Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Kaip suprantu foto is autogido. Del originalumo sunku apsakyt. Reik ziureti pagal dokumentus kokie metai. Tai manau bus arba K750 1960-1963 arba K750M 1964-1969.
Jei K750 tuomet neoriinali priekine sake, priekinis sparnas, duslintuvai, greiciu deze, karbiuratoriai. Neaisku ar bakas su prisukamom ausim, ar ar galiniai amortizatoriai metaliniais gaubtais, koks oro filtras, neaisku koks remas ir ratu tebules.
Jei K750M tuomet neoriginalu yra duslintuvai, variklio galvos, vairas su rankenele, variklio blokas, greiciu deze. Neaisku koks bakas, oro filtras, remas, stebules,
boolidas rašė:Kaip suprantu foto is autogido. Del originalumo sunku apsakyt. Reik ziureti pagal dokumentus kokie metai. Tai manau bus arba K750 1960-1963 arba K750M 1964-1969.
Jei K750 tuomet neoriinali priekine sake, priekinis sparnas, duslintuvai, greiciu deze, karbiuratoriai. Neaisku ar bakas su prisukamom ausim, ar ar galiniai amortizatoriai metaliniais gaubtais, koks oro filtras, neaisku koks remas ir ratu tebules.
Jei K750M tuomet neoriginalu yra duslintuvai, variklio galvos, vairas su rankenele, variklio blokas, greiciu deze. Neaisku koks bakas, oro filtras, remas, stebules,
Iš autogido, manau čia vienas normaliausių variantų.
Pagal metus tai K-750, neoriginalus priekis (šakė, sparnas, stabdžių mechanizmas). Tačiau motociklą galima laikyti originaliu, jeigu jis būtų kokių 1964 m.