Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Jei reguliuodamas variklio darbą "ant laisvų" varžtelį beveik išsuku lauk (išsuku 10-11 kartų vietoj numatytų 2, vos nekrenta lauk), kad sumažėtų apsukos, tai žikleriai yra:
a) per maži
b) per dideli
Lygiai taip pat su mišiniu: kad mišinys būtų normalus varžtelį išsuku ~7 kartus vietoj ~2,5, tai reiškia, kad pagrindiniai žikleriai yra per dideli ar per maži?
Į kažką remiasi oro sklendė,- nenukrenta. Dar neišsukus varžtelio iki galo, ta sklendė turėtų pilnai uždaryti orą. Gal perveržtas gazo trosas neduoda iki galo tai sklendei nusileisti.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Dar niekas nepasiūlė patikrint kuro lygio plūdinėj kameroj.
O iš pirmos žinutės drysčiau spręsti, kad pamiršote ką reguliuoja "mišinio" varžtas... Jei jūs jį išsukate ~7 "kartus" (tikiuosi ta reiškia apsisukimus), tai karbas ruošia patį liesiausią tuščios eigos mišinį kokį tik gali. Tai toli gražu nėra karbo defektas, tiesiog jūs taip jį priverčiat dirbt...
Priešingu atveju (2-3 atsukimai mišinio varžto), tas mišinys tiesiog per riebus - motociklas dūsta jau nuo pusės gazo rankenos atsukimo.
O dėl laisvų apsukų - jei atsukčiau 1.5 karto kaip rašo knygoj - labai aukštos laisvos apsukos būtų.
Žinoma, mišinį ir laisvas sureguliuoti galima, mišinys galiausiai vis tiek šiek tiek per riebus, bet nėra labai blogai.
Ir nesakau, kad karbiuratoriai su defektu - tiesiog kiekvienas motociklas skirtingas ir paeksperimentavus su žiklioriais variklis dar gražiau dirbtų.
Štai vokiškuose forumuose rašo, kad geriausiai variklis dirba kai pagrindinis žikliorius 1.00-1.20mm, reikės pabandyti.