Keletas klausimukų:čia apie naujus starterius kalba ar pavargusius?Kaip išmatavai kiek realiai tos sveikatos jie turėjo?O vangūs tai starteriai ar traktorininkai nesugebantys jų susitvarkyti?tauras000 rašė:Ne visi benzininiai turės tiek sveiktos, paprastai jie turi 0.8Kw, o dyzeliniai 1,2Kw. Originalas DT turėtų turėti 1.42Kw, bet realiai niekada tiek neturėjo,jie labai vangūs, va Nissan 1.2Kw, pats taskestutisdt rašė:Laba ryta. Labai ydomu pasidare kaip cia su tais Nisano starteriais. Ar benzino starteris lyginant su dyzelio tures vienodai sveikatos?. 7 puslapy yra foto, gal kas daugiau informacijos turit.
Visiems kas atsiliepet del radijatoriausAciu.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Traktorius DT-20
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 57
- Užsiregistravo: 21 Vas 2011, 20:44
Re: Traktorius DT-20
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 831
- Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
- Miestas: Druskininkai
Re: Traktorius DT-20
1. Japoniški paminėti starteriai turi reduktorius, jų sukimo momentas didesnis.(tuo skiriasi vangumas)meska rašė:Keletas klausimukų:čia apie naujus starterius kalba ar pavargusius?Kaip išmatavai kiek realiai tos sveikatos jie turėjo?O vangūs tai starteriai ar traktorininkai nesugebantys jų susitvarkyti?tauras000 rašė:Ne visi benzininiai turės tiek sveiktos, paprastai jie turi 0.8Kw, o dyzeliniai 1,2Kw. Originalas DT turėtų turėti 1.42Kw, bet realiai niekada tiek neturėjo,jie labai vangūs, va Nissan 1.2Kw, pats taskestutisdt rašė:Laba ryta. Labai ydomu pasidare kaip cia su tais Nisano starteriais. Ar benzino starteris lyginant su dyzelio tures vienodai sveikatos?. 7 puslapy yra foto, gal kas daugiau informacijos turit.
Visiems kas atsiliepet del radijatoriausAciu.
2. Šepetėlių sudėtis daug tobulesnė, mažiau kibirkščiuoja, tuo mažesnė varža susidaro, be to šepetėlių spaudžiamos spyruoklės daug stipresnės.
3. Pritraukimo rėlė geresnė, neatima sveikatos (nesudaro varžos tokios kaip rusiška)
4. Kad ir koks traktorininkas būsi, taip neišcentruosi, nepriderinsi įvorių rusiško tikslumo lyginant su japonišku
Sudėk visus srovės praradimus ir suprasi vangumo priežastis, ar dar paminėti keletos testerių markes kuriais galima išmatuoti realiai išgaunamą galią?
Motoristas gal aš ir ne koks, bet starterių remontas man nesvetimas
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 831
- Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
- Miestas: Druskininkai
Re: Traktorius DT-20
P. S. keičiu Dt-20 Antro remonto įdėklus į pirmo
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
-
- Forumietis
- Pranešimai: 58
- Užsiregistravo: 06 Gru 2009, 23:16
- Miestas: Kaunas
Re: Traktorius DT-20
O kokie standarto, ir remontiniu matmenys?tauras000 rašė:P. S. keičiu Dt-20 Antro remonto įdėklus į pirmo
Dar apie starterius. Sukimosi kryptis tinka sunio, ar reikia perdarinet? Varztu skyles?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 50
- Užsiregistravo: 12 Vas 2011, 21:00
Re: Traktorius DT-20
reik nutekint originalias spilkas , suplonint biski , ir su dilde padirbet apvale, bet be centruojancios ivores nieko nenutaikisit...ivore kalasi i rankove o i ja isikala starteris,an sterterio yra toks kantas,tada lengvai viskas darosi...
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 831
- Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
- Miestas: Druskininkai
Re: Traktorius DT-20
Standarto 85,015 (017)mm, o remontinai daug turi matmenų, tarpinis: 84.092 pirmas: jau šimtosiomis mm mažėja..... antras:83.42mm...ir t.t.misla rašė:O kokie standarto, ir remontiniu matmenys?tauras000 rašė:P. S. keičiu Dt-20 Antro remonto įdėklus į pirmo
Dar apie starterius. Sukimosi kryptis tinka sunio, ar reikia perdarinet? Varztu skyles?
