Sveiki, ketinu pradėti darbus prie savo 408 moskviciaus. Kaip ir daugumai pradžioje man yra klausimų. Kolkas jų nedaug, tačiau esu garantuotas, kad su laiku jų tik daugės.
Taigi, pradėsiu nuo to, kad turiu du 408 galinius tiltus, vienas stovi moskvičiuje, apie jo buklę nieko pasakyti negaliu, na gal tik tai kad 2002-2004 jis dar veikė, nes tada buvo varyta paskutinė technikinė. Kitas tiltas yra išimtas maždaug pries 10 metų iš važiuojančio automobilio. Prieš išemimą tiltas buvo perrinktas ir važinetas labai nedaug.
Labiau esu linkęs dėti tą tiltą, kuris yra išimtas, tad domina, ar verta jį perrinkinėti? Kaip būtų galima labai neardant patikrinti, ar jis tinkamas naudojimui? Į ką būtent reikia kreipti dėmesį?
Kolkas tik tiek.:)
Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Klausimai dėl moskvich 408 remonto
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 10:24
- Miestas: Linksmakalnis netoli Garliavos
Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto
kadangi klausimas yra ne kaip pigiau...
tai yra laiko praleidimas o ne pinigu gaminimas.....
atsakymas aiskus?
tai yra laiko praleidimas o ne pinigu gaminimas.....
atsakymas aiskus?
Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto
Ir taip ir ne...
Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto
bojarinas rašė:kadangi klausimas yra ne kaip pigiau...
tai yra laiko praleidimas o ne pinigu gaminimas.....
atsakymas aiskus?
Pinigų iš to daryti tikrai neketinu. Suprantu, jog tai laiko praleidimas. Turiu aš nauju dantračių to pačio reduktoriaus, tačiau, jei pradėsiu krapštyti, dar nereiškia jog tai atliksiu gerai ir kokybiškai.. Tebelaukiu patarimu.
Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto
Pažiūrėkite, ar nėra pernelyg didelio laisvumo pagrindinėje poroje. Jei ne- dėkit ir važinėkit. Vis tiek labai tolimoms kelionėms tikriausiai nesiruošiat. Supilkit gerą hipoidinei pavarai skirtą alyvą. Jei labai kauks arba dar kas nors blogo nutiks- keiskit kitu arba ardykit ir reguliuokit.
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto
Gal kas galite pasidalinti patirtimi, kaip valote smalą nuo skardų?
Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto
Taip pat domintu toks dalykas. Nusmeliavus ir nugruntavus kebula epoksidiniu gruntu, nauja smalos sluoksni (dugne, posparniuose) galima tepti ant to pacio grunto, ar tai daryti butina ant pliko metalo? O gal nera skirtumo?
Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto
1/ smalą valau su statybiniu fenu, uždėjus atitinkamą antgalį, likučius su skiedikliu
2/ galima smalą tepti ant epoksidinio grunto
2/ galima smalą tepti ant epoksidinio grunto
Oldtimeristui nanotechnologijos yra viskas, kas užsukama mažesniu nei 22 raktu.
Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto
Gal turite minciu, kaip butu galima pasalinti sia arka, kad padarant kuo maziau zalos paskuj vel butu galima ja privirinti? Gal bandyti grezti per suvirinimo vietas?
- kartingas123
- Forumietis
- Pranešimai: 93
- Užsiregistravo: 13 Kov 2009, 12:08
Re: Klausimai dėl moskvich 408 remonto
Lukas. rašė:Gal turite minciu, kaip butu galima pasalinti sia arka, kad padarant kuo maziau zalos paskuj vel butu galima ja privirinti? Gal bandyti grezti per suvirinimo vietas?
Bandyti galima, bet taškinio suvirinimo vietoje metalas kietesnis, užsigrūdinęs, tai lengva nebus..., bet kito kelio nėra, man atrodo
Nusišypsojau pasauliui ir likau be dantų.