Opel GT sportinis, agresyvių formų, dvivietis automobilis, skirtas vidutines pajamas turintiems žmonėms, kurie norėjo išsiskirti iš minios. Pokario metais Adam Opel firma buvo susijungusi su DM. Ir buvo gaminami beveik identiški automobiliai kaip ir už atlanto (Amerikoje). Europietiški modeliai skyrėsi labai mažai - pas juos buvo montuojami silpnesni, ekonomiškesni varikliai taip pat mažesnių gabaritų, kad būtų geriau manevruoti europietiškais keliais. Vokiečiai sumanė sukūrti europietišką corvette ir pradėjo intensyvius darbus, kurie prasidėjo šešiasdešimtųjų viduryje ir tęsėsi trejus metus. Nuo amerikietiško varianto skyrėsi tuo, kad buvo montuojami du nedidukai keturių cilindrų varikliai GT-1100 ir GT-1900, tuo tarpu pas amerikietiškus variantus būdavo montuojami įspūdingi virš 3 litrų, V8 varikliai. Tačiau greičio skirtumai mažai kuo nusileido amerikietiškam variantui, o kaina skyrėsi vos ne keturis kartus. Vėliau buvo pradėta tobulinti variklį, buvo padidintas cilindrų skersmuo, padidintas apsukų skaičius iki 8500 per min. Variklio galingumas buvo pakeltas iki 193Ag ( aklio galių ) ir galėjo išvystyti 240 kilometrų per valandą greitį. Opel-Conrero organizuojamose lenktynėse nusileisdavo tik gigantams, tokiems kaip Alfa Romeo ir Porsche vienetiniams prototipams. Opel GT buvo gaminamas nuo 1967 iki 1973 metų. Per šešiarius metus buvo pagaminta 103 000 vienetų.
Techniniai duomenys:
Opel GT-1100
Tarpvaža:
priekiniai - 1254mm
galiniai - 1278mm
Gabaritai:
ilgis - 4113mm
plotis - 1580mm
aukštis - 1225mm
Svoris: 870 kg
Variklis:
variklio tipas: S-4 OHV
voztuvų skaičius - 8
cilindrų skaičius - 4
darbinis tūris - 1078cc
cilindro tūris - 269.5cc
suspaudimo laipsnis - 9.20:1
kuro sistema - 2 karbiuratoriai
sukimo momentas - 86.0Nm @ 3800 rpm
Varomieji ratai - RWD
Greitis:
didžiausias greitis 157 km/h
nuo 0 iki 100 – 17.70s
ketvirtis mylios - nd
Opel GT-1900
Tarpvaža:
priekiniai - 1254mm
galiniai - 1278mm
Gabaritai:
ilgis - 4113mm
plotis - 1580mm
aukštis - 1225mm
Svoris: 970 kg
bako talpa – 55litrai
svorio pasiskirstymas tarp ašių – 52.30% ant priekinės ašies
Variklis:
variklio tipas: S-4 SOHC
vožtuvų skaičius - 8
cilindrų skaičius - 4
darbinis tūris - 1897cc
cilindro tūris - 474.25cc
suspaudimo laipsnis - 9.50:1
kuro sistema - karbiuratorius
sukimo momentas – 149.0Nm @2500rpm
Greitis:
didžiausias greitis 187 km/h
nuo 0 iki 100 – 11.00s
ketvirtis mylios – 17.40s
Varomieji ratai RWD
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Opel GT - Euro-C o r v e t t e
Moderatoriai: rcepa, Moderatoriai
-
BizZas
- Forumietis

- Pranešimai: 313
- Užsiregistravo: 26 Kov 2004, 20:43
- Miestas: Kaunas
Opel GT - Euro-C o r v e t t e
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
BizZas
- Forumietis

- Pranešimai: 313
- Užsiregistravo: 26 Kov 2004, 20:43
- Miestas: Kaunas
-
BizZas
- Forumietis

- Pranešimai: 313
- Užsiregistravo: 26 Kov 2004, 20:43
- Miestas: Kaunas
-
cupas
- Forumietis

- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2008, 14:00
- Miestas: Klaipeda
Re: Opel GT - Euro-C o r v e t t e
Prisegu keletą nuotraukų su Steinmetz apdaila
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.