Fon rašė:dalius-nsu rašė:Jep... greiciausiai NSU 351osl Wh versija (nors gali buti ir 501 osl) ,nes 350 pasitaikydavo daugiausiai . 1936m modelis su papildomu "slidziu" karkasu , ir uzverstais duslintuvu galais i virsu .
Aš visą laiką galvojau , kad 501 - 601 galva buvo kitokia , nei 351'o
http://www.kradblatt.de/index.php?http: ... 1_1204.php
Na kas liecia galvas tai visos jos savo isvaizda labai panasios ar tai butu 351 ,501 ar 601 os ar osl,bet savo matmenimis kiekviena yra skirtinga. Kadangi osl (taip pat priskirkime S ir OS versijas) gamybos laikotarpis tesesi ganetinai ilgai nuo 1932 iki 1942 (1943) tai ir painiavos su siais modeliais siokios tokios visada buvo.Daugelis entuziastu neretai net nesiima rinkti siu modeliu bijodami painiavos .
NSU osl versiju skirtumai : nuo gamybos pradzios s,os ir osl versijos turejo cilindru galva lieta is spiziaus ir atviro tipo voztuvus. Tai tesesi nuo 1932 iki 1937 m pabaigos.Ir nuo 1938m . buvo pradeti leisti modeliai su lieta aliuminine cilidro galva, su uzdaro(modernesne) tipo voztuvu mechanizmu.
Na atviro tipo galvu modeliai standartiskai buvo 351 osl ir 501osl (si syki neminesime mazuju versiju 201 ir 251osl) ,nors teigti ,kad 600 kub. cm atviro tipo galvos nebuvo butu irgi neteisinga ,ji buvo -sporto varzyboms mazais kiekiais gaminama 600SS Bullus versija. O vat nuo 1938 m. standartiskai tesiant 351 ir 501 osl gamyba ,buvo pradeta leisti ir 601 versija(visos jos aliumine galva). 601osl ypatumai lyginant su 351 ir 501osl (sustiprintas uzdaro tipo remas ,tarpusavyje keiciami ratai ir kt. mazesnes smulkmenos).