Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Mįslė - kas kaltas eismo įvykyje

Čia rasite viską, kas netelpa į kitas temas, tačiau žinutės turi būti susiję su transporto priemonėmis.

Moderatoriai: Shumeras, tadas1991, TADAS 125, Moderatoriai

AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Standartinė AGspecial »

Walentas rašė:Tai va, kad ne vien galinis buferis, dėl to kiaušinių neverta būtų sukt. bet kairės pusės šonas aplamdytas taip, kad geriausias varijantas taisant tą auto, pervirint ketvirty mašinos (slenkstis, durelės, sparnas ir pan, negana to išsiskėtus bagažinė pabėgę tarpai ir pan) na geometrija bent jau nepasikeitus.
O tai kiaušiniai prisukti ant to ketvirčio kurį reiks pervirint? Ar kur čia problema?
:oops:
DK
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 109
Užsiregistravo: 20 Lap 2010, 15:59
Miestas: Šiauliai

Standartinė DK »

Kaltas tas kuris trenkėsi i galą. "SAUGAUS ATSTUMO LAIKYMASIS". O persirikiuoti rodant posukį, leidžiama tik įsitikinus, kad nebus trukdoma kitoje juostoje esantiems eismo dalyviams.
...kitoks požiūris i techniką...
perku voschod 3M ir gaz24 dalis
abc
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 388
Užsiregistravo: 18 Sau 2007, 16:39
Miestas: Ukmergė

Standartinė abc »

DK rašė:Kaltas tas kuris trenkėsi i galą. "SAUGAUS ATSTUMO LAIKYMASIS". O persirikiuoti rodant posukį, leidžiama tik įsitikinus, kad nebus trukdoma kitoje juostoje esantiems eismo dalyviams.
Parašei du sakinius,kurie,šiuo atveju, viens kitam prieštarauja.Šiaip manau pons Valentas, kadangi gavo smūgį į dešinės pusės stop signalą,reiškias jis anam automobiliui užkirto kelią liaudiškai šnekant.Normaliom sąlygom gal ir normalus ten būtų tas atstumas,bet dabar gi žiema...Seniau buvo kiek kitaip - beveik 100 %budavo kaltas tas,kuris ,,įvažiuodavo''.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
gedux
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 60
Užsiregistravo: 21 Rgp 2008, 20:53

Standartinė gedux »

Dar nematau paminėta ir neužmirškit ( Dešinės rankos taisyklę)
minde
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 455
Užsiregistravo: 23 Vas 2004, 11:41
Miestas: Vilnius

Re: Mįslė - kas kaltas eismo įvykyje

Standartinė minde »

Walentas rašė:Tai, kad Automobilis A ir matė Automobilį B galinio vaizdo veidrodėliuose ~30m. atstumu.
Kažin kaip šitą būtų galima įrodyti? O koks automobilio B stabdymo kelias?
Nemo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 92
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 16:25
Miestas: Vilnius

Standartinė Nemo »

Tokioje situacijoje svarbu yra eismo įvykio liudininkų parodymai, na ir išsamus schemos, atstumų nustatymas iš policijos pusės, bet čia kaip kada išeina. Egzistuoja tas kritinis taškas gana dažnai, kada manevruojant spėji persirikiuot netrukdydamas kitiems eismo dalyviams, kada nespėji (jei kita transporto priemonė priversta stabdyt -reiškia nespėji). Tai priklauso nuo keleto faktorių - eismo dalyvių greičio, kelio dangos, ženklų, ir t.t. Bent jau miestuose susiduriame su tuo kasdien po šimtą kartų. Jei laikaisi saugios distancijos tarp priekyje važiuojančios mašinos, į tą tarpą kaip mat įlys viena ar dvi vikriųjų erelių mašinos. Beje, įlindus dažnai pristabdoma, nes atstumai jau centimetriniai - ir ką, jei kaltum į galą - ar tas įlindėjas prisipažintų? Aišku sakytų, kad važiavo šioje juostoje 10 kilometrų. Būna ir atvirkščiai - kala žioplys į galą, tada gali pareikšti, kad priekinė mašina užkirto kelią prieš nosį. Todėl, kaip minėjau, svarbu yra liudininkų parodymai, palaikantys vieną ar kitą pusę. Man va buvo prieš porą metų nereguliuojamoje sankryžoje prieš mane merga sustojus, nes šalutiniame. Aš sustoju po jos. Ji bando pravažiuot sankryžą, po to persigalvoja - et, gal nespėsiu (aš nejudu, stoviu vietoj) ir rauna atbuliniu net nestabdydama. Bandžiau dar "signalyti", pats trauktis negaliu , nes už manęs irgi mašina. Gerai nors ožka policijai nebandė stumt, kad aš įvažiavau, kitu atveju gelbėtų tik liudininkų parodymai - beje iškart užsirašiau telefonus, kas matė.
Vartotojo avataras
Edgaras.v
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 103
Užsiregistravo: 21 Vas 2005, 16:42
Miestas: Kaunas

