Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Sveiki. Taip jau atsitiko (matyt taip lemta), kad kiemo asortimentą papildė dar vienas eksponatas. Tai Gaz24 pagaminimo data 1979m. Šiaip automobilis važiuojantis vakar prasukau keletą garbės ratų. O šiandien bandžiau pravaryti TA. Daug trūkūmų nerado, tai nesureguliuotos šviesos, tepalo prasisunkimas,kiauras duslintuvas, ir nėra dujų baliono patikros dokumentų. Per pakartotinę apžiūrą turėtų praeiti "savo hodu"
Tikslas iš šio automobilio. Tai pirmiausia, sutvarkyti visus trūkumus dėl kurių nepavyko pravaryti TA. Sureguliuoti variklio darbą,nes kai dirba labai purtosi variklis, kokia tai galėtų būti problema? Automobilio stovis gan neblogas, nėra nei kaiurų slenksčių nei išpuvusių arkų. Reikalingas DIDELIS kosmetinis remontas. Tiek salono viduje tiek išorėje.
Prisegu keletą nuotruakų kad galėtumėte įsivaizduoti kaip atrodo "agregatas"
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Ir iškarto nerėčiau forumiečių pagalbos. Šiandien važinėjant pradėjo trukčioti. Kažkiek laiko pastovėjus vėl puikiausiai užsikūrė ir važiavo toliau. Bet neilgai trukus vėl pradėjo trukčioti ir užgeso. Galvojau kad gal tai benzino trukumas. Bet įpylus benzino, buvo ta pati problema. Papumpavus rankine pompa kurą, automobilis užsiveda ir važiuoja gal kokius 300m, paskui vėl pradeda trukčioti ir užgęsta. Gal kas buvote susidūrę su tokiu atvėjų? Ir kaip manote kokia tai gali būti problema?
Šiaip ir turėtų būti apie pusė. Tik dabar mastau jei sutrinka kuro padavimas/baigiasi kuras ar iš tos kameros kuras išsinaudoja visas ar ne. Gal kiti forumo dalyviai ką nors pakomentuos.
Na, jei gerai pamenu, volgutėse prie benzino surblio (pompos) yra daugkartinis filtras - (otstoinykas), Jame nusėda visas blogis, patenkantis į kuro sistemą. Jis sumontuotas kuro padavimo sistemoje ir jei gerai pamenu, yra lyg kaušelio formos, "apkabintas" su vielos lankeliu, kuris užsiveržia varžteliu ar veržle su "sparneliais" - kad galėtum atsukti rankomis, t.y. be įrankių. Stengiausi, paaiškint, o ar pavyko - pažiūrėsim.
saden rašė:Na, jei gerai pamenu, volgutėse prie benzino surblio (pompos) yra daugkartinis filtras - (otstoinykas), Jame nusėda visas blogis, patenkantis į kuro sistemą. Jis sumontuotas kuro padavimo sistemoje ir jei gerai pamenu, yra lyg kaušelio formos, "apkabintas" su vielos lankeliu, kuris užsiveržia varžteliu ar veržle su "sparneliais" - kad galėtum atsukti rankomis, t.y. be įrankių. Stengiausi, paaiškint, o ar pavyko - pažiūrėsim.
Kaip sakėte taip ir padariau. Radau tą filtriuką kuris atsukamas rankomis. Radau jame įvairių nusėdų, vandens, bei užsikišusi filtra, viską išvaliau. Bet problema nepasikeitė. Kol mašina buvo šalta pavažiavau, pašilus vėl prasidėjo ta pati bėda.
kiek atsimenu kažkas benzino pompai darydavosi, tai dėdavo šlapia skudurą
konkrečiau nepasakysiu, tais laikais dar mažas mechanikas buvau
užkaisdavo jinai lygtai, ar kas ten būdavo...
Ar tik važiuojant pradeda trūkčioti ir užgesta, ar ir stovint ant laisvų apsukų po kažkurio laiko taip pat?
Gali būti taip, kad pašilusi indukcinė ritė (bobina) pašyla ir pradeda pramušinėti. Pabandykite ją pakeisti. Taip pat išbandykite variklio darbą su kitu kondensatoriumi (jeigu ten degimas dar seno tipo su pertraukėju).
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321