Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
#190 Arūno Ats: 1968 Bizzarrini Manta ItalDesign Giugiaro
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1354
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
- Miestas: neKaunas
Re: #190 Arūno
Tai tikriausiai 1969 ItalDesign Bizzarrini Manta koncepto kiautas?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 3168
- Užsiregistravo: 24 Lie 2007, 13:31
- Miestas: Vilnius
Re: #190 Arūno
Bravo!! 
Keletas atskirų įdomesnių faktų apie firmą iš pastarųjų metų istorijos:
- 90-aisias Barry Watkins Kalifornijoje įkūrė firmą Disegno di Bizzarrini. Ši kompanija ketino gaminti BZ2001, kurį kartu suprojektavo Barry Watkins ir Giotto Bizzarrini. Išsamią šios firmos ir projekto istoriją galma rasti čia: www.sundoulos.us
- 1997-aisiais ir 1998-aisiais Giotto Bizzarini kartu su University La Sapienza of Roma pagamino du prototipus: Magica I (geriau žinomas kaip Kjara) ir Magica II HU 245.
- Giotto Bizzarini bendradarbiavo kuriant sportinį automobilį Bebi. 2000-aisiais Turine buvo pristatyta važiuoklė, o 2003-aisias projektą perimė švedų Laboratorio Bebi. Automobilis pervadintas P1 (prototipas), bet vėliau buvo pristatyti kompiuteriniai vaizdai ir automobilis galiausiai pervadintas Bebi Quercianella. Daugiau naujienų apie šį projektą nėra. Užbaigtas automobilis mano žiniomis niekur nebuvo oficialiai parodytas ar pristatytas.
- 2002-aisiais Bizzarrini firmą perimė italų VGM Motors. 2005-aisiais Ženevoje pristatyta GT Strada 5300 replika (gali būti, kad šis modelis visdar gaminamas Italijoje pagal specialų užsakymą) ir visiškai naujas GTV 4.4V prototipas. Nuo 2007-ųjų automobilis perdavintas Ghepardo GTS 4.0V ir greičiausiai yra gaminamas arba labai ribota serija arba pagal specialų užsakymą.
- Dar vienas mistinis projektas susijęs su Bizzarini vardu - (New) Scuderia Bizzarini kompanija anonsuota 2008-aisiais. Naujas modelis P538 turėjo dalintis važiuokle su tuo metu taip pat anonsuotu Tailando superautomobiliu Galmer Arbitrage GT, tačiau Scuderiia Bizzarrini projektas taip ir liko tik kompiuterio ekranuose*, o Galmer Arbitrage GT arba šiuo metu yra visdar kuriamas JAV, arba šis projektas vis dėlto žlugo.
- Faktas tas, kad Scuderia Bizzarini P538 projektas iš tiesų buvo įgyvendintas bent jau vienu egzemploiriumi. Pervadintas Magnate P708, automobilis buvo pristatytas 2009-aisiais Tailando automobilių parodoje. Deja, labai konkrečios informacijos nei apie firmą nėra nei apie modelį nėra.
Tikiuosi, kad čia pateikti faktai yra pakankamai tikslūs ir įdomūs. Ačiū, kad visiems spėliojusiems šia mįslę!

Keletas atskirų įdomesnių faktų apie firmą iš pastarųjų metų istorijos:
- 90-aisias Barry Watkins Kalifornijoje įkūrė firmą Disegno di Bizzarrini. Ši kompanija ketino gaminti BZ2001, kurį kartu suprojektavo Barry Watkins ir Giotto Bizzarrini. Išsamią šios firmos ir projekto istoriją galma rasti čia: www.sundoulos.us
- 1997-aisiais ir 1998-aisiais Giotto Bizzarini kartu su University La Sapienza of Roma pagamino du prototipus: Magica I (geriau žinomas kaip Kjara) ir Magica II HU 245.
- Giotto Bizzarini bendradarbiavo kuriant sportinį automobilį Bebi. 2000-aisiais Turine buvo pristatyta važiuoklė, o 2003-aisias projektą perimė švedų Laboratorio Bebi. Automobilis pervadintas P1 (prototipas), bet vėliau buvo pristatyti kompiuteriniai vaizdai ir automobilis galiausiai pervadintas Bebi Quercianella. Daugiau naujienų apie šį projektą nėra. Užbaigtas automobilis mano žiniomis niekur nebuvo oficialiai parodytas ar pristatytas.
- 2002-aisiais Bizzarrini firmą perimė italų VGM Motors. 2005-aisiais Ženevoje pristatyta GT Strada 5300 replika (gali būti, kad šis modelis visdar gaminamas Italijoje pagal specialų užsakymą) ir visiškai naujas GTV 4.4V prototipas. Nuo 2007-ųjų automobilis perdavintas Ghepardo GTS 4.0V ir greičiausiai yra gaminamas arba labai ribota serija arba pagal specialų užsakymą.
- Dar vienas mistinis projektas susijęs su Bizzarini vardu - (New) Scuderia Bizzarini kompanija anonsuota 2008-aisiais. Naujas modelis P538 turėjo dalintis važiuokle su tuo metu taip pat anonsuotu Tailando superautomobiliu Galmer Arbitrage GT, tačiau Scuderiia Bizzarrini projektas taip ir liko tik kompiuterio ekranuose*, o Galmer Arbitrage GT arba šiuo metu yra visdar kuriamas JAV, arba šis projektas vis dėlto žlugo.
- Faktas tas, kad Scuderia Bizzarini P538 projektas iš tiesų buvo įgyvendintas bent jau vienu egzemploiriumi. Pervadintas Magnate P708, automobilis buvo pristatytas 2009-aisiais Tailando automobilių parodoje. Deja, labai konkrečios informacijos nei apie firmą nėra nei apie modelį nėra.
Tikiuosi, kad čia pateikti faktai yra pakankamai tikslūs ir įdomūs. Ačiū, kad visiems spėliojusiems šia mįslę!
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
allcarindex.com - 11.000+ markių, 4600+ koncepcinių modelių. - Didžiausias automobilių žinynas internete! Sukurta Lietuvoje!!
facebook.com/allcarindex
facebook.com/allcarindex