Standartinė Edgaras.v »

Nemo rašė:Tokioje situacijoje svarbu yra eismo įvykio liudininkų parodymai, na ir išsamus schemos, atstumų nustatymas iš policijos pusės, bet čia kaip kada išeina. Egzistuoja tas kritinis taškas gana dažnai, kada manevruojant spėji persirikiuot netrukdydamas kitiems eismo dalyviams, kada nespėji (jei kita transporto priemonė priversta stabdyt -reiškia nespėji). Tai priklauso nuo keleto faktorių - eismo dalyvių greičio, kelio dangos, ženklų, ir t.t. Bent jau miestuose susiduriame su tuo kasdien po šimtą kartų. Jei laikaisi saugios distancijos tarp priekyje važiuojančios mašinos, į tą tarpą kaip mat įlys viena ar dvi vikriųjų erelių mašinos. Beje, įlindus dažnai pristabdoma, nes atstumai jau centimetriniai - ir ką, jei kaltum į galą - ar tas įlindėjas prisipažintų? Aišku sakytų, kad važiavo šioje juostoje 10 kilometrų. Būna ir atvirkščiai - kala žioplys į galą, tada gali pareikšti, kad priekinė mašina užkirto kelią prieš nosį. Todėl, kaip minėjau, svarbu yra liudininkų parodymai, palaikantys vieną ar kitą pusę. Man va buvo prieš porą metų nereguliuojamoje sankryžoje prieš mane merga sustojus, nes šalutiniame. Aš sustoju po jos. Ji bando pravažiuot sankryžą, po to persigalvoja - et, gal nespėsiu (aš nejudu, stoviu vietoj) ir rauna atbuliniu net nestabdydama. Bandžiau dar "signalyti", pats trauktis negaliu , nes už manęs irgi mašina. Gerai nors ožka policijai nebandė stumt, kad aš įvažiavau, kitu atveju gelbėtų tik liudininkų parodymai - beje iškart užsirašiau telefonus, kas matė.
Jei jau įvažiuoja priekyje stovėjęs automobilis važiuodamas atbulas, tai reikėtų matuoti ant automobilių likusių žymių aukštį nuo kelio dangos. Jei pats įvažiuoji kam nors staigiai stabdydamas, tai ant kito automobilio galo žymės bus gana žemai, o jei atbulas važiuoja kažkas kitas į tave, tai kažkiek aukščiau. Dar aišku ir kaip išsimėto nuolaužos, jei jų yra.
Vartotojo avataras
Edgaras.v
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 103
Užsiregistravo: 21 Vas 2005, 16:42
Miestas: Kaunas

Re: Mįslė - kas kaltas eismo įvykyje

Standartinė Edgaras.v »

TADAS 125 rašė:
Walentas rašė:Automobilio B vairuotojas nepastebėjo iš anksto rodomo posūkio signalo, aiškiai buvo nepasirinkęs saugaus greičio tokiom eismo salygom.

POLICIJOS IŠVADA:

Automobilis A nepraleido ta pačia krypimi, gretima eismo juosta važiuojančio Automobilio B ir susidūrė su ja.
Manau, kad policijos išvada tesinga.

Automobilis "A" persirikiuoti į pirmą eismo juosta galėjo tik tada kai automobilį "B" pamatytų savo galinio vaizdo veidrodėlyje.

P.S. To reikalauja kelių eismo taisyklės.
Galinio vaizdo veidrodėlį galima nustatyti taip, kad matysi savo keleivį, sėdintį priekyje :)
Vartotojo avataras
Edgaras.v
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 103
Užsiregistravo: 21 Vas 2005, 16:42
Miestas: Kaunas

Standartinė Edgaras.v »

Jei pirmo automobilio greitis buvo apie 40km/h, o antrojo - apie 50km/h (leistinas), o atstumas tarp jų buvo apie 30 metrų, tai jis turėjo jus pasivyti per daugmaž 10 sekundžių.

Mano manymu yra keletas variantų: atstumas buvo ne toks; antrasis automobilis viršijo leistiną greitį; antrojo automobilio vairuotojas pamatęs, kad pirmasis rikiuojasi, specialiai padidino greitį, kad neužleistų (taip dažnai būna); pirmojo automobilio vairuotojas laaaabai ilgai rikiavosi (bet jei taip buvo, antrasis bent jau turėtų pristabdyti); antrojo automobilio vairuotojas - flegmatikas. :)
Montvydas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 112
Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41

Standartinė Montvydas »

as manau kad automobilis kuris persirikiavo tai padare kitam auto pries pat nosi ir dar negana to, staigiai uzstabde kad pasisukt i desine... o kad kito automobilio vairuotojas kad bereikalo ivaziuot kitam auto i uzpakali turejo but uzmiges arba smarkiai ikauses...