Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Iž-49 laidų skirtumai
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 760
- Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
- Miestas: Utena
Mano moto rėmo nr. BK...-lopšelinis variantas .Vadinasi gamintas nuo 1956 metų.Vadinasi pilnai tikėtina ,kad kronšteinėlis galėjo būti sukamas prie privirintos plokštelės.O dar vėlesnių metų laidos -privirintas tiesiai prie rėmo.Paprasčiausiai supaprastino gamybą.Darau išvadą ,kad buvo trys signalo tvirtinimo variantai.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Mano Iz-49 taip pat 1956m. ir signalo tvirtinimas privirintas. Ar galit savo teiginius dokumentaliai patvirtinti? Patys pagalvokit kokia logika, signalą prisukinėti prie laikiklio laikiklį prie rėmo. Labai jau nepatikimas tvirtinimas.varamas rašė:Mano moto rėmo nr. BK...-lopšelinis variantas .Vadinasi gamintas nuo 1956 metų.Vadinasi pilnai tikėtina ,kad kronšteinėlis galėjo būti sukamas prie privirintos plokštelės.O dar vėlesnių metų laidos -privirintas tiesiai prie rėmo.Paprasčiausiai supaprastino gamybą.Darau išvadą ,kad buvo trys signalo tvirtinimo variantai.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 10 Spa 2010, 22:18
- Miestas: Pagėgiai
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 10 Spa 2010, 22:18
- Miestas: Pagėgiai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 07 Rgs 2006, 15:04
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 760
- Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
- Miestas: Utena
Mano Iz-49 taip pat 1956m. ir signalo tvirtinimas privirintas. Ar galit savo teiginius dokumentaliai patvirtinti? Patys pagalvokit kokia logika, signalą prisukinėti prie laikiklio laikiklį prie rėmo. Labai jau nepatikimas tvirtinimas.[/quote]
Manau, pats savo teiginio irgi negali dokumentaliai pagrįsti.Mąstom logiškai:
1.Sprendžiant pagal virinimo siūlę,tai ne "naminis suvirinimas".Kas tau tais laikais turėjo "svarkę","kempą"?SAKAS geriausiu atveju ir 6mm ANO elektrodai.Ir aplamai,mažai kas turėjo galimybę pasinaudoti suvirintojo paslaugomis.
2. Mano mintį jau išsakė kolega untis-koks moto savininkas vargs su plokštelės gamyba,tam kad prisuktų kronšteinėlį?
3.Taip,matosi ,kad kronšteinas lenktas spaustuvuose ar kokiom tai staklėm.Na ir ką tas įrodo?Ogi nieko.Gamyklos ruselių ne aukščiausios mechanizacijos ir dabar.Tai nėr ką lyginti su 50-60 metais.(tikiuosi visi matėt nuorodą apie URALO gamyklą.Akmens amžius .Kitaip nepavadinsi)
Mąstom toliau.4.Gamyba ir yra gamyba.Pritrūko tų ,lietų detalių ant kurių tvirtinasi signalas.O gamybos nestabdysi .Planą reikia vykdyti.(manau kad daug kas pamenate tarybinius laikus )Taigi, pasvtėrė koks Ivanovas gelžgalį ir privirino jį prie rėmo.O tada prisuko kronšteiną .Kitas Vania tingėjo sukti varžtą,tai nutarė privirint tiesiai prie rėmo tą kronšteiną .Ir visiem gerai ir planas įvykdytas...
5.Mąstom toliau.Jeigu būtų nulaužtas signalo tvirtinimas nuo tos lietos detalės,tai matytųsi.Dabar nėra jokios žymės ,kad nulaužta.Vadinasi ten jo ir nebuvo.Vadinasi toks tvirtinimas ėjo iš gamyklos.
Na, kas galit sukritikuoti mano mintis su įrodymais?

Manau, pats savo teiginio irgi negali dokumentaliai pagrįsti.Mąstom logiškai:
1.Sprendžiant pagal virinimo siūlę,tai ne "naminis suvirinimas".Kas tau tais laikais turėjo "svarkę","kempą"?SAKAS geriausiu atveju ir 6mm ANO elektrodai.Ir aplamai,mažai kas turėjo galimybę pasinaudoti suvirintojo paslaugomis.
