Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Atsakyta: 38/39 Rolls-Royce Silver Wraith Erdmann&Rossi

Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje

Moderatorius: Moderatoriai

Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Atsakyta: 38/39 Rolls-Royce Silver Wraith Erdmann&Rossi

Standartinė WANDERER »

Kadangi vakar greit atspejote,tai siandien uzduodu sekancia misle:
Koks tai automobilis-marke,modelis ir kelintu metu mazdaug gamybos?
Kai kam si misle manau bus nesunki
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Andrius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 740
Užsiregistravo: 30 Kov 2004, 16:16
Miestas: Kėdainiai

Standartinė Andrius »

Speju kad tai Rolls-roys..,pagal zenkliuka.
Gaz-69A
+37061620070
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Andrius rašė:Speju kad tai Rolls-roys..,pagal zenkliuka.
Taip,bet dar lieka atspeti modeli ir metus
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

WANDERER rašė:
Andrius rašė:Speju kad tai Rolls-roys..,pagal zenkliuka.
Taip,bet dar lieka atspeti modeli ir metus
Kad jo galine dalis( nuo priekinio stiklo) labai jau ,,admiroliska"...Del priekio nenoreciau gincytis.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

rcepa rašė:
WANDERER rašė:
Andrius rašė:Speju kad tai Rolls-roys..,pagal zenkliuka.
Taip,bet dar lieka atspeti modeli ir metus
Kad jo galine dalis( nuo priekinio stiklo) labai jau ,,admiroliska"...Del priekio nenoreciau gincytis.
Viskas sukebulu tvarkoje,o kodel taip atrodo pagalvokit.Tarp kitko, Rcepa,senai jau nedalyvavai spejant misles
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

WANDERER rašė:
rcepa rašė:
WANDERER rašė: Taip,bet dar lieka atspeti modeli ir metus
Kad jo galine dalis( nuo priekinio stiklo) labai jau ,,admiroliska"...Del priekio nenoreciau gincytis.
Viskas sukebulu tvarkoje,o kodel taip atrodo pagalvokit.Tarp kitko, Rcepa,senai jau nedalyvavai spejant misles
Aciu uz pastebejima.Laika skiriu kitam, bet gal liks ir sitam reikalui.O Tu dar nuotraukuciu idek - jei turi ( is galo)...
Vartotojo avataras
ryce
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 06 Kov 2005, 15:17
Miestas: Kaunas

Standartinė ryce »

Spėju, kad tai Rolls-Royce 25/30 H.P., 1937, #GMO37, Jarvis Fixedhead Coupé
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

ryce rašė:Spėju, kad tai Rolls-Royce 25/30 H.P., 1937, #GMO37, Jarvis Fixedhead Coupé
Kebulas tai "Coupe"bet nei metai nei modelis neatitinka
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

