Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Raimis rašė:Tai ar bent kartą variklis prasisuko įjungus kompresiją? Man čia labai panašu, kad kažkas stringa mechaniškai. Apžiūrėkit tą kompresijos išjungimo mechanizmą- ką konkrečiai jis judina.
Labas rytas. Nuemus kompresija, starteris smagrati (ir viska uz jo) suka su svilpesiu. Tik permetu dekompresinio mechanizmo svirti i kompresija, starteris sustoja (pasigirsta toks duslus metalinis dzink), po akimirkos labai letai bando prasukti iki vel pasigirsta tas garsas, tada dar karta letai prasuka iki kito garso arba po jo uzstringa starterio laisvos eigos mova (bendiksas) ant smagracio. Stai tokios tokeles.
Galvos dangti su deduku buvom nueme, apziurejom voztuvus ir dekompresini mechanizma (as sukau velena lenktu raktu, o jis nustumes i sali dekompresoriaus stiebeli ("stakana") laike su delnu prispaudes isiurbimo voztuvo svirti. Anot jo, viskas gerai. Masciau, kad tas garsas, sukant starteriui su kompresija yra del perdideliu voztuvu tarpeliu, bet tada variklis su "eteriu" visvien turejo uzsikurti.
Pabandyk uždaryt oro filtrą , kad variklis negautu oro ,tada bandyk prasukt.Jeigu su varikliu viskas tvarkoj turėtų prasukt , nes negalės sukelt normalios kompresijos.
Almys rašė:Pabandyk uždaryt oro filtrą , kad variklis negautu oro ,tada bandyk prasukt.Jeigu su varikliu viskas tvarkoj turėtų prasukt , nes negalės sukelt normalios kompresijos.
Po ranka nugule vienas siaures Lietuvos laikrastis ir ten radau zmogelio skelbima, kad parduoda Dtuko variklio bloka, vandens pompa, galvute Akmenes mieste. Jei domins, rasykit man asmenine zinute, persiusiu koordinates (nenoriu cia siukslinti). Starterio ir bendikso jis neturi (norejau atsargai tureti).
Pirma gali but sakute bendekso išdylusi, antra labai labai ankstyvas degimas(uzkuriant ir dirbant turetu kaist nezmoniskai ir kalt) trecia akumas nudveses
Gal vasarinė saliarka. O užtempt nebandėt, na jei yra tokia galimybė.
Mūsiškis irgi žiemą sunkiai kuriasi, tai prapilam kelis kartus su karštu vandeniu, tada šiek tiek eterio ir po kelių sūkių jau veikia. Bet tai tik tada kai nėra ilgai stovėjęs, nes kitaip greit išsekina akumą.
Pas mane irgi geras lavonas, tai net vasara be eterio neuzkurdavau. Bet pas mane gerai veikia starteris ir rimtas akumas bei laidai. Tai as sukdamas starteriu pradedu purksti eteri, variklis pradeda "saudyt", bet jei nustoju purksti, tai jis gesta, tai as ji su eteriu turiu "igazuoti" kol normaliai uzsiveda ant saliarkos. Tada jau pupsi nors ir visa diena.
Isardziau varikli, tai stebiuosi kaip jis dar isvis veike: gilze sudilus, virsutinis ziedas luzes, stumoklis perkaitintas (apacia klynija), voztuvai isdile... Dabar dedu Maz grupe. Viska jau pasidariau, liko sudet, tik aptikau, kad indeklai (nauji originalus) per ploni (standart), o seni jau uzvilkti. Reik remontiniu. Gal zinot nuo ko tinka?
Ernestas DT rašė:Pirma gali but sakute bendekso išdylusi, antra labai labai ankstyvas degimas(uzkuriant ir dirbant turetu kaist nezmoniskai ir kalt) trecia akumas nudveses
Pagarba. Bendiksas neisdiles (dievazi), degimas - ???? (butu greitai uzkaites kai burzginau ir varinejau tiek pas z,pgeli, tiek pas save (turejo greitai temperaturos skale uzkaist), tokiu bruozu neparode). Akumas tik nupirktas ir po kiekvienos Dtuko uzvedimo terapijos pastatomas krautis su silpna srove.
Gal viskas isaiskes kita savaite kai prisisnekinsiu sena automechanika is buvusio kolukio MTS'o?
Ernestas DT rašė:Pirma gali but sakute bendekso išdylusi, antra labai labai ankstyvas degimas(uzkuriant ir dirbant turetu kaist nezmoniskai ir kalt) trecia akumas nudveses
Pagarba. Bendiksas neisdiles (dievazi), degimas - ???? (butu greitai uzkaites kai burzginau ir varinejau tiek pas z,pgeli, tiek pas save (turejo greitai temperaturos skale uzkaist), tokiu bruozu neparode). Akumas tik nupirktas ir po kiekvienos Dtuko uzvedimo terapijos pastatomas krautis su silpna srove.
Gal viskas isaiskes kita savaite kai prisisnekinsiu sena automechanika is buvusio kolukio MTS'o?
Kaip supratau tau starteris nepasuka variklio, kai isjungi dekompresini? Ar tu tik ne per krokodilus jungi akuma? Pusk eterio ir uzkursi, jei nepasuka starteris - trauk ant "buksyro". Stebuklu nebuna turi vestis. Jei per letai suka - neuzvesi tiek del kompresijos, tiek del siurblio (letai sukant nepramyza pro forsunke). Ir nepamirsk gazo paduot. Ne su rankiniu, o traukute tiesiai nuo siurblio uztrauk iki galo.
eteri pusciau jei nebent i galva pistoleta iremtu... varikli tik gadinat vyrai. susireguliuokit degima forsunkes, purkstukus, plundzerius pasikeiskist ir ziedus galu gale, nesuprantu kaip jis jum nesukuria pas mus degimas saunus, pursktukas naujas, stareris nebe tas duju balionas kuris akuma ismelzia po 2 permetimu, siemet kuriau prie -15, 3 kartus permete ir poksi