pasirašytas tų pačių metų rugpjūčio mėnesį. Tad gamybos pradžiai modelis buvo kiek „senstelėjęs“ - štai ir prasidėjo pasižaidimai. O žinant sovietinę biurokratiją ir nerangumą rezultatus čiupinėjome iki visiškai neseniai.
-
Masiniuxs
- Forumietis

- Pranešimai: 313
- Užsiregistravo: 28 Bal 2010, 10:29
- Miestas: Kaunas
oi atsiprasauDieCasteris rašė:Atsakyme juk metai yra... Turėkim omeny, kad FIAT-124 buvo pripažintas 1966 m. geriausiu Europos automobiliu , o ir kontraktas tarp FIAT koncerno ir TSRS automobilių pramonės ministerijos pasirašytas tų pačių metų rugpjūčio mėnesį. Tad gamybos pradžiai modelis buvo kiek „senstelėjęs“ - štai ir prasidėjo pasižaidimai. O žinant sovietinę biurokratiją ir nerangumą rezultatus čiupinėjome iki visiškai neseniai.
Jaunasis senos technikos gerbejas