ryce rašė:Spėju, kad tai Rolls-Royce 25/30 H.P., 1937, #GMO37, Jarvis Fixedhead Coupé
Tai "ROLLS-ROYCE SILVER WRAITH su"Erdmann&Rossi"kebulu(1938-1939mm):
O dabar siek tiek istorijos apie si automobili:
Dalis sios firmos automobiliu gamyklos vartus palikdavo tik kaip sasi:tai yra sasi,remas,variklis,transmisija,vaziuokles dalis, elektrines irangos dalis,zibintai su optika,radiatoriaus apdaila ir "Sidabrines Ledi"figurele ant radiatoriaus dangtelio,Kebulu ir vidaus apdaila uzsiimdavo kitos firmos-garsios ir net labai garsios kebulu atelje.
Sasi,kurios Nr.:WXA 106 pagaminta 1938m,rudeni ir issiusta i Vokietija,kur turejo buti pagamintas kebubukas garsioje Berlyno kebulu firmoje Erdann&Rossi".Kebulas tipo"kupe"buvo pagamintas is aliuminio,lyg sis automobilis butu ruosiamas sportinems varzyboms ir buvo nudazytas griezta,bet elegantiska-juoda spalva.
Naujas"Rolls-Royce" buvo pademonstruotas Berlyno autosalone 1939m,kur jis krito grafui is Silezijos Michaeliui Karlui von Altanui i aki,Po parodos sis automobilis isigytas uz tinkama "Rolls-Royce"ir grafo titula suma.Bet juoda palva grafui pasirode per daug niuri.Pagal grafo nurodyma automobilis perdazytas sidabrine perlamutrine spalva,o tuo paciuspecialiai buvo pagamintas ilgoms kelionems skirtas lagaminas,kuris buvo montuojamas ant stogo.Suprantama-siluetas tokio brangaus automobilio nuo tokios "saviveiklines kurybos"neislose,uztat nusizengus automobilio estetikai,be abejo automobilis tapo kur kas praktiskesnis,kas savaime atsispindejo vokiskoj dvasioje.
Po karo kaip ir daugelis kitu kariniu trofeju pakliuvo i TSRS.Automobilis buvo per daug prasmatnus,kad su juo vazinetu zemesnio rango asmuo,
negu CK politbiuro narys.Pacio J.Stalino sis automobilis padovanotas uzsienio reikalu ministrui draugui Molotovui.
1953m.si automobili pardave Visos Rusijos Patriarchui Aleksejui I ,taip pat ne paskutiniam asmeniui tarybineje partineje-ukineje nimenklaturoje.
Dar veliau tapo Leningrado(Sankt Peterburgo) vyriausiojo architekto nuosavybe.
Apie tai kaip "Rolls-Royce"atiteko kolukieciui Kuuska is Aare(Piarnu rajone,tuometines Estijos TSR) sklande ivairiu istoriju ...Bet faktas lieka faktu,kad beveik 20 metu iki 1976m.siam isdidziam automobiliui teko pragyventi pilka vakstietiska "arklio"gyvenima.,kuriam isvaziavimai i
Leningrado turgu,kad seiiminkas galetu bulves parduoti,buvo didele svente.
Viena karta jam isvaziavus i Leningrado turgu,ji pastebejo V.Kulbergs tuometinis Latvijos antikvariniu autonobiliu klubo pirmininkas.
Kaip bebutu keista tuo metu "Rolls-Royce"buvo 90%komplektacijos ir orginalumo.Truko tik stoge liuko,sumontuotu hidrauliniu domkratu po kiekvienu ratu,o taip pat orginaliu stebuliu ir dideliu 17 coliu ratu su metaliniais stipinais.Automobilis buvo atrestauruotas ant tiek ant kiek tai buvo galima padaryti ir Rigas Motors muziejaus atidarymo proga uzeme tinkama vieta ekspozicijoje.
Gyvenimas idomus dalykas:viename automobylyje pagamintame is aliuminio vazinejo grafas,ministras...ir kolukietis
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
ryce
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 06 Kov 2005, 15:17
Miestas: Kaunas

Standartinė ryce »

hmmm bet ar Silver Wraith ne pokario modelis???
šiek tiek istorijos iš oficialaus puslapio:

In April 1946 the first post-war model from Rolls-Royce had been revealed to the public: the R-R Silver Wraith. Following their pre-war tradition of manufacturing a rolling-chassis only, Rolls-Royce delivered these cars to be bodied by independent coachbuilders. Some rationalization however was apparent because the sister model Bentley Mark VI incorporated into a 7 inches shorter frame the same major technical components. The Silver Wraith outlived the Mark VI and in fact survived until 1959 having been modernised step by step with vital improvements like automatic gearbox becoming an option in 1952 and power assisted steering in 1956. An engine bored out to 4,566 cc had been phased in in 1951 and in 1954 capacity was increased to 4,887 cc. The Silver Wraith was the last Rolls-Royce model to show a vast variety of coachwork styles.

kad Rolls-Royce Wraith gaminamas 1938-1939, tai sutinku! šiek itek istorijos:

Among the major refinements of the Rolls-Royce Wraith were independent front suspension to a Packard 120 design, smaller wheels and a new cross-flow cylinder head. All this made the new model clearly superior to its immediate predecessor the R-R 25/30 hp. There could be no doubt that the small Rolls-Royce variant as regards technical layout was on a par with the standard set by the much advanced Rolls-Royce Phantom III. But no more than 491 of the new chassis were produced before the start of hostilities in 1939 brought manufacture to an end. Hence the R-R Wraith couldn't prove itself a valuable contributor to the Rolls-Royce balance sheet then. During the past decades it has become a cherished collector's car.