2. Mano mintį jau išsakė kolega untis-koks moto savininkas vargs su plokštelės gamyba,tam kad prisuktų kronšteinėlį?
3.Taip,matosi ,kad kronšteinas lenktas spaustuvuose ar kokiom tai staklėm.Na ir ką tas įrodo?Ogi nieko.Gamyklos ruselių ne aukščiausios mechanizacijos ir dabar.Tai nėr ką lyginti su 50-60 metais.(tikiuosi visi matėt nuorodą apie URALO gamyklą.Akmens amžius .Kitaip nepavadinsi)
Mąstom toliau.4.Gamyba ir yra gamyba.Pritrūko tų ,lietų detalių ant kurių tvirtinasi signalas.O gamybos nestabdysi .Planą reikia vykdyti.(manau kad daug kas pamenate tarybinius laikus )Taigi, pasvtėrė koks Ivanovas gelžgalį ir privirino jį prie rėmo.O tada prisuko kronšteiną .Kitas Vania tingėjo sukti varžtą,tai nutarė privirint tiesiai prie rėmo tą kronšteiną .Ir visiem gerai ir planas įvykdytas...
5.Mąstom toliau.Jeigu būtų nulaužtas signalo tvirtinimas nuo tos lietos detalės,tai matytųsi.Dabar nėra jokios žymės ,kad nulaužta.Vadinasi ten jo ir nebuvo.Vadinasi toks tvirtinimas ėjo iš gamyklos.
Na, kas galit sukritikuoti mano mintis su įrodymais?

-
- Forumietis
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 10 Spa 2010, 22:18
- Miestas: Pagėgiai
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Nuo vibracijos atsisuktų visas toks signalo tvirtinimas tikrai. Niekada nepatikėsiu, kad inžinieriai būtų tokias nesamones darę. Bet Jums juk labai norisi tuom tikėti. Tegul.varamas rašė: Manau, pats savo teiginio irgi negali dokumentaliai pagrįsti.Mąstom logiškai:
1.Sprendžiant pagal virinimo siūlę,tai ne "naminis suvirinimas".Kas tau tais laikais turėjo "svarkę","kempą"?SAKAS geriausiu atveju ir 6mm ANO elektrodai.Ir aplamai,mažai kas turėjo galimybę pasinaudoti suvirintojo paslaugomis.
2. Mano mintį jau išsakė kolega untis-koks moto savininkas vargs su plokštelės gamyba,tam kad prisuktų kronšteinėlį?
3.Taip,matosi ,kad kronšteinas lenktas spaustuvuose ar kokiom tai staklėm.Na ir ką tas įrodo?Ogi nieko.Gamyklos ruselių ne aukščiausios mechanizacijos ir dabar.Tai nėr ką lyginti su 50-60 metais.(tikiuosi visi matėt nuorodą apie URALO gamyklą.Akmens amžius .Kitaip nepavadinsi)
Mąstom toliau.4.Gamyba ir yra gamyba.Pritrūko tų ,lietų detalių ant kurių tvirtinasi signalas.O gamybos nestabdysi .Planą reikia vykdyti.(manau kad daug kas pamenate tarybinius laikus )Taigi, pasvtėrė koks Ivanovas gelžgalį ir privirino jį prie rėmo.O tada prisuko kronšteiną .Kitas Vania tingėjo sukti varžtą,tai nutarė privirint tiesiai prie rėmo tą kronšteiną .Ir visiem gerai ir planas įvykdytas...
5.Mąstom toliau.Jeigu būtų nulaužtas signalo tvirtinimas nuo tos lietos detalės,tai matytųsi.Dabar nėra jokios žymės ,kad nulaužta.Vadinasi ten jo ir nebuvo.Vadinasi toks tvirtinimas ėjo iš gamyklos.
Na, kas galit sukritikuoti mano mintis su įrodymais?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1039
- Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
- Miestas: Vilnius
Samone ar nesamone - nežinau, bet kategoriskai neigti arba , "leisti" manyti kaip zmogus nori, t.y. buti tikram , kad taip nebuvo visiskai nelogiska. Kam tada isvis diskutuot. Manykim kas kaip norim ir bus visiems gerai!TVR rašė: Nuo vibracijos atsisuktų visas toks signalo tvirtinimas tikrai. Niekada nepatikėsiu, kad inžinieriai būtų tokias nesamones darę. Bet Jums juk labai norisi tuom tikėti. Tegul.
868338514