Sveiki visi,
tikrai suprantu, kad šis forumas nera skirtas eismo įvykių aplinkybių nustatymui, tiesiog pamaniau gal tarp šios bendruomenės atsiras kompetetingų ar bent jau gerai išmanančių tokias situacijas žmonių.
Situacija būtų tokia:
Automobilis A važiuo antrąja eismo juostą, prieš sankryžą rikiavosi į pirmą juostą. Pabaigus manevrą gavo smūgį nuo automobilio B į galinę automobilio A dalį (nukentėjo bamperis ir galinis dešinys žibintas), po smūgio automobilis A pradėjo suktis, užlėkė ant pėščiūjų tako ir trenkėsi su kaire puse (durelėmis) į kelio ženklą. Automobilio B variklio skyrius beveik nepataisomas, smūgis praktiškai buvo per patį priekio centrą. Automobilio A greitis buvo apie 40 km/h
Avarijos metu smarkiai snigo, kelias buvo nevalytas, kelkraštyje buvo sunešta daugiau nei puse metro sniego juosta , kliudanti normaliai važiuoti kuo arčiau dešiniojo krašto. Automobilio B vairuotojas nepastebėjo iš anksto rodomo posūkio signalo, aiškiai buvo nepasirinkęs saugaus greičio tokiom eismo salygom.
POLICIJOS IŠVADA:
Automobilis A nepraleido ta pačia krypimi, gretima eismo juosta važiuojančio Automobilio B ir susidūrė su ja.
P.S.
Nagrinėjant šią byla nebuvo atsižvelgta į kelio būklę, sniego pusnis kliudančias važiuoti kuo dešiniau, į automobilių išsidėstymą kelyje (mano supratimu vienos eismo juostos plotis šiame kelyje yra ~4m.)
Labai malonu būtų prskaityti Jūsų nuomones apie šią situaciją.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Mįslė - kas kaltas eismo įvykyje
Moderatoriai: Shumeras, tadas1991, TADAS 125, Moderatoriai
-
Walentas
- Forumietis

- Pranešimai: 67
- Užsiregistravo: 06 Lap 2006, 14:20
- Miestas: Kaunas
Mįslė - kas kaltas eismo įvykyje
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Labiausiai nervina, kai žmonės neturi ką veikti.
-
GERASS
- Forumietis

- Pranešimai: 1241
- Užsiregistravo: 20 Rgs 2008, 23:14
- Miestas: Panevėžys
Mano manymu policijos konstatuotas faktas yra teisingas, greitis 40km\h yra leistinas, nebent tai būtu gyvenamoji zona kur greitis leidžiamas 20km\h ,tačiau schemoje pavaizduota vieta nepanaši į gyvenamąją zoną. Jei B automobilio greitis ~40-50km\h nėra KET pažeidimas, na nebent jo padangos vasarinės ar protektoriaus gylis nesiekia 3mm.
Reikia mėgti tai,ką darai,net ir grubiausias pakyla iki kurybos...
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
-
Walentas
- Forumietis

- Pranešimai: 67
- Užsiregistravo: 06 Lap 2006, 14:20
- Miestas: Kaunas
Nebuvo net patikrintos padangos ir protektoriaus gylis, protokole nepažymėtos kaip jau minėjau ankščiau kelyje susidariusios pusnys. ir man labai smalsu, kodėl automobilis A yra traktuojamas kaip nebaigęs manevro, nors liudininkų ir vairuotojo teigimu manevras buvo baigtas. pagal schema mano manymu jis buvo užėmęs pirmąja juostą. Kelio ženklinimo nesimatė, nes buvo užustyta, bet išmatuoti atstumai manau telpa į 4m. skirtus vienai eismo juostai.
čia tik mano nuomonė, aišku galiu ir klysti
P.S.
raudonomis rodyklėmis pažymėtos vietos ir trajektorijos kuriomis važiavo automobiliai, atstumas prieš pradedant rikiavimosi manevrą iki iš paskos važiuojantį auto buvo apie 30-40m.
čia tik mano nuomonė, aišku galiu ir klysti
P.S.
raudonomis rodyklėmis pažymėtos vietos ir trajektorijos kuriomis važiavo automobiliai, atstumas prieš pradedant rikiavimosi manevrą iki iš paskos važiuojantį auto buvo apie 30-40m.
Paskutinį kartą redagavo Walentas 13 Gru 2010, 13:21, redaguota 1 kartą(us).
Labiausiai nervina, kai žmonės neturi ką veikti.
-
minde
- Forumietis

