Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Yamaha xj750 seca 1982m. Cafe racer projektas
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Yamaha xj750 seca 1982m. Cafe racer projektas
Draugas antrą žiemą dirba prie kiek kitokio projekto. Sakau gal bus ir Jums įdomu. Pradžioje ardė, vėliau paišė, pjauste, virino, vėliau vėl pjaustė, kol rado tai ko ieškojo.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Re: Yamaha xj750 seca 1982m. Cafe racer projektas
Darbai vyksta toliau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
jarukas89
- Forumietis

- Pranešimai: 499
- Užsiregistravo: 03 Bal 2008, 19:31
- Miestas: Ukmergė-Vilnius
Re: Yamaha xj750 seca 1982m. Cafe racer projektas
idomu tikrai,noretusi jai yra galimybe pamatyti ir paciu darbu foto daugiau
Motociklų variklių remontas
Paulius ,tel .+37069318815
https://www.facebook.com/Pauliusmotorcycleworkshop/
Paulius ,tel .+37069318815
https://www.facebook.com/Pauliusmotorcycleworkshop/
-
varamas
- Forumietis

- Pranešimai: 760
- Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
- Miestas: Utena
Re: Yamaha xj750 seca 1982m. Cafe racer projektas
Na nežinau, koks skirtumas -ar taip bus išlankstytas rėmas ,ar kitaip.Vis tiek mes jų (motociklų)taip nepažįstam kaip iž-ų, emk-ų,minsk-ų ar voschod-ų.Mano manymu ,tai buvo ir taip puikus motociklas ir kokia iš to nauda,kad paėmė ir supjaustė ir vėl suvirino.Niekaip nesuprantu idėjos esmės.
-
jarukas89
- Forumietis

- Pranešimai: 499
- Užsiregistravo: 03 Bal 2008, 19:31
- Miestas: Ukmergė-Vilnius
Re: Yamaha xj750 seca 1982m. Cafe racer projektas
Esme kad pakeite motociklo stiliu ,kuris zimiai geriau atrodo nei orginalas(bent man tikrai),o dar vienas dalykas,labai idomu kazka perdarineti,kurti,kai nesi ispraustas i standartus ,neprivalai padaryti butent tokios ir nekitokios detales,tai kaip kuryba.Pameginkite kazka padaryti,pamatysit kaip patiks.
Motociklų variklių remontas
Paulius ,tel .+37069318815
https://www.facebook.com/Pauliusmotorcycleworkshop/
Paulius ,tel .+37069318815
https://www.facebook.com/Pauliusmotorcycleworkshop/
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Re: Yamaha xj750 seca 1982m. Cafe racer projektas
Kiekvienam savo, o kas gausis pamatysim. Aš ir už kitokius projektus, bet ne visų požiūris vienodas... O šio žmogaus atkaklumas ir ranku imlumas mane labai žavi ir su nekantrumu laukiu kas bus pabaigoje.
Mažai jis fiksuoja ką daro. Bet kiek žinau bakas nuo Honda CB 350 buvo perdaromas, galiniai amortizatoriai spidometras su tachometru pritaikyti nuo senesnio Yamaha XJ 650 modelio, vairas savo gamybos, priekinė šakė su stadžiai nuo Kawasaki Ninja, senas priekinis ratas perdarytas naujiems stabdžiams.
Mažai jis fiksuoja ką daro. Bet kiek žinau bakas nuo Honda CB 350 buvo perdaromas, galiniai amortizatoriai spidometras su tachometru pritaikyti nuo senesnio Yamaha XJ 650 modelio, vairas savo gamybos, priekinė šakė su stadžiai nuo Kawasaki Ninja, senas priekinis ratas perdarytas naujiems stabdžiams.
-
varamas
- Forumietis

- Pranešimai: 760
- Užsiregistravo: 22 Sau 2006, 10:47
- Miestas: Utena
Re: Yamaha xj750 seca 1982m. Cafe racer projektas
Tai labai puiku ,kad žmogus nagingas ir energingas.Linkiu sėkmės jam ir kantrybės.Kurios daugumai užtenka tik išardymui ,na dar nugruntavimui....
-
arunas_307
- Forumietis

- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 14 Vas 2008, 13:09
- Miestas: Vilnius
Re: Yamaha xj750 seca 1982m. Cafe racer projektas
Gal autorius galėtų pakomentuoti, koks gi tas stiliaus pakeitimas? Buvo gatvinis moto ("strytas"), tokiu ir liko, tik vienviečiu, su "britviniu" galinės sėdynės dangčiu.
Ar tai ir yra "kafe reiseris"?
Ne į temą: koks ten enduras antroje nuotraukoje toliau? Gražus ir be perdarymo...
A.
Ar tai ir yra "kafe reiseris"?
Ne į temą: koks ten enduras antroje nuotraukoje toliau? Gražus ir be perdarymo...
A.
jarukas89 rašė:Esme kad pakeite motociklo stiliu ,kuris zimiai geriau atrodo nei orginalas(bent man tikrai),o dar vienas dalykas,labai idomu kazka perdarineti,kurti,kai nesi ispraustas i standartus ,neprivalai padaryti butent tokios ir nekitokios detales,tai kaip kuryba.Pameginkite kazka padaryti,pamatysit kaip patiks.
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Re: Yamaha xj750 seca 1982m. Cafe racer projektas
1991 Yamaha TT600arunas_307 rašė: Ne į temą: koks ten enduras antroje nuotraukoje toliau? Gražus ir be perdarymo...
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Re: Yamaha xj750 seca 1982m. Cafe racer projektas
Štai šiek tiek istorijos, gal bus aiškiau.arunas_307 rašė:Gal autorius galėtų pakomentuoti, koks gi tas stiliaus pakeitimas? Buvo gatvinis moto ("strytas"), tokiu ir liko, tik vienviečiu, su "britviniu" galinės sėdynės dangčiu.
Ar tai ir yra "kafe reiseris"?
Cafe Racer (первоначально назывался «Caff») — это тип мотоциклов, также как и вид мотоциклистов. Корни данной культуры уходят в Британию 60-ых годов. Она первоначально была развита в кругу рокеров (молодые ребята и фанаты рок-н-ролла). Они стремились быть быстрее всех, выделятся из толпы и путешествовать на мотоциклах от кафе до кафе по новейшим автострадам, соединяющим города и пригороды Британии.
Цель многих кафе рейсеров заключалась в достижении скорости более 100 миль/час. Обычно заезды организовывались непосредственно в кафе. Выбирался пункт, до которого следовало доехать первым и вернуться обратно в кафе. Время, отведенное на заезд, ограничивалось песней, что заказывалась на музыкальном автомате.
Теперь рассмотрим сам мотоцикл cafe racer. Все они были и есть модификациями стоковых мотоциклов. Главная цель — скорость и хорошее управление. Конструкция мотоцикла и расположение средств управления подобно спортбайкам. Отличительными особенностями классического Cafe является вытянутый топливный бак и седло с горбом на хвосте. Также мотоциклы выделялись пониженным рулем (зачастую стоят клипоны), что обеспечивает четкое управление мотоциклом на высоких скоростях. Зачастую мотоциклы оснащались неполными или полными обтекателями для защиты от ветра и лучшей аэродинамики.
Большинство Cafe 60-ых строились на базе рамы Norton Featherbed и двигателя Triumph Bonneville. Такая комбинированная машина впоследствии получила название «Тритон» (я предполагаю — TRIumph +NorTON=TriTon). Те кафе рейсеры, кто был ограничен в бюджете, выбирали Tribsa — двигатель Triumph в раме BSA.
Со временем культура Cafe Racer развивалась. К 70-ым годам японские мотоциклы достигли уровня британских и обогнали их. Алюминиевые длинные топливные баки заменили маленькие квадратные баки из стекловолокна. Все чаще стали использоваться трех- и четырехцилиндровые японских двигатели Kawasaki и Honda. Где-то к концу 70-ых некоторые производители заметили класс Cafe Racer и появились первые заводские мотоциклы Cafe. Например, Harley-Davidson XLCR, Ducati Super Sport, Kawasaki Z1R. В 1979 году был выпущен Suzuki GS1000S.