Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Grazus darbas,tik gaila,kad autorius viska sudejo iskart:(nebeliko.ka komentuot,kaip gincitis del technologijos,kai darbai jau padaryti?!Dar klausimas del salono.Nuotraukose jo nera,bet,matyt,kad viskas originalu?Rasot,kad persiutas salonas-daret pats,ar atradot kokia gera firma?
Mano kontaktai 869925511. Buvau susikaupes darbui, tai kažkaip nebuvo kada ir jo aprašyt. Trumpai galiu apibudint darbus. Dugną visą nuvaliau, sutepiau wurht rūdžių surišikliu ir išpūčiau wurht antigraviteksu. Labai patiko ta danga, nes suformuoja elastingą ir gražų paviršių. Kai reikėjo išimti linges, tai prasiknisau kelias valandas, nes nepavyko išimti priekinio varžto. Tai teko juos nupjauti. Variklio kapitalinį remonta padarė tėvas -mechanikas, pensininkas. Pavarų dėžę irgi jis perinko pilnai, sudėjo visas tarpines naujas ir manžetus. Prieš tai buvau įdėjęs gamykliškai restauruotą pavarų dėžę, tai įsimušdavo keli du bėgiai. Salona pasiuvo marijampolėje. Sostų šonus dėjau odinius, o viršų Garliavoje nupirkau medžiagą itališką, kuri primena sendintą odą. Kai tvarkėme priekinę važiuoklę, tai įdėjome į stakanus plastmasinius spyruoklių paaukštinimus, tai dabar truputį gražiau stovi, nesukniubusi. Padariau naujas durelių abloškes ir jas aptraukėm oda, tokia pačia kaip ir sėdynių šonai. Sunkiausia buvo su derelių langais. Visi veltinukai buvo supuve, tai labai sunkiai sekėsi gauti. Daug detalių pirkau Karmėlavos parduotuvėse. Sudėjau visus naujus amortizatorius, tai dabar stovi kaip ikalta. Kai pasileidau linges tai šiaip taip iš dviejų komplektų surinkau viena. Sudejau naujas lingių plasmasines tarpines, naujas striemiankas, daugelį varžtų cinkavau geltonai. Jei kas cinkuosit važiuoklės varžtus tai atsargiai, nes po cinkavimo pasikeičia jų struktūra ir keli varžtai nutrūko. Labai sunkiai sekėsi surasti naujus bamperius, tiek priekinį, tiek galinį. Visos skardos buvo pilnai nušveistos, suteptos wurth surišėju, nudažytos epoksidiniu gruntu ir tik tada ruošiamos.
Paskutinį kartą redagavo Rimgaudasb 15 Kov 2011, 09:18, redaguota 1 kartą(us).
Paėmiau paprasto stipresnio baldinio preskartono, kurio viena pusė buvo laminuota. Per kelis kartus tą preskartoną nutepiau dažais ir tada Marijampole moterys aptraukė jas oda, po oda padėjo dar kažkokio veltinuko. Labai neblogai gavosi