Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Variklis jau surinktas. Tas cilindras buvo prirūdijęs, jį išvalė. Dabar viskas yra normaliai, ten. Ne pats gi choningavau.
Nuvažiavau pas meistrą, kuris jau daug metų motociklus taiso. Tai jis man ir cilindrą geriausią iš turimų išrinko, ir pagal mano duotą stūmoklį, cilindrą prachoningavo. Sakė, kad daug nechoningavo, kad nebūtų problemų.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
virginijus007 rašė:Variklis jau surinktas. Tas cilindras buvo prirūdijęs, jį išvalė. Dabar viskas yra normaliai, ten. Ne pats gi choningavau.
Nuvažiavau pas meistrą, kuris jau daug metų motociklus taiso. Tai jis man ir cilindrą geriausią iš turimų išrinko, ir pagal mano duotą stūmoklį, cilindrą prachoningavo. Sakė, kad daug nechoningavo, kad nebūtų problemų.
Nu kaip žinai,aš tai taip niekuomet nedaryčiau, o meistrais pasitikėt tai irgi naivu yra,kad ir daug metų prie variklių dirba Esmė,kad variklis barškės taip padarytas
virginijus007 rašė:Variklis jau surinktas. Tas cilindras buvo prirūdijęs, jį išvalė. Dabar viskas yra normaliai, ten. Ne pats gi choningavau.
Nuvažiavau pas meistrą, kuris jau daug metų motociklus taiso. Tai jis man ir cilindrą geriausią iš turimų išrinko, ir pagal mano duotą stūmoklį, cilindrą prachoningavo. Sakė, kad daug nechoningavo, kad nebūtų problemų.
Nu kaip žinai,aš tai taip niekuomet nedaryčiau, o meistrais pasitikėt tai irgi naivu yra,kad ir daug metų prie variklių dirba Esmė,kad variklis barškės taip padarytas
Bet stūmoklis cilindre jokio klibėjimo neturi. Ir kompresija gera. O užvestas nebarška, ir važiavau jau, viskas gerai, tik nežinau kažką reiks daryt su krovimo rėle, arba kita generatorių dėt, ar angliukus tam pakeist... Prastai krauna... Juk užvedus kai variklis jau dirba, raudona lemputė spidometre, turėtų užgesti? Ir iš degančios lemputės ir iš to, jog važiuoji ir vėliau pradeda prastai dirbti variklis dar vėliau užgęsta ir nebesiveda, o ir spidometre lemputės vos šviečia, manau kad neveikia krovimo rėlė.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
virginijus007 rašė:Variklis jau surinktas. Tas cilindras buvo prirūdijęs, jį išvalė. Dabar viskas yra normaliai, ten. Ne pats gi choningavau.
Nuvažiavau pas meistrą, kuris jau daug metų motociklus taiso. Tai jis man ir cilindrą geriausią iš turimų išrinko, ir pagal mano duotą stūmoklį, cilindrą prachoningavo. Sakė, kad daug nechoningavo, kad nebūtų problemų.
Nu kaip žinai,aš tai taip niekuomet nedaryčiau, o meistrais pasitikėt tai irgi naivu yra,kad ir daug metų prie variklių dirba Esmė,kad variklis barškės taip padarytas
Bet stūmoklis cilindre jokio klibėjimo neturi. Ir kompresija gera. O užvestas nebarška, ir važiavau jau, viskas gerai, tik nežinau kažką reiks daryt su krovimo rėle, arba kita generatorių dėt, ar angliukus tam pakeist... Prastai krauna... Juk užvedus kai variklis jau dirba, raudona lemputė spidometre, turėtų užgesti? Ir iš degančios lemputės ir iš to, jog važiuoji ir vėliau pradeda prastai dirbti variklis dar vėliau užgęsta ir nebesiveda, o ir spidometre lemputės vos šviečia, manau kad neveikia krovimo rėlė.
Dar pasitikrink ar gerai laidus sujungei,gali būti ir inkaro kaltė.
Paskutinį kartą redagavo Jawistas 25 Lie 2012, 16:14, redaguota 1 kartą(us).
Sveiki. Užkuręs Jawą, atjungiau akumuliatorių - užgęso. Viskas aišku...
Nuėmiau generatorių, kuris buvo ant 559 variklio. Ir paskui nusiėmiau nuo donorės Jawos 360, su kuria anksčiau pralėkdavau.. Tai pastebėjau, kad ant 360 generatoriaus angliukai dvigubai ilgesni. Tai manau nekrovė todėl, kad angliukai per daug sudilę. Na ant 360 generatoriaus ir kontaktų plokštelė geresnė ir kontaktai, tai vieną kontaktą nuėmiau ir tą generatorių uždėjau ant 559. Susijungiau viską, susireguliavau degimą. Užkuriau. Atjungiau vieną laidą nuo akumuliatoriaus - dirba toliau
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168