Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Apvalių galų privalumas, turbūt, ne tiek paviršių veikiančių slėgio jėgų krypčių pasiskirstymas, o tai, kaip veikiama siūlė. Stačios siūlės tempimo petys daug kartų padidins plėšimo jėgą.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Guolis rašė:1. Vanduo nera labai spudus, salyginai net nespudus, taigi ivykus avarijai vanduo neisnesiotu tavo pastato "kibeni feni".
2. Sleginiu indu galai uzapvalinti, kad slegis esantis viduje pasiskirstytu tolygiai.
Vanduo nėra spūdus. Todėl bandydamas rinktuvą, pripilk jį pilną vandens, ir po to jau pūsk iki 1,5 karto daugiau nei skaičiuotinas darbinis slėgis, neatlaikius rinktuvui jis nesprogs o tik myžtels per trūkimą.
slėginių indų galai užapvalinti tam kad slėgio jėga į rinktuvo sieneles būtų pasiskirstytų lygiai.
Guolis rašė:1. Vanduo nera labai spudus, salyginai net nespudus, taigi ivykus avarijai vanduo neisnesiotu tavo pastato "kibeni feni".
2. Sleginiu indu galai uzapvalinti, kad slegis esantis viduje pasiskirstytu tolygiai.
1.Daugiau zuvusiu yra sprogus sildymo katilui su vandeniu, nei sleginiam indui su oru.
2.Maciau pakankamai ir su lygiais galais.
Kas del resiverio nuo sunkvezimio, tai jis nuo druskos bus labiau surudijes, nei tas minimas vandens boileris.
Kadangi su tuo tenka susidurt, tai galiu atsakingai pareikst, kad prie 8-9bar slegio net ir visiskai supuves skardinis resiveris, kuriame atsuktuvu gali prakrapstyt skyle, nesprogsta o paprasciausiai prakiura.
Ipusciau i ta boileri koki 15bar pabandymui. Jei viskas ok, tai prie 10bar ramiai ant jo sedeciau.
Pamenu žmogelį Klaipėdoje užmušė montuojant sunkvežimio padangą. Ten jis lyg ir pakaitino ratlankį, bet pradinis slėgis nebuvo didesnis nei 13 bar.
zil130 rašė:
slėginių indų galai užapvalinti tam kad slėgio jėga į rinktuvo sieneles būtų pasiskirstytų lygiai.
Jei mokykloje netik panas kabinai, tai turetum but girdejes apie toki prancuza Bleza Paskali ir jo desni, kuris sako:
"skysčiai ir dujos perduoda išorinį slėgį visomis kryptimis vienodai".
Ka cia belygint, kai ir taip viskas lygu?
Greiciau jau atvirksciai.
Jegos veikiancios isilgai resiverio vektoriu suma i sferini gala bus mazesne, nei i plokscia.
Ech, nusipaisyk jegu atstojamasias ir pamatysi, kurioj vietoj islinks tavo kibiro dugnas. Beja apie kibirus, tai neblogas pavizdys, traukiu kibira kaime is sulinio , kodel jo dugnas igavo pusapvale forma?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
zil130 rašė:
slėginių indų galai užapvalinti tam kad slėgio jėga į rinktuvo sieneles būtų pasiskirstytų lygiai.
Jei mokykloje netik panas kabinai, tai turetum but girdejes apie toki prancuza Bleza Paskali ir jo desni, kuris sako:
"skysčiai ir dujos perduoda išorinį slėgį visomis kryptimis vienodai".
Ka cia belygint, kai ir taip viskas lygu?
Greiciau jau atvirksciai.
Jegos veikiancios isilgai resiverio vektoriu suma i sferini gala bus mazesne, nei i plokscia.
carbon rašė:vektoriu suma i sferini gala bus mazesne, nei i plokscia.
Didesnė. Slėgio jėga veikia statmenai paviršiui, visam paviršiuj vienoda, o sferinio galo paviršius didesnis.
Kaip jau rašiau, plokščio galo problema bus ta, kad jėgos pasiskirsto netolygiai, atsiranda visokių papildomų plėšiančių/laužiančių dedamųjų.
carbon rašė:vektoriu suma i sferini gala bus mazesne, nei i plokscia.
Didesnė. Slėgio jėga veikia statmenai paviršiui, visam paviršiuj vienoda, o sferinio galo paviršius didesnis.
Kaip jau rašiau, plokščio galo problema bus ta, kad jėgos pasiskirsto netolygiai, atsiranda visokių papildomų plėšiančių/laužiančių dedamųjų.
Tikriausiai neaiskiai issireiskiau - kaiptik ir norejau pasakyt, kad sferini gala ples mazesne jega nei lygu, nes jegos vektoriai nukreipti ne viena linkme.
Tu pasakei labai taikliai.
Na įdomios diskusijos išsivystė, bet galiu pasakyti, kad tikrai nenaudosiu to boilerio. Nes vien dėl to, kad pažėjas vonioje stovinti boilerį ir perskaitęs jo lentelę pamčiau: kad max slėgis 0.8 mega paskalės= 8 atmosferos, tai supratau, kad tas senas surudijęs indas tikrai daugiau nelaikys, bet to boileriu vonioje tai galai tai pat užafalinti, kaip normalių slėginių indu. Manau gausiu mašinini dujų baliona, apie 80l, tai jo pakaks.