- Pranešimai: 455
- Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
Žiemą kalti visi. Arba nė vienas – kaip kam patogiau.
Manevras nebaigtas todėl, kad gavai į dešinę lempą. Būtų pabaigtas – būtum gavęs per vidurį. Būtum spėjęs pradėt sukt – būtų užkabinęs kairį kampą. 2,8 m – čia susidūrimo vieta? Nuo kelkraščio ar nuo pusnies? Tikrai ne per arčiausiai.
Palygink nuostolius – tu pasilopysi bamperį ir lemputę pasikeisi – priešingu atveju žmogui reikėtų iš savo kišenės visą variklio skyrių keist...
Pusnys policijai įtakos, atrodo, neturi. Buvo anekdotas, kai miško kely (kaip visada žiemą su trim provėžom – centrinė bendra, kas pasitraukia praleist – tas užklimpsta) susidūrus kaktom, krapštė ledą, kad išsiaiškintų, kurioj vietoj centrinė linija nubrėžta.
Manevras nebaigtas todėl, kad gavai į dešinę lempą. Būtų pabaigtas – būtum gavęs per vidurį. Būtum spėjęs pradėt sukt – būtų užkabinęs kairį kampą. 2,8 m – čia susidūrimo vieta? Nuo kelkraščio ar nuo pusnies? Tikrai ne per arčiausiai.
Palygink nuostolius – tu pasilopysi bamperį ir lemputę pasikeisi – priešingu atveju žmogui reikėtų iš savo kišenės visą variklio skyrių keist...
Pusnys policijai įtakos, atrodo, neturi. Buvo anekdotas, kai miško kely (kaip visada žiemą su trim provėžom – centrinė bendra, kas pasitraukia praleist – tas užklimpsta) susidūrus kaktom, krapštė ledą, kad išsiaiškintų, kurioj vietoj centrinė linija nubrėžta.
-
Guolis
- Forumietis

- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 18 Bir 2009, 18:12
-
Walentas
- Forumietis

- Pranešimai: 67
- Užsiregistravo: 06 Lap 2006, 14:20
- Miestas: Kaunas
Tai va, kad ne vien galinis buferis, dėl to kiaušinių neverta būtų sukt. bet kairės pusės šonas aplamdytas taip, kad geriausias varijantas taisant tą auto, pervirint ketvirty mašinos (slenkstis, durelės, sparnas ir pan, negana to išsiskėtus bagažinė pabėgę tarpai ir pan) na geometrija bent jau nepasikeitus.
Labiausiai nervina, kai žmonės neturi ką veikti.
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
TADAS 125
- moderatorius

- Pranešimai: 1115
- Užsiregistravo: 12 Spa 2008, 19:43
- Miestas: Vievis
Re: Mįslė - kas kaltas eismo įvykyje
Manau, kad policijos išvada tesinga.Walentas rašė:Automobilio B vairuotojas nepastebėjo iš anksto rodomo posūkio signalo, aiškiai buvo nepasirinkęs saugaus greičio tokiom eismo salygom.
POLICIJOS IŠVADA:
Automobilis A nepraleido ta pačia krypimi, gretima eismo juosta važiuojančio Automobilio B ir susidūrė su ja.
Automobilis "A" persirikiuoti į pirmą eismo juosta galėjo tik tada kai automobilį "B" pamatytų savo galinio vaizdo veidrodėlyje.
P.S. To reikalauja kelių eismo taisyklės.
1.Tu dabar internete
2.Tu dabar -OLDTIMERS- forume
3.Tu skaitai
5.Tu nepastebėjai, kad nėra 4-to punkto
6.Tu dabar tai patikrinai
7.Tu šypsaisi
2.Tu dabar -OLDTIMERS- forume
3.Tu skaitai
5.Tu nepastebėjai, kad nėra 4-to punkto
6.Tu dabar tai patikrinai
7.Tu šypsaisi
-
Walentas
- Forumietis

- Pranešimai: 67
- Užsiregistravo: 06 Lap 2006, 14:20
- Miestas: Kaunas
Re: Mįslė - kas kaltas eismo įvykyje
Tai, kad Automobilis A ir matė Automobilį B galinio vaizdo veidrodėliuose ~30m. atstumu.TADAS 125 rašė: Manau, kad policijos išvada tesinga.
Automobilis "A" persirikiuoti į pirmą eismo juosta galėjo tik tada kai automobilį "B" pamatytų savo galinio vaizdo veidrodėlyje.
P.S. To reikalauja kelių eismo taisyklės.
kiek suprantu tai TADAS125 arba neteisingai suformulavote sakinį arba aš kažko nesuprantu.
Labiausiai nervina, kai žmonės neturi ką veikti.
-
TADAS 125
- moderatorius

- Pranešimai: 1115
- Užsiregistravo: 12 Spa 2008, 19:43
- Miestas: Vievis
Re: Mįslė - kas kaltas eismo įvykyje
Galinio vaizdo veidrodėlis yra tik vienas.Walentas rašė:Tai, kad Automobilis A ir matė Automobilį B galinio vaizdo veidrodėliuose ~30m. atstumu.
Aš kiek supratau, tai automobilis "A" važiavo antra juosta, nors pirma buvo ir laisva. Bet kai reikėjo automobiliui "A" pasukti į dešinę, prie jo jau buvo priartėjas automobilis "B", kuris važiavo ta pačia krytimi, didesniu greičiu nei automobilis "A" ir pirma eismo juosta. Ir automobilis "A" sukdamas nepraleido automobilio "B" kuris važiavo ta pačia kryptimi.
Manau čia viskas aišku, kas įvykio kaltininkas.
1.Tu dabar internete
2.Tu dabar -OLDTIMERS- forume
3.Tu skaitai
5.Tu nepastebėjai, kad nėra 4-to punkto
6.Tu dabar tai patikrinai
7.Tu šypsaisi
2.Tu dabar -OLDTIMERS- forume
3.Tu skaitai
5.Tu nepastebėjai, kad nėra 4-to punkto
6.Tu dabar tai patikrinai
7.Tu šypsaisi