Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Sveiki.Na aš taip pat turiu pupsika ir atėjo laikas pasikeist stūmoklio grupe.Forume radau daug užuominų apie MAZ gilze bet konkrečiai kas kaip nieko.Gal kas galėtu padėt šituo klausimu?
tai va rasau kaip pakeisti sukimosi krypti.
imat gaz 51 starterio galini dangteli kur stovi angliukai. iskniedinam visus angliuku laikiklius, du laikikliai yra izoliuoti nuo mases, jie yra pliusiniai, kiti du minusiniai neizoliuoti, ten kur stovejo izoliuoti pliusiniai sepeteliai reik statyt minusinius ,nieko daryt nereik tik ismest izoletoriu (tokia babitine ar paranitine tarpinuke stovi) o ten kur buvo minusiniai laikikliai juos reik izoliuot kad laikiklis nekontaktuotu su korpusu, surenkant starteri kur stovejo minusiniai angliukai kisam pliusinius o kur buvo pliusiniai kisam minusinius, minusiniu angliuku laidai sukasi prie korpuso su jais problemu nekyla, bet pliusiniai laidai gali but pertrumpi tai iskart pasiruoskit du angliukus su ilgais laidais, ir gerai butu juos su geru lituokliu prilituot ( arba spec svarke) buna kaikuriem starteriam ir pliusiniai sukasi an varztu. tai vat tiek ziniu, aisku taip perdarytas starteris praranda kazkiek galios,nes starteris sukurtas suktis tik i viena puse , netaip kaip elektrinis variklis,bet jai traktorius tvarkingas uzsuka be problemu.
Ridis rašė:Sveiki.Na aš taip pat turiu pupsika ir atėjo laikas pasikeist stūmoklio grupe.Forume radau daug užuominų apie MAZ gilze bet konkrečiai kas kaip nieko.Gal kas galėtu padėt šituo klausimu?
Aš dariau taip: nupirkau mazo gilze, stūmoklį ir stūmoklio pirštą. Pupsiko gilzės vidus 125 mm, o mazo 130 mm, tod4l gilzė storesnė. Tuomet išorę nutekinau pagal seną pupsiko gilzę. Stūmoklis per aukštas, todėl reikėjo nupjauti jo viršų (čia irgi reik tekintojo). Lieka pritaikyt pirštą. Mazo yra šiek tiek storesnis, bet švaistiklio įvorė pas pupsiką pakankamai stora - neši ant koordinatinių ištekinimo staklių ir turi švaistiklį tinkantį mazo pirštui. Tai va ir baigtas kriukis... Man sunkiausia buvo rasti tekintoją, kuris apsiimtų gilzę ir stūmoklį nutekint, nes dauguma jų nemėgsta galvot, jiems tik paprastus kaiščius duok arba įvores iš vamzdžių...
Sveiki.Didelis dėkui Misla,i už išsamų aprašymą.Man tik kyla klausimas dėl degimo kameros,kaip paskaičiuojat kiek nutekyt stūmoklį kad gaut suspaudimą 15 atm.Čia daug kas rašė kad pakeitus grupe i MAZo nebeprasuka starteris,manau kad dėl to gali būti kalta per maža degimo kamera ir per didelis suspaudimas.Gal pats Misla bandė pamatuot suspaudimo laipsnį po remonto.Didelis prašymas tiems kas turite originalų stūmoklį,pamatuokite kiek telpa skysčio į degimo kamerą,manau kad nutekinant MAZinį galima orientuotis į tai kiek skysčio tilpo i originalų stūmoklį tai būtų galima ištekyt ir MAZiniam tokią pačią.Prašau pamatuot todėl kad įtariu kad pas mane irgi ne originalas.Savo matavau su medicininiu švirkštu ir žibalu ale nepamenu kiek buvo,dabar pupsis surinktas todėl negaliu pamatuot palyginimui.