O starterio būtent kryptis ir tinka....dėžėje apžiūrėjau apie 30 starterių ir tik vienas Nissan tinkamos krypties
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
-
- Forumietis
- Pranešimai: 50
- Užsiregistravo: 12 Vas 2011, 21:00
Re: Traktorius DT-20
M2T53882 situ markiu nisaninis sukasi teisinga kriptim ir bendekso dantratis toks kaip dt.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 58
- Užsiregistravo: 06 Gru 2009, 23:16
- Miestas: Kaunas
Re: Traktorius DT-20
Kažin ar šrote tokiais kodais ką nors peši...daktaras rašė:M2T53882 situ markiu nisaninis sukasi teisinga kriptim ir bendekso dantratis toks kaip dt.
Tai pas jus ir bendeksai elektriniai? rakteliu kuriasi...
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 831
- Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
- Miestas: Druskininkai
Re: Traktorius DT-20
Taigi šrotuose ir ieškom, prašai,atneša,tuomet bruki rūdis,ieškai kodo, krypties, nerandi,važiuoji kitan šrotan, žinok tenka ir pasitepaluoti ir paieškoti, nėra čia lengvas darbas ir greitas
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
-
- Forumietis
- Pranešimai: 57
- Užsiregistravo: 21 Vas 2011, 20:44
Re: Traktorius DT-20
Taurai000,atsiprašau kad vėluoju su atsakymu.Buvau parašęs,bandžiau siųsti,viskas kažkur dingo bet forume neatsirado.Prastas iš manęs kompiuterastas...
Bandau dar kartą
Taigi,kaip supratau,galios nematavai,jei ir yra kažkokie mechaniniai testeriai.Su DT-20 taip pat daug reikalų iki šiol neturėjai.Tai iš kur tas požiūris-tipo duokit kad ir naują orginalų starterį,visvien dėsiu Nissano.Jau kelintą kartą parašei dezinformaciją,kad rusiški suka perlėtai.Štai su kuo aš nesutinku.Gal ir lėčiau nei kokio japono,bet pakankamai kad užkurti DT-20(suprantama jei apie variklį nereikia laužus kūrent kaip per Jonines).Taip kad pirmiausia aš siūlau susitvarkyt orginalų starterį.Na aišku jei orginalus visai sudrožtas,tai ką darysi,teks ieškot kokio japono.
Kam tuos skirtumus vardinai tai išvis nesupratau.Aš rodos nesakiau kad DT starterio konstrukcija tobulesnė nei Nissano.Geriau jau kelis patarimus iš savo praktikos apie starterių remontą būtum parašęs,jei kaip sakei starterių remontas tau nesvetimas.Šrote rast naują Nissano starterį,manau nepavyks,todėl gali tekt ir jį paremontuot.
Na o pabaigai,kad aiškiau būtų,patarimas:nevark su tuo DT-20 varikliu.Jis tikrai vangesnis nei tarkim kokio MB kokių 1990 metų.O jei pavyktų su visa pavarų dėže pritaikyt-tai išvis būtų pasaka.Skirtumų nevardinsiu-matau internetu geriau už mane moki naudotis-susirasi pats...


Taigi,kaip supratau,galios nematavai,jei ir yra kažkokie mechaniniai testeriai.Su DT-20 taip pat daug reikalų iki šiol neturėjai.Tai iš kur tas požiūris-tipo duokit kad ir naują orginalų starterį,visvien dėsiu Nissano.Jau kelintą kartą parašei dezinformaciją,kad rusiški suka perlėtai.Štai su kuo aš nesutinku.Gal ir lėčiau nei kokio japono,bet pakankamai kad užkurti DT-20(suprantama jei apie variklį nereikia laužus kūrent kaip per Jonines).Taip kad pirmiausia aš siūlau susitvarkyt orginalų starterį.Na aišku jei orginalus visai sudrožtas,tai ką darysi,teks ieškot kokio japono.
Kam tuos skirtumus vardinai tai išvis nesupratau.Aš rodos nesakiau kad DT starterio konstrukcija tobulesnė nei Nissano.Geriau jau kelis patarimus iš savo praktikos apie starterių remontą būtum parašęs,jei kaip sakei starterių remontas tau nesvetimas.Šrote rast naują Nissano starterį,manau nepavyks,todėl gali tekt ir jį paremontuot.
Na o pabaigai,kad aiškiau būtų,patarimas:nevark su tuo DT-20 varikliu.Jis tikrai vangesnis nei tarkim kokio MB kokių 1990 metų.O jei pavyktų su visa pavarų dėže pritaikyt-tai išvis būtų pasaka.Skirtumų nevardinsiu-matau internetu geriau už mane moki naudotis-susirasi pats...
