Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Ekskursija po 1969 laivo jegaines skyriu
Moderatoriai: Shumeras, TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 443
- Užsiregistravo: 12 Sau 2008, 23:59
- Miestas: KLAIPĖDA
Ekskursija po 1969 laivo jegaines skyriu
Sveiki,atlikau nedidele fotofiksacija laivo jegaines ir joje esanciu irenginiu,kuriame dirbu.Taipogi pateikiu aprasymus.Tikiuosi zmonesms, kuriems neteko arba ir tiems kuriems teko ne karta buti laive,bus idomu paziureti.Laivas 1969 metu gamybos,pagamintas Danijoje.Tais laikais laivu statymo technologijos buvo kitokios, ir naujieji laivai, o ypatingai azijos laivu statyklos gamybos neprilygsta jiems.Del paliginimo, sio laivo visa uzbortine(juros vandens) armatura yra zalvarine, kitaip sakant amzina,jau tiek metu o ji stovi be problemu.Visu pagrindiniu siurbliu korpusai bronziniai.Plienas po tiek metu korozijos nepaveiktas.Sis laivas priskiriams keleiviniu laivu kategorijai,nes turi tam salygas.Todel remonta privalo atlikti kas metus, plaukia i doka ir atlieka korpuso tikrinima ir remonta.Del to sie laivai gyvena ilgai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Klaipėda
-
- Forumietis
- Pranešimai: 443
- Užsiregistravo: 12 Sau 2008, 23:59
- Miestas: KLAIPĖDA
Re: Ekskursija po 1969 laivo jegaines skyriu
..
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Klaipėda
-
- Forumietis
- Pranešimai: 443
- Užsiregistravo: 12 Sau 2008, 23:59
- Miestas: KLAIPĖDA
Re: Ekskursija po 1969 laivo jegaines skyriu
...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Klaipėda
-
- Forumietis
- Pranešimai: 443
- Užsiregistravo: 12 Sau 2008, 23:59
- Miestas: KLAIPĖDA
Re: Ekskursija po 1969 laivo jegaines skyriu
Pagrindine laivo jegaine sudaro 8 varikliai.Tai 12 cilindru,V-formos dyzeliniai ,su 2 turbinomis varikliai.Dirbantys pastoviomis 700 aps/min apsukomis.Ju sukamojo momemto perdavimas sraigtui vyksta 2 veleno linijomis per pneumo-movas.Kuomet i mova paduodamas suslegtas oras ,tuomet mov isikabina i reduktoriu.Ir tokiu budu 4 varikliai ieina i viena reduktoriu, kita varikliu grupe veikia analogiskai.Jau sukntis velenams per hidraulini irengima reguliuojamas sraigto zingis ir tik tokiu budu ,pasukus sraigto mentes atitinkamu kampu laivas pradeda stumtis idinant apkrova varikliams.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Klaipėda
-
- Forumietis
- Pranešimai: 443
- Užsiregistravo: 12 Sau 2008, 23:59
- Miestas: KLAIPĖDA
Re: Ekskursija po 1969 laivo jegaines skyriu
...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Klaipėda
-
- Forumietis
- Pranešimai: 443
- Užsiregistravo: 12 Sau 2008, 23:59
- Miestas: KLAIPĖDA
Re: Ekskursija po 1969 laivo jegaines skyriu
Si patalpa yra vadinama pagalbiniu varikliu patalpa.Butent cia stovi 3 dyzeliniai generatoriai.Dyzeliu isvystomas galingumas 750 kw,taciau standartinis naudojamas iki 400 kw, bet 500-550 kw isbandytas ir variklis ji atlaiko.Yra ir 4-tas dyzelinis generatorius,bet jis stovi kitoje patalpoje,jei si patalpa yra 1 denis is apacios,tai kitas dyzelis-jau stovi 7 denyje tam skirtoje patalpoje ir vadinamas yra Avariniu dyzeliniu -generatoriu.Tik sie matomi DG uz pagrindinius variklius yra 2 kartus silpnesnis,kas beabejo lemia ir jo gabaritus.Sis turi tik 6 cilindrus,viena turbina .
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Klaipėda
-
- Forumietis
- Pranešimai: 443
- Užsiregistravo: 12 Sau 2008, 23:59
- Miestas: KLAIPĖDA
Re: Ekskursija po 1969 laivo jegaines skyriu
...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Klaipėda
-
- Forumietis
- Pranešimai: 443
- Užsiregistravo: 12 Sau 2008, 23:59
- Miestas: KLAIPĖDA
Re: Ekskursija po 1969 laivo jegaines skyriu
Visos laivo patalpos esancios zemiau(vaterlinijos) juros lygio turi atkirtimo budus.Sioje nuotraukoje matomos vandeniui atsparios durys, kurios gelbetu tiek nuo uztvindimo kitus skyrius ,tiek nuo gaisro plitimo.Ju uzdarymas galimas is vietos hidrauliniu siurbliu pagalba arba distanciniu budu,o taipogi avariniu rankiniu budu .Laive yra tokiu duru 9,
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Klaipėda
-
- Forumietis
- Pranešimai: 443
- Užsiregistravo: 12 Sau 2008, 23:59
- Miestas: KLAIPĖDA
Re: Ekskursija po 1969 laivo jegaines skyriu
Cia matome gari katilo degikli.Kiekvienas laivas turi garo katila, pagal jo mastus ir katilu dyziai ir ju skaicius, musu laive yra 2 garo katilai.Jie sildo visas gyvenamas patalpas kuomet reikia.sildo karsta vandeni.Taipat sildo kura tankuose.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Klaipėda
-
- Forumietis
- Pranešimai: 81
- Užsiregistravo: 14 Rgp 2011, 23:56
Re: Ekskursija po 1969 laivo jegaines skyriu
Nu man asmeniskai labai ydomi tema. Klausimas autoriui butu kokio dydzio sis laivas yra ta prasme kiek keleiviu gali plukdyti?