Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Į priekabos horizontalumą ekspertizės metu nežiūrima. Sukabintumo sertifikatas - tai tiesiog skaičiai ant pačio sukabintuvo (reikia jų fotografijos). Grąžulo apsaugai turi būti ne du lynai, o vienas, pritvirtintas abiem galais prie priekabos.
Man tame lape užkliuvo dvi eilutės, kad būtini priekabos pagrindinės konstrukcijos atsparumo skaičiavimai ir priekabos dinaminiai skaičiavimai.Kas gi juos turi teisę ir moka atlikti, pats kogero nesuskaičiuosi.Bet nėra padėties be išeities , manau kad priekabėlę registruosiu kaip savadarbę traktorinę, o ar alų ar bulves vešiu ir prie ko kabinsiu bus matyt.
Į priekabos horizontalumą ekspertizės metu nežiūrima. Sukabintumo sertifikatas - tai tiesiog skaičiai ant pačio sukabintuvo (reikia jų fotografijos). Grąžulo apsaugai turi būti ne du lynai, o vienas, pritvirtintas abiem galais prie priekabos.
Man tame lape užkliuvo dvi eilutės, kad būtini priekabos pagrindinės konstrukcijos atsparumo skaičiavimai ir priekabos dinaminiai skaičiavimai.Kas gi juos turi teisę ir moka atlikti, pats kogero nesuskaičiuosi.Bet nėra padėties be išeities , manau kad priekabėlę registruosiu kaip savadarbę traktorinę, o ar alų ar bulves vešiu ir prie ko kabinsiu bus matyt.
Jei moki skaičiuoti atsparumą, gali atlikti ir pats. Beje, tie ekspertai nieko ten nežiūri, jei pasakai, kad ne pats skaičiavai, o koks tai dėstytuvas medžiagų atsparumo. (pvz, titulininiame lape kažkieno kito pavardė). Atsparumo skaičiavimai ir dinaminiai skaičiavimai tai tas pats. Priekaba juda, todėl ir vadinasi dinaminiai (čia vienas dokumentas, tik įvardinta kaip du).
Na, jei registruotum kaip traktorinę (nežinau ar taip galima, gal kur nors rajono savivaldybėje), tai vėliau gali kilti problemų su policija, nes ne prie traktoriaus ją kabintum.
Į priekabos horizontalumą ekspertizės metu nežiūrima. Sukabintumo sertifikatas - tai tiesiog skaičiai ant pačio sukabintuvo (reikia jų fotografijos). Grąžulo apsaugai turi būti ne du lynai, o vienas, pritvirtintas abiem galais prie priekabos.
Man tame lape užkliuvo dvi eilutės, kad būtini priekabos pagrindinės konstrukcijos atsparumo skaičiavimai ir priekabos dinaminiai skaičiavimai.Kas gi juos turi teisę ir moka atlikti, pats kogero nesuskaičiuosi.Bet nėra padėties be išeities , manau kad priekabėlę registruosiu kaip savadarbę traktorinę, o ar alų ar bulves vešiu ir prie ko kabinsiu bus matyt.
Jei moki skaičiuoti atsparumą, gali atlikti ir pats. Beje, tie ekspertai nieko ten nežiūri, jei pasakai, kad ne pats skaičiavai, o koks tai dėstytuvas medžiagų atsparumo. (pvz, titulininiame lape kažkieno kito pavardė). Atsparumo skaičiavimai ir dinaminiai skaičiavimai tai tas pats. Priekaba juda, todėl ir vadinasi dinaminiai (čia vienas dokumentas, tik įvardinta kaip du). Na, jei registruotum kaip traktorinę (nežinau ar taip galima, gal kur nors rajono savivaldybėje), tai vėliau gali kilti problemų su policija, nes ne prie traktoriaus ją kabintum.
Visiškai teisingai, šiek tiek nusimanant medžiagų atsparume, šiuo metu vaidnamoje medžiagų mechanikoje, galima pasiskaičiuoti. Taip pat, nusimanant šiame moksle galima pasirinkti optimalų konstrukcinį sprendimą, t.y. su minimaliu svoriu pasiekti norimą stiprumą.
Cituoju: Visiškai teisingai, šiek tiek nusimanant medžiagų atsparume, šiuo metu vaidnamoje medžiagų mechanikoje, galima pasiskaičiuoti.
Na biski prajuokino sitas sakinys, nes laikes egzaminus siu dalyku aukstesniojoj, kolegijoj ir aukstojoj
Guolis rašė:Cituoju: Visiškai teisingai, šiek tiek nusimanant medžiagų atsparume, šiuo metu vaidnamoje medžiagų mechanikoje, galima pasiskaičiuoti. Na biski prajuokino sitas sakinys, nes laikes egzaminus siu dalyku aukstesniojoj, kolegijoj ir aukstojoj
Baigiau teorinės mechanikos ir puse medžiagų atsparumo kurso. Svarbiausi yra šio dalyko pagrindai, o visa kita galima padaryti tiesiog pasinaudojus žinynais.