Ridis rašė:Sveiki.Didelis dėkui Misla,i už išsamų aprašymą.Man tik kyla klausimas dėl degimo kameros,kaip paskaičiuojat kiek nutekyt stūmoklį kad gaut suspaudimą 15 atm.Čia daug kas rašė kad pakeitus grupe i MAZo nebeprasuka starteris,manau kad dėl to gali būti kalta per maža degimo kamera ir per didelis suspaudimas.Gal pats Misla bandė pamatuot suspaudimo laipsnį po remonto.Didelis prašymas tiems kas turite originalų stūmoklį,pamatuokite kiek telpa skysčio į degimo kamerą,manau kad nutekinant MAZinį galima orientuotis į tai kiek skysčio tilpo i originalų stūmoklį tai būtų galima ištekyt ir MAZiniam tokią pačią.Prašau pamatuot todėl kad įtariu kad pas mane irgi ne originalas.Savo matavau su medicininiu švirkštu ir žibalu ale nepamenu kiek buvo,dabar pupsis surinktas todėl negaliu pamatuot palyginimui.
Nemaišai suspaudimo laipsnio ir kompresijos? 15 barų kompresijos tikrai bus mažai. O ką pats sukišai, kad neorginalas?
Ridis rašė:Sveiki.Na aš taip pat turiu pupsika ir atėjo laikas pasikeist stūmoklio grupe.Forume radau daug užuominų apie MAZ gilze bet konkrečiai kas kaip nieko.Gal kas galėtu padėt šituo klausimu?
Aš dariau taip: nupirkau mazo gilze, stūmoklį ir stūmoklio pirštą. Pupsiko gilzės vidus 125 mm, o mazo 130 mm, tod4l gilzė storesnė. Tuomet išorę nutekinau pagal seną pupsiko gilzę. Stūmoklis per aukštas, todėl reikėjo nupjauti jo viršų (čia irgi reik tekintojo). Lieka pritaikyt pirštą. Mazo yra šiek tiek storesnis, bet švaistiklio įvorė pas pupsiką pakankamai stora - neši ant koordinatinių ištekinimo staklių ir turi švaistiklį tinkantį mazo pirštui. Tai va ir baigtas kriukis... Man sunkiausia buvo rasti tekintoją, kuris apsiimtų gilzę ir stūmoklį nutekint, nes dauguma jų nemėgsta galvot, jiems tik paprastus kaiščius duok arba įvores iš vamzdžių...
Va,, va ir manęs laukia toks darbas su savo DT-14, keisti stūmoklinę grupę,kažin ten originalas belikęs,kažką diedukas kalbėjo,kad MAZ stūmoklis įdėtas...kad klaidą padarė,kad originalas geriau,žiedų daugiau (senas dalis irgi atidavė)jo stūmoklis konkretus, Tad kiek gi to stūmoklio viršaus nutekinti visgi, pasakykit kas galit. Beje irgi starterio nėra,žadėjo vienas Nissan Sunny atvežt,reiks perskambinti, taikysiu....jei ne šitą,tai kitą,bet tikrai ne rusišką,jie visi perlėtai suka
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
PS. nelikę tame traktoriuke,nei pašildymo žvakių, nei pompikių, manau pakeitus grupę, pritaikius normalų starterį, turėtų būti tvarka, žvakę aišku pritaikysiu,kad orą pašildytų, o jei ne,įsidėsiu Ursus 2cilindrų varikliuką, labai panašus,greitai prikėliau tą iš mirusiųjų, nuvažiavęs į Seinus už grašius viską susipirkau....gal ir nevarti su šiuo varikliu iškart? Tik manau problema bus su hidro siurbliu,mat ten jo nėra ir sukamas diržu
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Dar svarbus klausimas Misla, parašyk jeigu gali kokio tiksliai Mazo grupę reik taikyti?
Šiaip knygoje rašo,kad gilzė DT-75 anologiška tik 20mm trumpesnė (vikšrinio) tik kažin ar tokią gauti įmanoma
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
tauras000 rašė:Dar svarbus klausimas Misla, parašyk jeigu gali kokio tiksliai Mazo grupę reik taikyti?
Šiaip knygoje rašo,kad gilzė DT-75 anologiška tik 20mm trumpesnė (vikšrinio) tik kažin ar tokią gauti įmanoma
DT-75 visai nepanaši. Identiška yra DT-54, bet jo irgi niekur nėra. Mazo tai pagal mane to seno pirkau. Tiksliai ir pats nežinau kurio tenai. Pamenu stūmoklių buvo kelių rūšių, tai rinkausi panašiausią O nutekino man tiek, kad aukštis būtų lygiai kaip originalo (matuojant nuo piršto centro). Didesnis suspaudimo laipsnis dyzeliui tik į naudą, tik starteriui nelabai