Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Vykdomas projektas Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 724
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Moskvich 403 remontas 1964 + Riga 5 (Geodezininkas)

Standartinė Geodezininkas »

Sveiki. Kadangi pajudėjau su šio automobiliuko tvarkymu pagaliau bent iš mirties taško, nusprendžiau atidaryti naują temą.
Šiek tiek istorijos. Na pakliuvo jis man gana seniai, kažkur turbūt prieš kokius 10 metų. Tuo metu dar mokykloje mokiausi kiek pamenu. Juo važinėjo garažų kaimynas. Šeip sprendimas jį nusiprkti buvo labai spontaniškas. Vieną dieną užsukęs į garažą tiesiog pamačiau jį ardomą dalimis, ir ruošiamą į metalo laužą. Užsiminiau tada jog gaila truputį, graži visgi mašina. Tai ir pasiūlė pasiimt ją už 200 lt. Taip įsigijau šį auto (labaiu panašų į detalių kratinį).
Pačio automobilio stovis kaip orginalo buvo menkas. Tada net neskyriau aš nei 402 nei 407 ar 403. O ir minties atkurinėti labai didelio nebuvo. Blizgučių jis nebeturėjo, vairo kolonėlė pakeista, tiltai naujasni, variklis 408, turėjo dujas kažkada. Pats kėbulas tik buvo gana geras. Pradinė mintis buvo daryti tik išoriškai panašų į originalą, o variklį keisti į kokio BMW ir panašiai. Tais metais dar buvo spėta nuardyti porą donarų, o toliau viskas labai apstojo, užsitesė nesveikai perrašymas auto ir viskas užsistovėjo. Dingo dokumentai, su savininku nebėjo normaliai susikalbėt.
Bet gal į gerą visa tai nes per laiką pasikeitė truputį požiūris ir nebesinori gadinti automobilio drastiškais perdarymais, o norisi kuo labiau išsaugoti jo autentiškumą, pagal galimybes. Šio savo remonto nevadinsiu restauracija, nes nežinau kiek jos gausis. Tiesiog norisi turėt išoriškai orginaliai artimą moskvičiuką, bet ne pastatymui, o naudojimui. Į muziejų neruošiu tai leisiu šiokius tokius nukrypimus.
Na šiemet pagaliau pavyko susitvarkyti dokumentus, ir atsirado paskatinimas judinti viską. Pradėjau vėl ieškoti dalių, domėtis šiuo modeliu. Na darbai labai greitai nemanau, kad vyks dėl riboto biudžeto ir salygų, bet bent jau planuose stengsiuos per žiemą susitvarkyt važiuoklę o vasarą pradėt kėbulo darbus.
Prikabinti failai
IMG_2339.jpg
IMG_2331.jpg
IMG_2332.jpg
Paskutinį kartą redagavo Geodezininkas 30 Gru 2019, 13:13, redaguota 5 kartą(us).
varamas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 760
Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
Miestas: Utena

Standartinė varamas »

Sveikinu.Labai išsamus pristatymas :D
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 724
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Standartinė Geodezininkas »

papildau po truputį, lukterkit valandžiukę su komentarais ;)
Prikabinti failai
IMG_2351.jpg
IMG_2336.jpg
IMG_2337.jpg
Paskutinį kartą redagavo Geodezininkas 24 Spa 2010, 09:55, redaguota 1 kartą(us).
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 724
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Standartinė Geodezininkas »

Užpraitą savaitę pradėjau šveisti galinį tiltą, bet stabtelėjau nes jis nuo 412, susimasčiau, kad gal pasiieškot orginalaus, aišku galima būtų nupjaut ausis stabilizatoriaus kažkokio tvirtinimo, bet jame nėra tepimo taškų guolių. Aišku kadangi jie savo funkcijos neatliktų, nes pusašių guoliai dabar vistiek būtų uždari, bet kažkaip vistiek sąžinė griaužia.
Prikabinti failai
IMG_7823.jpg
IMG_7819.jpg
IMG_7818.jpg
Paskutinį kartą redagavo Geodezininkas 24 Spa 2010, 09:43, redaguota 1 kartą(us).
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 724
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Standartinė Geodezininkas »

Šveičiama, kardanas ir tiltas buvo kažkada apteptas gruntu neaišku ant ko tai šveičiu viską lauk. Norėčiau paklaust ar naudojat rūdžių surišėją prieš gruntuojant? Ar epogruntas gali nedažomas dažais ilgiau pastovėti ar nepersiskverbs drėgmė?
Prikabinti failai
IMG_7826.jpg
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Gnt
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 48
Užsiregistravo: 29 Gru 2009, 13:40

Standartinė Gnt »

Jei norite padaryt gerai tai is pradziu rudziu surisejas poto gruntaa ir galiausei dazymas.
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 724
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Standartinė Geodezininkas »

Užvakarykščiai pirkiniai. Naujas variklis. Iš tikrųjų tai 408 variklis su 403 sakykim atributika: vožtuvų dangteliu, karbiuratorium su kuro kolektorium. Kadangi į 403 gamybos pabaigą buvo dedami 407D1 varikliai, kurie mažai tesiskyrė nuo 408, tai leidžiu sau jį panaudoti. Iš tikro šis variklis buvo skirtas statyti ant suvirinimo aparato (kaip sakė pardavėjas), manau kokį gal generatorių ar kompresorių sukti. Todėl turi priekyje laikiklius, kuriuos reikės arba nupjaut ar nuimt. Kiek apžiūrėjau tai tie laikikliai kaip gamykliški. Taip pat yra įdomus paskirstytojas labiau apsaugotas, jo viršus dengtas metalu, žvakių laidai su apsauga metaline, o ir pačios žvakių pypkės ne užmaunamos, o užsukamos, o žvakė pypkėje. Po karbiuratorium kažkoks papildomas kakliukas irgi su traukutėm kaip ir karbas, skaičiau kad naujuose varikliuose prieš "apkatkę" būdavo po karbu tarpinė ribojanti apsukų padavimą, spėju gal tai ir yra.
Prikabinti failai
IMG_7860.jpg
IMG_7858.jpg
n.jpg
Paskutinį kartą redagavo Geodezininkas 23 Spa 2010, 14:30, redaguota 2 kartą(us).
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 724
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Standartinė Geodezininkas »

Degimas
Prikabinti failai
IMG_7863.jpg
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 724
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Standartinė Geodezininkas »

Nauja greičių dėžė, dar su sandarinimo kamščiu ant riebokšlio ir nemačius tepalo, gal nebus aprudijus viduj.
Prikabinti failai
IMG_7857.jpg
a (1).jpg
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Vartotojo avataras
Geodezininkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 724
Užsiregistravo: 25 Lap 2009, 22:22
Miestas: Kaunas

Standartinė Geodezininkas »

naujas generatorius ir radijatorius
Prikabinti failai
a (27).jpg
a (29).jpg
Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
Skelbti atsakymą